סוגרים חודש של חופש: חצי מיליון הזמנות ל'חיפזון וזהירון' ב-HOT VOD
למעלה מחצי מיליון הזמנות של הפקת המקור 'חיפזון וזהירון' בנושא בטיחות בדרכים, הוזמנו בפחות מחודש ימים מאז עלתה ב-HOT VOD Young.
'חיפזון וזהירון' עלתה לאוויר ב-30 ביוני. מדובר על סדרה בת 10 פרקים על בטיחות בדרכים, ומבוססת ספר קריאה של הסופרת מאיה גוזלי, והצגת ילדים, שקבלו את אישור הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים.
במרכז הסדרה, מככבים 'חיפזון' ו'זהירון', 2 חברים שונים זה מזה. 'זהירון' הוא הזהיר והמחושב מבין השניים, ואילו 'חיפזון' הוא נחפז וממהר. התנהגותם השונה מדגישה, כמובן, את הפזיזות והרשלנות אל מול הזהירות ושיקול הדעת. במהלך הסדרה מוצגים לצופים הצעירים חגורת בטיחות, מחזירי אור, משמרות הזה"ב, ועוד.
יש לציין כי הסדרה משודרת במסגרת HOT VOD Young, שירות חינמי ללקוחות HOT בתקופת חופשת הקיץ. בנוסף, במסגרת מדיניות HOT, כל הפקות המקור של החברה משודרות חינם. שירות זה כאמור לא מניב הכנסות לחברת הכבלים, אולם מהווה למעשה פלטפורמה שיווקית לשירות ה-VOD של החברה.
- 5.TRZ (ל"ת)TRZ 10/08/2011 12:41הגב לתגובה זו
- 4.TRZ (ל"ת)TRZ 10/08/2011 12:40הגב לתגובה זו
- 3.גל 31/07/2011 15:34הגב לתגובה זובמיוחד בחופש הגדול, שהילדים גם ככה רואים יותר מדי טלוויזיה, אז עדיף שיראו משהו איכות וחינוכי וחשוב ומציל חיי אדם.
- 2.מאיה 31/07/2011 15:32הגב לתגובה זונחמד לראות שיש תוכן איכותי וחינוכי בVOD לילדים במיוחד על זהירות בדרכים, זה נושא כל כך חשוב.
- 1.סדרה מהממת!!! (ל"ת)גלית 28/07/2011 15:21הגב לתגובה זו