המונה דופק: ויה ארקדיה רכשה את ברייק הזהב בכוכב נולד תמורת 300 אלף שקל
מותג עיצוב הבית מקבוצת נגב - 'ויה ארקדיה' רכש את ברייק הזהב בגמר של כוכב נולד 9 תמורת 300 אלף שקלים. תקציב הפרסום של ויה ארקדיה מטופל במשרד הפרסום אדלר חומסקי כמו גם מותגים נוספים מקבוצת נגב.
אבי מוטולה, מנכ"ל קבוצת נגב: "רכישת פרסומת ברייק הזהב בגמר כוכב נולד היא יריית הפתיחה לתהליך המיתוג מחדש של ויה ארקדיה כמותג פרימיום מוביל בתחומו. נמשיך להשקיע ולקדם אותו כיוקרתי בקרב קהלים שונים וניגע בזויות שונות ומיוחדות. בכוונתנו להשקיע בויה ארקדיה במטרה לחזור ולהיות מותג עלית ומוביל בתחום עיצוב הבית בישראל".
במידה ונתוני הרייטינג של גמר העונה ה-9 ישחזרו את אלו של השנה שעברה ויה ארקדיה יוכלו להרגיש מרוצים מהעסקה. גמר כוכב נולד 8 רשם שיא לתוכניות הגמר של ריאליטי הזמרים עם רייטינג של 36.1% ו-40.5% ב'פיק'. הגמר שמחזיק במקום ה-2 בדירוג הרייטינג היה זה של העונה ה-5 בה זכה בועז מעודה עם 35.9% צפייה. במקום ה-3 בדירוגי הרייטינג של גמר כוכב נולד נמצאת העונה ה-3 בה זכה יהודה סעדו עם רייטינג של 34.2%.
אתמול (יום ד') הוכרזו העולים לשלב חצי הגמר בתוכנית כוכב נולד בפרק שצולם בחיפה. לאחר פרישתה של תמר יהלומי הצליח לירון רמתי לכבוש את מקומו בחזרה ולשוב ל'נבחרת', מאוחר יותר הודח המתמודד לידור סולטן. 4 המתמודדים שעלו לשב חצי הגמר הם: דוד לביא, חגית יאסו, נוי דנן ולירון רמתי.
יוזכר כי, ברייק הזהב של גמר כוכב נולד 8, בשנה שעברה נרכש על ידי בנק דיסקונט, כאשר לפי ההערכות מחיר הפרסומת עמד על כ-260 אלף שקלים.
- 21.נוטלה 15/07/2011 11:07הגב לתגובה זוויה ארקדיה הוא כוכב שנולד ב_RSL של יוסי רוזנבאום שרי סימן טוב ושלי ליבוביץ, ומוטולה הוא עוד לקוח פראייר שנולד, כי באדלר עושים לו מסאג' לאגו בלי שום רלוונטיות שיווקית.
- ללא מוטולה אין ויה ארקדיה (ל"ת)גל 17/07/2011 22:57הגב לתגובה זו
- 20.נוטלה 14/07/2011 23:25הגב לתגובה זוויה ארקדיה הוא כוכב שנולד ב-RSL של רוזנבאום סימן טוב וליבוביץ, וקניית הברייק זה סתם אקט אגו שאדלר הצליחו להשחיל למוטולה בלי קשר למציאות בשטח. עוד לקוח פראייר נולד!
- 19.משה דגן-פירסום 14/07/2011 20:10הגב לתגובה זוויה עשתה מיתוג נפלא ויצירתי אצל שלי קלאורה ב-rsl וזו הייתה עבודה מקצועית לעילא ולעילא.המיתוג חיזק את ויה בהצלחה.
