Mizbala ו-twentythree בגמר תחרות הפרסום AD Stars עבור מהלך IF i DIE
קמפיין IF i DIE של סוכנות הקריאייטיב Mizbala ו-twentythree עלה היום (יום ד') לגמר בשתי קטגוריות בפסטיבל הפרסום הבינלאומי AD Stars 2011 המתקיים זו השנה הרביעית בעיר בוסאן שברפובליקת קוריאה, בשיתוף עם פסטיבל הקולנוע הבינלאומי הגדול ביותר באסיה וחברת Adobe.
לפסטיבל הוגשו השנה 7,130 עבודות מ-46 מדינות. זו השנה השנייה שבה סוכנות ה-Mizbala לוקחת חלק בפסטיבל, כאשר בשנת 2009 הייתה הנציגה הישראלית הראשונה מאז היווסדו של הפסטיבל אשר זכתה גם ב-6 פרסים עבור קמפיינים שונים.
אפליקציית הפייסבוק IF i DIE של חברת הסטארט אפ הישראלית Willook, מאפשרת לכל גולש להשאיר מסר טקסטואלי או וידאו אחרון אשר יתפרסם בפרופיל הפייסבוק שלו לאחר מותו. במסגרת הקמפיין נוצרה פעילות ייחודית ופרובוקטיבית אשר התבססה על רשתות חברתיות מבוססות מיקום, קרי פורסקוור ופייסבוק פלייסס. באמצעות טכנולוגיה שפותחה, אותרו אלפי אנשים מסביב לעולם בזמן אמת אשר קיבלו מסר פרסונאלי במקום בו שהו ועודדו להתקין את האפליקציה לפני שיהיה מאוחר מדי.
הקמפיין והאפליקציה זכו לחשיפה תקשורתית ענפה, אשר כללה הופעות טלוויזיוניות מרובות, עיתונות ותוכניות רדיו, ביניהן ברשתות פוקס ניוז, מטרו, Today ובאתרים רבים ברשת.
- 3.מעניין כמה...תגובות מטעם (ל"ת)פיליציה לנגר 28/07/2011 12:16הגב לתגובה זו
- 2.אין על צרפתי ורובינשטיין! (ל"ת)קריסטל 28/07/2011 11:31הגב לתגובה זו
- 1.אפלי. קציה 27/07/2011 17:37הגב לתגובה זויש גם פסטיבל בהרי בוטאן לענייני אפליקציות. מניח שדורי כבר עובד על המשלוח ועל הקומוניקט לאייס. יאללה חברים, תפסיקו להתעסק בשטויות. את מי זה מעניין. כמה כבר הצטרפו לאפליקציה? והשיווק הישיר שלהם בפייסבוק - עברו מצ'אט חצ'אט והטרידו אנשים שיצטרפו לאפליקציה. יאללה גיב אס א ברייק. If I die I don't want to leave any messege
- ישראל 02/08/2011 16:21הגב לתגובה זואתה סתום בלחץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץ
- תפרגן קצת, מה יש? (ל"ת)ערן 28/07/2011 00:36הגב לתגובה זו