יפעת אבידן מונתה לסמנכ"לית ה-PR של החברה הציבורית אלביט הדמיה
חברת אלביט הדמיה הודיעה היום (יום ב'), כי יפעת אבידן מונתה לתפקיד סמנכ"ל PR של החברה.
אבידן (32), נשואה+4, בוגרת תואר ראשון B.ED ומסיימת לימודי תואר ראשון במשפטים L.L.B בקריה האקדמית קריית אונו.
בתפקידה האחרון שימשה אבידן כעוזרת מנכ"ל באלביט הדמיה, ולפני כן כעוזרת סמנכ"ל הכספים בחברה. דודי מחלוף, מנכ"ל משותף באלביט הדמיה: "אנו שמחים למנות את יפעת לתפקיד, אני בטוח כי מינויה יתרום רבות להצלחת אלביט הדמיה".
אלביט הדמיה הינה חברה ציבורית המתמקדת במספר תחומים עיקריים, בהם נדל"ן מסחרי בארה"ב, תחום המלונאות, הבנייה למגורים, השקעות הון סיכון והפיתוח הרפואי. בעל השליטה באלביט הדמיה הוא מוטי זיסר.
- 11.ייצוג יפיפה לכוח הנשי, מפרגנת - רותם סלע (ל"ת)רותם סלע 31/12/2013 14:41הגב לתגובה זו
- 10.הפמיניסטית 27/07/2011 22:30הגב לתגובה זושאפו לאלביט הדמיה על קידום אישה מוכשרת לתפקיד סמנכ"לית .
- 9.(ל"ת)ויטמין P חזק ביותר 26/07/2011 22:49הגב לתגובה זו
- רותם 27/07/2011 20:09הגב לתגובה זובלי ויטמינים ובלי תוספות, עבודה קשה ומסירות נטו. מידיעה!
- גם אני מידיעה ! (ל"ת)בסדר ............... 28/07/2011 14:22
- 8.שי קפיטל 26/07/2011 16:19הגב לתגובה זוהופעה ייצוגית ומשכנעת במסגרת פגישות מול נציגי שוק ההון. עוד נראה אותה בהמשך בתפקידי מפתח. שאפו!
- 7.ענבל ספראי 26/07/2011 16:08הגב לתגובה זומונתה לפני חודשיים ומאז רואים שאלביט הדמיה בכותרות כל יומיים בממוצע בכל העיתונים הכלכליים. או צירוף מקרים ... או שסופסוף עשו שם מינוי מוצלח
- 6.שולי 26/07/2011 14:02הגב לתגובה זוקשה לאנשים לפרגן...
- 5.תפקידים טובים ומתגמלים רק עם ויטמין P - עובדה (ל"ת)אזרחית 26/07/2011 11:15הגב לתגובה זו
- 4.שני 26/07/2011 10:33הגב לתגובה זוהיא כנראה ראויה לכך!
- 3.נפטיזם? 26/07/2011 09:20הגב לתגובה זוממה שראיתי למדה משפטים באיזו מכללה והיתה עוזרת (עוזרת!) מנכ"ל וסמנכ"ל. איזה רקע יש לה ב-PR? איזה רקע בכלל? איך הם לא מתביישים להוציא על זה הודעה לעיתונות ולספר לעולם על המהלכים התמוהים שלהם (חמור שבעתיים אם היא באמת קרובת משםפחה כמו שנטען בטוקבקים)
- משהי שיודעת 16/08/2011 22:09הגב לתגובה זומה הקשר לנפוטיזם ? והיא לא קרובת משפחה של אף אחד מהחברה! ולגבי מה שנאמר שאין לה קישורים מתאימים לתפקיד כנראה שאין לו מושג מה זה עוזרת מנכ״ל.. ואני משהי מבפנים שיודעת מה כרוך בתפקיד! בקיצור אפשר קצת לפרגן!
- 2.4 ילדים... איזה יופי לעבוד אצל מוטי זיסר.. (ל"ת)דנה 26/07/2011 08:01הגב לתגובה זו
- מה זה שייך ? איזו בורות. עד לאן נגיע . . (ל"ת)נעם 26/07/2011 16:21הגב לתגובה זו
- 1.לא הגזימו בתואר ? (ל"ת)סמנכ"ל ? 25/07/2011 17:12הגב לתגובה זו
- שני 26/07/2011 08:02הגב לתגובה זוהחיים בישראל הפכו לגהנום, שמתם לב במקרה?????????????????
- נעם 26/07/2011 12:27מה הקשקוש הזה כל אחד בודה מליבו עובדות??
מדד המחירים לצרכן CPIמדד המחירים בנובמבר ירד ב-0.5%; מחירי הדירות ירדו גם ב-0.5%
הירידה במדד בהתאם להערכות הכלכלנים, מה קרה למחירי הדירות באזורים שונים והאם תהיה למדד השלילי השפעה על הריבית? וגם - למה אנחנו מרגישים שיוקר המחייה מזנק הרבה יותר ממדד המחירים לצרכן?
מדד המחירים לצרכן ירד ב-0.5% בחודש נובמבר, בהשוואה לחודש אוקטובר - בדומה להערכות הכלכלנים. בשנים עשר החודשים האחרונים (נובמבר 2025 לעומת נובמבר 2024), עלה מדד המחירים לצרכן ב-2.4%. ירידות מחירים בולטות נרשמו בסעיפי: ירקות ופירות טריים שירדו ב-4.1%, תרבות ובידור שירד ב-2.5%, תחבורה ותקשורת שירד ב-1.6% וריהוט וציוד לבית שירד ב-1.1%. הירידה החדה במדד נבעה בעיקר מסעיף הטיסות שירד משמעותית. עליות מחירים בולטות נרשמו בסעיף המזון, שעלה ב-0.4%. מדד מחירי הדירות ירד ב-0.5%.
הנה פרוט הסעיפים שהשפיעו על מדד המחירים - הוצאות על נסיעות לחו"ל גרם לירידה של 0.266%, ירקות ופירות תרמו לירידה של 0.09%:
מחירי הדירות בירידה כבר חודש שמיני ברציפות. הפעם הם ירדו ב-0.5%. בתל אביב נרשמה ירידה של 1.1%, בירושלים עלייה של 1.4%. תל אביב רק נזכיר עמוסה במלאי של 10,700 דירות כשקצב המכירות השנתי עומד על 2,200 דירות בשנה. כלומר יש מלאי שיספיק ל-5 שנים בקצב הזה, וגם אם הקצב יעלה, מדובר במלאי של שנים.
- מדד המחירים בנובמבר - צפי לירידה של 0.5%
- מדד המחירים באוקטובר עלה ב-0.5%; מחירי הדירות ממשיכים לרדת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשכר הדירה עבור השוכרים אשר חידשו חוזה נרשמה עלייה של 2.8% ועבור השוכרים החדשים (דירות במדגם בהן הייתה תחלופת שוכר) נרשמה עלייה של 4.7%.

OECD: בישראל יש כישרון גדול והשכלה גבוהה שלא מיתרגמים לשכר גבוה
דוח חדש של ה-OECD אומר כי בישראל יש המרה נמוכה בין רמת המיומנויות וההשכלה הגבוהה ובין איכות התעסוקה, שמתווספים לפערים גדולים במיומנויות ובכישורים המושפעים מהסטטוס הסוציו-אקונומי
דוח חדש של ה-OECD שפורסם השבוע מצביע על משהו שישראלים רבים מרגישים: לא משנה כמה נשקיע בהשכלה גבוהה וברכישת כישורים ומיומנויות רלוונטיים, ההשקעה לא בהכרח מיתרגמת לעבודה איכותית או לשכר גבוה. הדוח מצביע גם על פערים סוציו אקונומיים משמעותיים ועמוקים ברמת המיומנויות וכן על פערי תעסוקה מגדרים שאינם מצטמצמים. מהשוואה מול מדינות אחרות, בהן לימודים והכשרה על תיכונית יביאו לעלייה במיומנויות שתביא לעלייה ברמת השכר, בישראל הלימודים וההכשרה העל תיכונית לא תביא לעלייה של ממש ברמת המיומנויות. אצלנו גובה רמת ההשכלה משפיע באופן מוגבל יחסית על רמת המיומנויות ביחס למדינות אחרות, ואינה ערובה להשתלבות איכותית בשוק העבודה ולרמות שכר גבוהות.
