פרסום ראשון

מ-3 יוצאת אחת: בעוד חודשיים תיפתח 'קיקה' בארץ. מי תזכה בתקציב הקד"מ?

הקרב בעיצומו: 3 חברות קד"מ הגיעו לשלב האחרון בתחרות על התקציב הנחשק של מיליון שקל עבור אירועי הפתיחה של רשת העיצוב האוסטרית
אלה ברייר |

אחרי שסוגיית תקציב יחסי הציבור של ענקית העיצוב האוסטרית קיקה הוכרעה ומשרד שלמור תקשורת נבחר לתפקיד, הגיע תורן של חברות הקד"מ להזיע. לאייס נודע כי 3 חברות מוכרות הן שעלו לשלב האחרון.

החברות הן: סופר פוש, טרגט מרקט ופרומרקט שמתחרות על תקציב בגובה של כמיליון שקל עבור אירועי הפתיחה שצפויים להתקיים לקראת פתיחת הסניף הראשון בארץ ב-6.9 (כשבועיים לפני ראש השנה), שיפתח בנתניה.

קיקה נמנית על חמשת רשתות העיצוב הגדולות באירופה ומתהדרת בלא פחות מ-72 חנויות עם היקף מכירות של מעל למיליארד יורו בשנה.

חברות הקד"מ סירבו להגיב.

מרשת קיקה נמסר כי "אנו בוחנים כעת מספר חברות עבור שירותי הקד"מ".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה