מנחם בן
צילום: רונן אקרמן
פרסום ראשון

אחרי שפוטר ממגזין 'רייטינג': 'קשת' סיימה דרכו של מנחם בן ב'דיבור ישיר'

למרות שהוזהר על ידי 'קסטינה' ו'קשת' להיזהר בדבריו, הראיון אתמול לגל"צ הוביל להחלטה להשעותו מהתכנית. בן הודיע כי החליט לפרוש ממנה
אלכסנדר כץ | (96)

זכיינית 'קשת' החליטה להשעות את השתתפותו של מנחם בן בתכנית 'דיבור ישיר' בעקבות הסערה שעורר בתקופה האחרונה, ובעקבות ראיון שהעניק אתמול (יום ב') לגל"צ. לאייס נודע כי בן לא יחזור לעונה הבאה של 'דיבור ישיר' המשודרת מדי חמישי ושישי אחר הצהריים בשידורי קשת בערוץ 2.

אתמול אמר בן בראיון ליעל דן בגל"צ: "יש לאסור על מצעדי גאווה... הומו זה לא גנטי, זה תרבותי". לדבריו, "אסור שילדינו יסתפחו לקהילה, אני נגד נישואין להומואים, יאסרו ברים להומואים, תיאסר תעמולה הומואית. יש להקצות תקציבים להמרת הומואים לסטרייטים".

בעקבות הסערה בסוף השבוע, זומן ביום ראשון בן לבירור על ידי הפקת 'דיבור ישיר', שם הובהרו לו חומרת דבריו. כאמור, יממה לאחר מכן התבטא שוב בחריפות בגל"צ, וב'קשת' החליטו להשעות אותו עד הודעה חדשה. בעקבות כך בן הודיע שלא יחזור לתכנית.

גורמים ב'קשת' סיפרו כי בימים האחרונים קיבל מנכ"ל הזכיינית אבי ניר, עשרות מיילים מצופים, ואף מבכירים החברה, בהם קראו לו להעזיב את בן מרשת

כאמור, דברים אלו מצטרפים לדברים רבים שאמר בעבר בן, וגם לראיון שנערך עימו בתכנית 'פנים אמיתיות' של אמנון לוי בערוץ 10 לפני שבוע, ולטור שפרסם ב'רייטינג' בסוף השבוע האחרון, בו כתב: "אני אמנם בעד איסור בחוק עתידי על הומוסקסואליות, אבל החרגתי מכך את כל מי שהיה הומו קודם לכניסת החוק החדש, אם וכאשר. להם מותר. הם כבר היו, בהיתר המדינה, ולכן אין לשלול מהם את מה שהתרגלו אליו. ובעניין הצעירים החדשים שישימו זין על החוק, אמרתי שאני עדיין לא יודע איך לטפל בכל זה (גם כשאמנון לוי שאל אותי אם אני בעד הכנסתם לכלא, עניתי במפורש "אני לא יודע"). 'לא יודע' זה לא 'אני בעד'".

בעקבות הראיון בערוץ 10 והטור ב'רייטינג', החליט עורך רייטינג אלון צרפתי, שבמועד פרסום הטור שהה בחו"ל, לסיים את ההתקשרות עם בן, כפי שנחשף שלשום באייס.

מ'קשת' נמסר: "ביום ראשון הוזמן מנחם בן לבירור על ידי הפקת התכנית 'דיבור ישיר' שם הובהר לו לו שדבריו אינם מקובלים על קשת ועל ההפקה. למרות זאת בחר בן להחריף את התבטאויותיו. אי לכך הוחלט להשעותו עד להודעה חדשה. בתגובה הודיע בן שלא ישוב לתכנית".