דוח OECD Skills Outlook 2025 בא לבחון את רמת המיומנויות התעסוקתיות במדינות החברות בארגון ואת המיומנויות הנדרשות בשוק העבודה במאה ה-21 ומהם הגורמים המשפיעים על רמת המיומנויות. עבור הדוח, מופו כ-3,500 מקצועות שונים שמאחוריהם כ-14,000 מיומנויות עבודה שונות. כאשר המיומנויות ההופכות לחיוניות ביותר בשוק העבודה המשתנה, זה שבצל האוטומציה והבינה המלאכותית, הן אוריינות, נומרציה, דיגיטל, יצירתיות ומעל הכל למידה מתמדת לאורך החיים. הדוח מלמד בבירור שהמיומנויות שלנו טובות יותר וברמה גבוהה יותר ככל שההשכלה שלנו גבוהה יותר, ולרוב כפועל יוצא מכך, יעלה הסיכוי שלנו להשתלב באופן אפקטיבי יותר בשוק העבודה ולהשתכר טוב יותר. אך בישראל גובה רמת ההשכלה משפיע אך באופן מוגבל יחסית על רמת המיומנויות ביחס למדינות אחרות והיא אינה ערובה להשתלבות איכותית בשוק העבודה ולרמות שכר גבוהות.
בישראל השכלה אינה שווה מיומנויות
הדוח מעלה תמונה לא טובה עבור ישראל. דוח ה-OECD משווה בכל מדינה בין רמת המיומנויות של ציבור שלא מסיים לימודי תיכון ובין הציבור שלו יש השכלה על תיכונית.המיומנויות שנבחנות על ידי ה-OECD היא אוריינות ויכולת הבנת טקסט, יכולת פתרון בעיות כמותניות ופתרון בעיות מורכבות. במדינות כמו ניו זילנד או פינלנד רואים פער משמעותי בין שתי הקבוצות, עם סטיית תקן העומד על כ-0.72 וכ-1.16 סטיות תקן בהתאמה. המשמעות של כך היא כי רמת המיומנויות של הציבור שמסיים תיכון וממשיך ללימודים על תיכוניים היא משמעותית גבוהה יותר מרמת המיומנויות של אלו שלא.
לעומת פינלנד וניו זילנד, בישראל הפער נמוך בהרבה, עם כ-0.27 סטיות תקן במסלול מקצועי וכ-0.32 במסלול עיוני. המשמעות של הפער הוא כי בעוד שבמדינות אחרות ב-OECD נראה קשר חזק ועקבי בין עלייה ברמת ההשכלה לבין קפיצה גדולה במיומנויות חשיבה כמותית, בישראל ההשפעה של לימודים על תיכוניים היא מוגבלת הרבה יותר, ואין ללימודים על יסודיים או פוסט תיכוניים השפעה של ממש על המיומנויות של הציבור.
- פורטינט משיקה מוצר אבטחה חדש לדאטה סנטרס
- מהמחיר של חוק הגיוס ועד המחיר של ה-AI: תמונת מצב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ובכל זאת, מהדוח עולה כי המסלול שמראה את הפער הגדול ביותר מאנשים ללא השכלה, הוא המסלול של לימודים אקדמאיים, בעלי תואר ראשון ומעלה, כאשר שאר המסלולים העל תיכוניים אינם מציגים סטיית תקן גבוהה כלל, מה שאומר שאלו לימודים והכשרות שאינם משפרים את המיומנויות באופן ניכר. למעשה, השכלה גבוהה מעלה את איכות התעסוקה ב-18 נקודות אחוז בממוצע.
