פרסום ראשון

תקציב הפרסום של אתר הדרושים jobnet עובר למשרד הפרסום לעומק התודעה

בשנה האחרונה טופל התקציב במשרד הפרסום ערמוני גולן BATES והוא צפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקלים. הפעילות תכלול אינטראקטיב ורדיו
משה בנימין | (8)

משרד הפרסום 'לעומק התודעה' יטפל בתקציב הפרסום של אתר הדרושיםJobnet - כך נודע לאייס. בשנה האחרונה טופל התקציב על ידי משרד הפרסום ערמוני גולן BATES. בשנת 2010 עמד תקציב הפרסום של האתר על כ-3 מיליון שקלים במחירי מחירון.

הקמפיין הראשון של jobnet במשרד הפרסום לעומק התודעה, במסגרתו הופקו 3 סרטים יעלה בקרוב. תקציב הקמפיין עתיד לעמוד על כ-3 מיליון שקלים ויכלול אינטראקטיב ופרסום ברדיו.

Jobnet הוא אחד מאתרי מודעות הדרושים המובילים בישראל. האתר נוסד במאי 1997 ומספק פתרונות תעסוקה למחפשי עבודה ממגוון תחומים: הייטק, אדמיניסטרציה, שיווק ומכירות, תעשייה וניהול ועוד.

בנוסף לתקציב jobnet קיבלו לאחרונה בלעומק התודעה גם את תקציב הדיגיטל של קמפיין 'שניצל קופץ' מבית 'עוף טוב' שיעלה ברשתות חברתיות.

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    שמוליק 07/07/2011 16:58
    הגב לתגובה זו
    עם צניעות ועבודה קשה מגיעה גם הצלחה יישר כוח!!
  • 4.
    תמשיכו ככה, תותחים! (ל"ת)
    מיכל 07/07/2011 16:20
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    יניב 07/07/2011 12:16
    הגב לתגובה זו
    לידיעתכם מדובר בחבר'ה שלא רואים בנוף הישראלי.זן נדיר בעולם הפרסום ! שלא נדבר על הטכנולוגיה ,יצירתיות ההרמוניה. הגיע הזמן לעשות בית ספר לחתולים השמנים שלא זזים ! עלו והצליחו .
  • אתי 07/07/2011 14:58
    הגב לתגובה זו
    אתם תותחים רואים איך כולם מתחילים לדאוג בגללכם תשמיכו כך עם המקצועיות המעולה שלכם ישר כח
  • 2.
    רועי 07/07/2011 12:11
    הגב לתגובה זו
    מקווה שאין ללקוח טלוויזיה והוא לא מקשיב לרדיו. קמפיין זוועתי!
  • יכול להיות שהקנאה אוכלת אותך? (ל"ת)
    יוסי 07/07/2011 16:19
    הגב לתגובה זו
  • ממש לא מסכים איתך. תן לנחש... אתה מאולג'ובס? (ל"ת)
    דני 07/07/2011 16:18
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    תמיד טענתי שצריך לחפש עובדים בשירותים (ל"ת)
    שלומי 07/07/2011 11:05
    הגב לתגובה זו