תגובות לכתבה(96):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 78.
    דיבור לא כ"כ ישיר.. 21/07/2011 04:46
    הגב לתגובה זו
    זה לא השם של התוכנית?... בכל מקרה גם מנחה התכנית לא בדיוק אובייקטיבי בדעותיו.. מנחה צריך להיות ניטרלי, יציב ובעל עמוד שדרה ולא להתצבן ולהיות חסר סבלנות כל פעם שרוח מנשבת בכיוון אחר מדעותיו שלא תבינו לא נכון, אני מדברת בתור אחת שמעריכה מאד אינטלקט, והייתה מהמסמסים (רעיונית) לליאם. יחד עם זאת, גואל מתגלה כאדם קיצוני לא פחות, כאשר היה דיון על מתן זכויות מסויימות לחיילים,- דבר מבורך כלעצמו !, זה הפלח הכי לא מתוגמל כיאות, 700 ש"ח בחודש זו בדיחה- בכל מקרה, באותו דיון גואל לא הסתיר את שמחתו מכך שסוף סוף יש הצעה נגד חרדים- במעטה של פטריוטיות.. עד שזו הופרכה כאשר הוא פתאום הבין שגם ערבים לא יהנו מהזכויות הללו ופתאום על פניו נראתה דאגה כנה לעתידם צביעות, התחסדות והתנשאות והוא עוד מנסה להיטיב עם תדמית של קהילה גאולה כנראה לא תגיע ממנו..
  • חחחח.. אהבתי 21/07/2011 09:43
    הגב לתגובה זו
    עם הומואים, גואל טיפוס.. אם כבר לפטר מישהו....
  • 77.
    לורה 14/07/2011 20:50
    הגב לתגובה זו
    לארץ נהדרת מותר, למנחם בן אסור.. מוזר מאוד
  • 76.
    יואב 29/06/2011 14:48
    הגב לתגובה זו
    צריך לחוקק חוק שיגביל את כמות השטויות שמנחם בן יכול להגיד בשבוע אחד.
  • 75.
    א 29/06/2011 11:51
    הגב לתגובה זו
    מנחם בן מתנהג בשחצנות בכל תוכנית, מתנשא מהעם הגיע הזמן לוריד אותו מהמסך,יש המוני העם שטובים ממנו, אין שם שום אובדן, ההפך הגמור הוא זה.
  • 74.
    עד שמנחם בן יפוטר 29/06/2011 01:49
    הגב לתגובה זו
    לאלתר
  • 73.
    יעקוב כהן 28/06/2011 21:10
    הגב לתגובה זו
    בן-אמר את כל מה שכל אחד מאזרחי המדינה מרגיש,רק אין לו את האומץ לומר! מאז שניתן היתר "בביטוח הלאומי" להומואים ולסביות,יש גידול בסטיה הזו,והם מנסים לומר לנו שזה "חופש ביטוי" גם לבן יש זכות לחופש ביטוי!!! העתיד של המדינה "בסכנה"!!!
  • 72.
    סטרייט פוליס 28/06/2011 20:39
    הגב לתגובה זו
    זה פשוט טרנד של שנות ה 2000 ותרבות המערב. זה בסדר שיש הומואים, אבל עכשיו זה פשוט באופנה להיות הומו.
  • 71.
    סתם אחת 28/06/2011 17:10
    הגב לתגובה זו
    הנושא הזה של ההומואים מעורר בי חלחלה, די ליציאה מהארון, כל יציאה מהארון נותנת לגיטימציה לעוד בני נוער לצאת מהארון. החברה שלנו משום מה, מעודדת את התופעה הזאת על ידי עריכת מצעדי גאווה למינהם. חייבים לבטל את כל המצעדים האלה. לא מתערבת במיניות של אף אדם, אבל בבקשה לא לעשות זאת בפומבי, זה דוחה ומגעיל.
  • 70.
    משה מרציאנו 28/06/2011 16:51
    הגב לתגובה זו
