פרסום ראשון

תקציב הפרסום של אתר הדרושים jobnet עובר למשרד הפרסום לעומק התודעה

בשנה האחרונה טופל התקציב במשרד הפרסום ערמוני גולן BATES והוא צפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקלים. הפעילות תכלול אינטראקטיב ורדיו
משה בנימין | (8)

משרד הפרסום 'לעומק התודעה' יטפל בתקציב הפרסום של אתר הדרושיםJobnet - כך נודע לאייס. בשנה האחרונה טופל התקציב על ידי משרד הפרסום ערמוני גולן BATES. בשנת 2010 עמד תקציב הפרסום של האתר על כ-3 מיליון שקלים במחירי מחירון.

הקמפיין הראשון של jobnet במשרד הפרסום לעומק התודעה, במסגרתו הופקו 3 סרטים יעלה בקרוב. תקציב הקמפיין עתיד לעמוד על כ-3 מיליון שקלים ויכלול אינטראקטיב ופרסום ברדיו.

Jobnet הוא אחד מאתרי מודעות הדרושים המובילים בישראל. האתר נוסד במאי 1997 ומספק פתרונות תעסוקה למחפשי עבודה ממגוון תחומים: הייטק, אדמיניסטרציה, שיווק ומכירות, תעשייה וניהול ועוד.

בנוסף לתקציב jobnet קיבלו לאחרונה בלעומק התודעה גם את תקציב הדיגיטל של קמפיין 'שניצל קופץ' מבית 'עוף טוב' שיעלה ברשתות חברתיות.

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    שמוליק 07/07/2011 16:58
    הגב לתגובה זו
    עם צניעות ועבודה קשה מגיעה גם הצלחה יישר כוח!!
  • 4.
    תמשיכו ככה, תותחים! (ל"ת)
    מיכל 07/07/2011 16:20
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    יניב 07/07/2011 12:16
    הגב לתגובה זו
    לידיעתכם מדובר בחבר'ה שלא רואים בנוף הישראלי.זן נדיר בעולם הפרסום ! שלא נדבר על הטכנולוגיה ,יצירתיות ההרמוניה. הגיע הזמן לעשות בית ספר לחתולים השמנים שלא זזים ! עלו והצליחו .
  • אתי 07/07/2011 14:58
    הגב לתגובה זו
    אתם תותחים רואים איך כולם מתחילים לדאוג בגללכם תשמיכו כך עם המקצועיות המעולה שלכם ישר כח
  • 2.
    רועי 07/07/2011 12:11
    הגב לתגובה זו
    מקווה שאין ללקוח טלוויזיה והוא לא מקשיב לרדיו. קמפיין זוועתי!
  • יכול להיות שהקנאה אוכלת אותך? (ל"ת)
    יוסי 07/07/2011 16:19
    הגב לתגובה זו
  • ממש לא מסכים איתך. תן לנחש... אתה מאולג'ובס? (ל"ת)
    דני 07/07/2011 16:18
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    תמיד טענתי שצריך לחפש עובדים בשירותים (ל"ת)
    שלומי 07/07/2011 11:05
    הגב לתגובה זו
בנק פיקדון (דאלי)בנק פיקדון (דאלי)

ככה תקבלו ריבית טובה יותר בפיקדונות - מקרה מהשטח

"רציתי להפקיד בפיקדון לשנה - הציעו לי 2.7%; אמרתי שאני עוזב, קיבלתי 4.25%" - מקרה אמיתי שקרה בבנק הבינלאומי

רן קידר |

הריבית התעריפית על הפיקדונות נמוכה. אם אתם מפקידים בפיקדון בלי להתמקח תקבלו את הריבית הנמוכה הזו. אם אתם תתמקחו תקבלו יותר. אם תאיימו לעזוב את הבנק, כי הריבית לא מספקת אתכם, ייתנו לכם לרוב יותר. ההמלצה הברורה היא להתמקח על הריבית ולזכור שהריבית תלויה באיזה סוג של לקוח אתם. אם אתם מכניסים שכר גבוה, יש לכם תנועה בחשבון, אתם יכולים להשיג ריבית ברף הגבוה. אם אין לכם כמעט כלום בחשבון ואין פעילות, אל תאיימו יותר מדי - אתם לא באמת נחוצים לבנק.    

וזה עובד. הנה מקרה ספציפי שהגיע למערכת ביזפורטל, כשמדי יום יש כנראה עשרות ואפילו מאות מקרים דומים.  "רציתי להפקיד בפיקדון לשנה סכום של 40 אלף שקל. הציעו לי 2.7%", מספר לנו קורא באתר, אמרתי - "איך זה יכול להיות , אני יודע שמקבלים בבנקים אחרים מעל 4% ואפילו 4.5%. אמרתי שאני עוזב.  אני כבר 8 שנים בבנק, לקוח טוב, עם משכורת, עם תנועה בחשבון, תיק ניירות ערך, משכנתא. למה אני צריך לריב על ריבית לפיקדון?"

"ואז הפקיד בבנק אמר לי - 'אני יכול לבדוק, אני אנסה להשיג יותר'". 

"למחרת הוא חזר אליי עם ריבית של 4.25% - '"בדקנו בשבילך הטבות מיוחדות, סידרתי לך ריבית של 4.25% ואם תפקיד 100 אלף אני יכול לתת לך אפילו יותר"'.  

 המקרה הזה היה בבנק הבינלאומי, אבל בכל הבנקים זה קורה. אם לא מתמקחים מקבלים את הריבית הנמוכה ביותר שהבנק יכול לתת. בשבוע שעבר בדקנו כמה ריבית אתם מקבלים בפועל - פיקדונות - איפה תקבלו את הריבית הטובה ביותר? בדיקה. חשוב להדגיש - הבנקים מציעים ריבית תעריפית שהיא נמוכה, לצד הנתונים הידועים על ריבית תעריפית, יש את הנתונים בפועל מבנק ישראל שתקפים לחודש שעבר. הם מספקים לכם מידע על הבנקים ההוגנים-הטובים לעומת אלו שלא. אבל הם לא מספקים לכם מידע על הריבית שתקבלו עכשיו. 

ולכן, כדי לקבל תמונה מלאה, אתם צריכים עוד שני פרמטרים חשובים. אתם צריכים לדעת איפה אתם ביחס לממוצע. האם אתם לקוחות חזקים טובים שיכולים לקבל ברף הגבוה או דווקא הפוך. שנית, אתם צריכים להבין ולהכיר את הטווח - מה הריבית שאפשר לקבל. אז נכון להיום הטווח הוא דומה למה שהיה ביולי. 4.3%-4.5 זה המקסימום שתוכלו לקבל תחת תנאים סבירים. אם למשל תהיו מוכנים לעביר חשבון בנק וכו', תקבלו אפילו 5%, לא בטוח שזה שווה את המעבר, כל אחד והחשבון שלו 

 

כרטיס אשראי חיוב כסף קניות הוצאות
צילום: Pixabay

נתוני שב״א: ירידה מתונה של 5.1% בהוצאות בכרטיסי אשראי ביום השביתה

למרות הקריאה לשביתה כהזדהות עם משפחות החטופים, היקף העסקאות בכרטיסי אשראי הבוקר הסתכם ב-584.26 מיליון שקל בלבד פחות מהשבוע שעבר; במקביל - נתוני הלמ״ס מצביעים על התכווצות של 3.5% בתוצר ברבעון השני בעקבות מבצע "עם כלביא"

מנדי הניג |
נושאים בכתבה שב"א

נתוני שב״א מספקים אינדיקציה עד כמה המשק ממשיך לתפקד גם בימים של מחאה ושביתה. בין השעות 8:00 ל-12:00 היום נרשמו במערכת התשלומים הלאומית הוצאות בכרטיסי אשראי בהיקף כולל של 584.26 מיליון שקל. זו ירידה מתונה של 5.1% בלבד לעומת יום ראשון שעבר, אז הסתכמו ההוצאות ב-615.87 מיליון שקל. במילים אחרות, על אף הקריאה לשביתה וההזדהות עם משפחות החטופים, דפוסי הצריכה כמעט שלא השתנו, והיקף העסקאות נותר קרוב לרמות השגרה.

המספרים של שב״א מגיעים על רקע נתוני מאקרו שמצביעים על חולשה משמעותית יותר בפעילות הכלכלית ברמה רבעונית. לפי פרסום הלמ״ס, התוצר המקומי הגולמי של ישראל התכווץ ב-3.5% ברבעון השני של 2025 בחישוב שנתי, כאשר התוצר העסקי ירד ב-6.2% והתוצר לנפש ירד ב-4.4%. עיקר הפגיעה נרשמה בצריכה הפרטית, שירדה ב-4.1%, ובהשקעות בנכסים קבועים שצנחו ב-12.3%. בלמ״ס מייחסים את עיקר ההשפעה למבצע "עם כלביא", שהוביל לירידה בהוצאות משקי הבית ובפעילות ההשקעות, ופחות לנתונים מבניים שמעידים על שינוי מגמה ארוך טווח.

עם זאת, בהסתכלות שנתית רחבה יותר, התמונה רגועה יותר - בהשוואה לרבעון השני של 2024, נרשמת עלייה של 1.6% בתוצר הכולל, 1.1% בתוצר העסקי, ו-6.9% בהשקעות בנכסים קבועים. גם בחישוב מחצית השנה, התוצר במחצית הראשונה של 2025 גבוה ב-1% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. המשמעות היא שלמרות החולשה ברבעון השני, המשק עדיין מצוי במסלול של צמיחה חיובית לעומת השנה שעברה, אך רחוק מהתחזית השנתית של הכלכלן הראשי באוצר שעומדת על 3.1% לשנה כולה. כדי לעמוד בתחזית, המשק יידרש להתאוששות חזקה במחצית השנייה, אך ההערכות כי הלחימה תימשך מקשות על התרחיש הזה.

פילוח הצריכה לנפש מצביע על ירידה חדה במיוחד בצריכה השוטפת: מזון, דיור והוצאות יומיומיות שנחתכה ב-9.5%, וכן בצריכת מוצרים בני קיימה למחצה כמו נעליים, בגדים ומוצרי חשמל קטנים שירדה ב-34.6%. במקביל, נרשמה ירידה של 10.1% בהוצאה למוצרים בני קיימה לנפש. מנגד, רכישת כלי רכב לשימוש פרטי זינקה ב-68.7%, מה שמרמז על רכישות חד-פעמיות שמיתנו את עוצמת הירידה הכללית בתוצר.