- 18.אריק 14/07/2011 19:46הגב לתגובה זוכל ההצלחה התקשורתית של ויה ארקדיה משוייכת למשרד הבוטיקי הצנוע RSL, שהצליח כנגד כל הסיכויים לבנות מותג חזק ואיכותי. עד שבא מוטולה ושלף את הארנק
- 17.התחלנו להיות כמו באמריקה (ל"ת)ליפשיץ 14/07/2011 15:11הגב לתגובה זו
- 16.LOL 14/07/2011 13:31הגב לתגובה זויש להם ריטינג מאוד גבוה בגילאי 50 + בגילאי 30 מינוס כמעט אף אחד לא רואה נוער ? הנוער לא רואה כוכב נולד - יש לו דברים הרבה יותר טובים לעשות רק סבתות רואות את הריאליטי זבל הזה (ואת ה"אח הגדול" 24/7 וכל שאר הזיבלונים) כשאומרים בפרומו "כל המדינה" מתכוונים ל "כל הסבתות" וסבתות לא משפצות מטבחים !
- 15.נשבר ממגיבים מטעם 14/07/2011 13:18הגב לתגובה זויאללה תחזרו למדבר
- 14.רונה 14/07/2011 11:48הגב לתגובה זואני מכירה את ויה ארקדיה כבר 3 שנים וכן, יש לי גם כמה רהיטים שלהם אצלי בבית (אז מה אם אני קצת משוחדת :) ) והם מדהימים. אני בטוחה שגם הפרסומת שלהם תהיה מדהימה כמו הרהיטים שלהם. מפרגנת :)
- 13.ירון 14/07/2011 11:38הגב לתגובה זולא מפתיע אותי בכלל שויה ארקדיה קנתה את ברייק הזהב היוקרתי. כבר שנים ידעתי שויה ארקדיה היא חברה איכותית המשדרת יוקרה ועכשיו היא מוכיחה את זה לכולם. מחכה כבר לפרסומת
- 12.קבוצת נגב לא נחה לרגע (ל"ת)ג'ולי 14/07/2011 11:26הגב לתגובה זו
- 11.יובל 14/07/2011 11:23הגב לתגובה זו300 אלף שקל? מטורפים
- 10.אבי מוטולה הזה עושה מהפכים. כל הכבוד!!! (ל"ת)מירי ויצמן 14/07/2011 11:13הגב לתגובה זו
- 9.פששש, חתיכת סכום! (ל"ת)מילי 14/07/2011 11:13הגב לתגובה זו
- 8.קבוצת נגב יודעת את העבודה (ל"ת)מוטי 14/07/2011 10:59הגב לתגובה זו
- 7.יפה מאוד על ההשקעה...ברייק הזהב שווה זהב.. :) (ל"ת)me 14/07/2011 10:59הגב לתגובה זו
- 6.נורית 14/07/2011 10:57הגב לתגובה זוזה מה שנקרא פריים טיים ישראלי
- 5.אני 14/07/2011 10:55הגב לתגובה זואבי מוטולה יודעת את העבודה
- 4.אף אחד! 14/07/2011 10:48הגב לתגובה זומצחיר איך מוכרים בולשיט למפרסמים. שנייה לפני הסוף, שיא המתח, הפרסומת האחרונה לא אפקטיבית כי המוח רק חושב על התוצאות. זה נכנס מאוזן ימין ויוצא משמאל. ועוד של מותג שאף אחד לא שנע עליו. יריית הפתיחה? תחילת הקץ. 300 אלף לפח. או למשכורת של צביקה הדר.
- 3.אם דוד לביא לא לוקח כל העונה הולכת לפח!!!!!!! (ל"ת)צ. צרפתי 14/07/2011 10:30הגב לתגובה זו
- 2.צביקה ה. 14/07/2011 10:29הגב לתגובה זוהאמינות של התוכנית מוטלת בספק, זאת כבר העונה ה-9 ועדיין מוכרים ברייקים כמו משוגעים, אבל מה...אחלה מתמודדים השנה ובכלל עונה די מוצלחת ברמת הכשרון
- 1.חרא 300 אלף! אולי 220 בלחץ (ל"ת)מאד מאן 14/07/2011 10:27הגב לתגובה זו
- מירי ויצמן 14/07/2011 11:20הגב לתגובה זונגב לא נחה לרגע , דוהרת קדימה כל הכבוד!!!

״הדולר היה צריך להיות ב-3 שקלים אלמלא הרפורמה המשפטית והמלחמה״
מניתוח של בנק ישראל: הדולר ממשיך לרדת - מי נפגע ומי מרוויח?