    להרגיש משיכה כלפי אדם מהמין שלך זה דבר קיים אך ניתן וצריך לדכא אותו, ולהתגבר על היצר. כמו שמצופה בהרבה מקרים שאנחנו רוצים משהו ובגלל שזה אסור מתגברים על היצר . לדוגמה: גבר נשוי שמרגיש משיכה לבחורה / עלמה אחרת מצופה ממנו להתגבר. הדרישה לא קלה אך צריך לעמוד בה אחרת זה ברוכ. אז למה שלא תהיה דרישה דומה כלפי אנשים שנימשכים לכיון בני מינם.
  • 69.
    צבועים עלובים סותמי פיות עלובי החיים (ל"ת)
    בשם חופש הביטוי 28/06/2011 16:44
    הגב לתגובה זו
  • 68.
    מנחה דיבור ישיר אומו בעצמו (ל"ת)
    גבר אמיתי 28/06/2011 16:00
    הגב לתגובה זו
  • 67.
    אביגיל אשת חיל 28/06/2011 15:57
    הגב לתגובה זו
    צודק! הומו זה באמת לא גנטי, אבל משוגע, זה כן תורשתי. עובדה - בנו שאותו הוציא מהארון או שמא נאמר מהמחלקה הסגורה בכתבה חושפנית. מעניין, אם בנו היה הומו, גם אז היה חושף אותו ברבים? אבל להיות "משוגע" זה כבוד גדול יותר מלהיות הומו תרבותי.
  • 66.
    גבר אמיתי 28/06/2011 15:53
    הגב לתגובה זו
    פעם לא היו מצעדי גאוה היו מצעד עצמאות גאוה למדינה היום גן עצמאות של אומואים בושה לחינוך לכנסת ישראל
  • 65.
    אלון 28/06/2011 15:34
    הגב לתגובה זו
    התחרפנתם? זכותו של כל אחד להביע דעה ממתי סותמים את פה במדינה דמוקרטית? ככה זה שמנהלי התקשורות ברובם הומואים ורוב הכתבים אגב,היידתם שאלירז הומו בארון? או שאת זה אסור להגיד?
  • 64.
    ממני 28/06/2011 15:07
    הגב לתגובה זו
    אני מתעבת את ההומואים והלסביות, מעורר בי גועל, אלו דברים שנוגדים את הטבע. די לצאת מהארון, כל יציאה מהארון נותנת לגיטימציה לעוד בני נוער לצאת מהארון. החברה שלנו משום מה, מעודדת תופעה קשה זאת על ידי עריכת מצעדי גאווה. כל הסטיות שלכם אל תעשו בפומבי שמא לא נקיא עשו זאת בחדרי חדרים עשו את כל מה שבא לכם, העיקר שתהנו.
  • 63.
    עד לרמת גל אוחובסקי (ל"ת)
    חופש הביטוי 28/06/2011 14:33
    הגב לתגובה זו
  • 62.
    מנחם בן אדם בזוי! (ל"ת)
    אלה 28/06/2011 13:59
    הגב לתגובה זו
  • 61.
    גיי 28/06/2011 13:11
    הגב לתגובה זו
    סבלנו שנים וסוף סוף אנחשו בשליטה אז תיסתום את הפה שלך
  • 60.
    עמי 28/06/2011 13:08
    הגב לתגובה זו
    בפעם הבאה שאיזה גוי אנטישמי יפתח את הפה כנגד יהודים...תזכרו טוב טוב את הדברים שכתבתם כאן היום - ותשבו בשקט ותקבלו את האנטישמיות הזו. חופש הביטוי איננה זכות בלתי מוגבלת!
  • 59.
    ראובן מחולון 28/06/2011 12:41
    הגב לתגובה זו
    מנחם בן ידוע בלשונו החריפה והמשתלחת. האם עד עכשיו הוא היה מתאים למערכת? ורק ברגע שהביע דעה הוא הפך למוקצה? האם עורך מעריב או רייטינג בעצמו הומו ולכן נקט בפעולת הפיטורים? אני קורא להחרים את מעריב ואת רייטינג בגלל סתימת הפיות הסלקטיבית.
  • 58.
    שי 28/06/2011 12:37
    הגב לתגובה זו
    מותר לאדם להביא את דעתו גם אם היא לא מקובלת על כמה הומואים שיש בקשת... אני מחרים את קשת!!
  • 57.
    ניר 28/06/2011 12:25
    הגב לתגובה זו
