פרסום ראשון
מ-3 יוצאת אחת: בעוד חודשיים תיפתח 'קיקה' בארץ. מי תזכה בתקציב הקד"מ?
הקרב בעיצומו: 3 חברות קד"מ הגיעו לשלב האחרון בתחרות על התקציב הנחשק של מיליון שקל עבור אירועי הפתיחה של רשת העיצוב האוסטרית
אחרי שסוגיית תקציב יחסי הציבור של ענקית העיצוב האוסטרית קיקה הוכרעה ומשרד שלמור תקשורת נבחר לתפקיד, הגיע תורן של חברות הקד"מ להזיע. לאייס נודע כי 3 חברות מוכרות הן שעלו לשלב האחרון.
החברות הן: סופר פוש, טרגט מרקט ופרומרקט שמתחרות על תקציב בגובה של כמיליון שקל עבור אירועי הפתיחה שצפויים להתקיים לקראת פתיחת הסניף הראשון בארץ ב-6.9 (כשבועיים לפני ראש השנה), שיפתח בנתניה.
קיקה נמנית על חמשת רשתות העיצוב הגדולות באירופה ומתהדרת בלא פחות מ-72 חנויות עם היקף מכירות של מעל למיליארד יורו בשנה.
חברות הקד"מ סירבו להגיב.
מרשת קיקה נמסר כי "אנו בוחנים כעת מספר חברות עבור שירותי הקד"מ".