השקל ממשיך לטפס ושער הדולר נע הבוקר סביב 3.22 שקל דולר שקל רציף 0.02% אלו הרמות הנמוכות ביותר מאז אפריל 2022. המטבע המקומי בראלי שלא ראינו מזה שנים, בתחילת המלחמה הוא עוד נסחר סביב 4 שקלים לדולר וכיום כשהמצב הביטוחני נרגע יש הזרמה של הון הזר התחזיות הכלכליות משתפרות וגם סוכנויות הדירוג מעדכנות לחיוב את האופק, השקל מתחזק אולי אפילו מדי. נתוני המאקרו גם עוזרים למטבע, שוק העבודה חזק, האינפלציה מתכנסת לכיוון היעד וגביית המסים צפויה לשבור שיא של 520 מיליארד שקל השנה. גם הגירעון צפוי לעמוד סביב 5% מהתוצר שזה נמוך מהציפיות כשהתחזיות של בנק ישראל ל-2026-2028 מדברות על גירעון סביב כ-2.8%-2.9% בממוצע, שזה "גירעון בר קיימא" כל אלה ביחד ולחוד מחזקים את האמון של המשקיעים ומזרימים הון לשוק המקומי, מה שדוחף את השקל למעלה.
אבל מסתבר שהדולר היה יכול לפגוש את רמת ה-3 שקלים כבר ממזמן. ניתוח של בנק ישראל שבחן את ההשפעות השונות על שער החליפין מצא שאם מנקים מהמשוואה את שני הגורמים החריגים של השנתיים האחרונות, שהן הרפורמה המשפטית והמלחמה, הדולר היה כבר כנראה סביב 3 שקלים, ואולי אפילו נמוך מזה.
לפי המודל שמבוסס על הקשר בין שער הדולר-שקל לבין ביצועי הנאסד"ק, השקל היה אמור להתחזק הרבה קודם. בגרף שמצורף אפשר לראות את הפער שנוצר בין המציאות לבין מה שהמודל מנבא שזה הקו הכחול, שמייצג את שער הדולר בפועל, שהוא נסק הרבה מעל הקו הכתום, שמייצג את השער הצפוי בתנאים רגילים.
הרפורמה המשפטית והמלחמה גרמו לסטייה הזאת, בעיקר בגלל שהם הגבירו את חוסר הוודאות ופגעו באמון של המשקיעים הזרים בכלכלה המקומית. אבל עכשיו כשהמתיחות הפוליטית והביטחונית נרגעה ברמה מסוימת, נראה שהשקל סוגר את הפער ומתחזק חזרה לרמות שהוא היה צריך לפגוש גם בלי ההתערבות של אותם גורמים.
- גילת זינקה 8.4%, אנלייט ב-6.9%; חברה לישראל איבדה 5.4% - נעילה חיובית בבורסה
- הדולר בשפל של יותר מ-3 שנים, עד לאן הוא ירד?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הנפגעים
מאחורי הנתונים המעודדים האלה יש סביבה שנהיית פחות ופחות נוחה לצד אחד של המשק. השקל החזק מכביד מאוד על יצואנים כמו חברות הייטק וסטארטאפים שפועלים בישראל ומוכרים את מוצריהם בחו"ל. כשההכנסות נקובות בדולרים אבל חלק גדול מההוצאות (כמו שכר, הוצאות מנהלה וכד׳) מתבצעות בשקלים, כל ירידה בשער הדולר שוחקת את השורה התחתונה. ראינו לאורך עונת הדוחות הקודמת וגם זו הנוכחית שאנחנו בעיצומה חברות כמו צ’ק פוינט, ש״האשימו״ את הדולר בכ-2% מהרווחיות הגולמית אצל חלק זה נסבל, אצל אחרות כמו אייקון גרופ, האמא של איידיגטל בישראל שפועלת ברווחיות גולמית צרה מאוד (2% מגזר ההפצה, 4% מגזר קמעונאות) זה משמעותי מאוד - אייקון: שער הדולר שחק את הרווח, המלחמה את ההכנסות
