לאחר 9 חודשי עבודה: מותג האופטיקה החדש מבית טבע יושק על ידי צדר:יריב
משרד הפרסום צדר:יריב בבעלותם של אסי יריב וגדי צדר יוביל את מהלך ההשקה של 'טבע אופטיקה' המכנס וממתג את כל מוצרי האופטיקה של טבע תחת מותג אחד מוביל. במשך תשעת החודשים האחרונים, עבדו בצדר יריב יחד עם טבע ישראל על בניית מותג שיכנס את כל המוצרים של יחידת האופטיקה של טבע ישראל, ביניהם: עדשות מגע ותמיסות, עדשות למשקפיים, (לרבות עדשות מולטיפוקל), ומכשור אופטי המאגד בתוכו סל מוצרים. הרחבת תחום האופטיקה של טבע בישראל מגיעה בהלימה לאסטרטגיה ארוכת הטווח של טבע ישראל - להתרחב לתחומים המשיקים לעסקי הליבה, תוך השענות על ערכי המותג של טבע ועל תשתיות החברה. מערך השיווק להחדרת המותג החדש יכלול בין היתר עיצוב מחודש של כל סל המוצרים וכן קמפיין פרסומי רחב היקף בעיתונות ובאתרי האינטרנט, תחת הסלוגן 'רואים טבע'. אסי יריב מנכל צדר יריב: "אנחנו גאים מאוד להיות חלק ממערך הפרסום של טבע בישראל, וגאים במיוחד במהלך. אלו הם פירות של עבודה מאומצת של כמה חודשים, יד ביד עם הצוות הנפלא בטבע".
- 1.כל הכבוד לתותחי גדסי (ל"ת)דני צ'כנובר 26/07/2011 23:07הגב לתגובה זו