    תיהיה פה מדינה של צייד ואנשים לא יביעו דעתם ! זה אסון לדמוקרטיה גם איתך וגם עם הרב זה אותו דבר אי אפשר להביע דיעה
  • 56.
    סתם אחד 28/06/2011 12:04
    הגב לתגובה זו
    לצערנו יש במדינתנו הרבה שנאה. יש אנשי תקשורת שהם נגד הומוסקסואלים, נגד חרדים, נגד ערבים, נגד ימנים ונגד שמאלנים. אבל פעם ראשונה שאני נתקל בהדחה על רקע כזה. זה כמו שיאיר לפיד יגיד שהחרדים הם טפילים והם צריכים לעבוד ואז ידיחו אותו מערוץ 2. למה?
  • 55.
    דגנית 28/06/2011 11:54
    הגב לתגובה זו
    ולא יפתיע אותי לגלות שהוא נמשך בסתר לגברים, אחרת הוא לא היה כל כך שונא אותם. להומואים לסביות בי וטראנס יש זכות לחיות ולהתקיים בכבוד כמו כולם. הם משרתים בצבא, משלמים מיסים, עושים מילואים - הלוואי שיתר אזרחי המדינה היו אזרחים כמוהם. לשלול מהם זכויות אדם בגלל שהם אוהבים אחרת!? אתם לא מתביישים?!? מה עשו לכם ההומואים!?
  • 54.
    מנחם בן יהודי טוב !!!!!!!!!!!!!!!!!צודק !!!!! (ל"ת)
    שסטי רמת גן 28/06/2011 11:53
    הגב לתגובה זו
  • 53.
    גיא רוטנברג 28/06/2011 11:44
    הגב לתגובה זו
    צריך להכניס אותו לכלא על הסתה. מעניין אם היה אומר את אותו דבר על מזרחיים.. או על מוגבלים.. או כל קבוצה אחרת. זה צריך להיות נגד החוק הסתה נגד מיעוטים מיניים. והתגובות פה.. פשוט לבכות. לידיעת הבורים: אני הומו. וזה לא תרבותי. נולדתי ככה - וזה בסדר גמור!!!! אף אחד לא לימד אותי את זה, וביליתי את רוב כיתה ו בדיכאון בגלל שהבנתי מה קורה לי. מישהו 'לימד' אתכם להימשך מינית למין השני או להתאהב?! זה פשוט קרה!! מה פתאום בכיתה ד שנאתם בנות ובכיתה ז פתאום הם מושכות!? בגלל 'התרבות'? תעשו לי טובה. ובכלל - מה יש לאנשים במדינת ישראל שהם כ"כ מתנגדים לדברים שאין להם שום קשר אליהם?!! נניח שזה היה בחירה - מי שם אתכם לקבוע לאחרים מה הם צריכים לעשות ועם מי!? איך זה נוגע למישהו מיכם בכלל?? הכריחו אתכם לקיים יחסים עם בן מינכם?! ולידיעת אלו שטוענים שזה עניין דתי - אם משהו יביא לחורבן ישראל זו שנאת החינם וחוסר האהבה בין אדם לרעהו!!! קשה מאוד להיוולד הומו או לסבית לחברה עם אנשים כ"כ רעים!!! תתחילו -לאהוב-.
  • ואם אתה הומו,אז גם אני צריך להיות? (ל"ת)
    אלון 28/06/2011 15:35
    הגב לתגובה זו
  • אתה צודק אבל 28/06/2011 13:14
    הגב לתגובה זו
    גם אני מבין שסהכ" רוב ההומו... לא בחרו להיוולד כך ובעצם הם .......... אבל אין זה אומר שאסור להביע דעה
  • גיא 28/06/2011 12:19
    הגב לתגובה זו
    של אנשים המצהירים שהם הומוסקסואלים. יש בכך טעם לפגם ומסר לא טוב לדור הצעיר. אני לא חושב שצאיך לאסור בחוק הומוסקסואליות, אבל גם לא לתת להם במה.
  • גיא רוטנברג 28/06/2011 13:17
    מה המסר שאתה רוצה להעביר לדור הצעיר? שמי שמגלה שהוא הומו עדיף שיתאבד?! שיכנס לדיכאון? שיחייה בארון והיה אומלל? ואגב - למה -אתה- לא מזדהה בשמך המלא?
  • 52.
    יליד הארץ 28/06/2011 11:44
    הגב לתגובה זו
    למשל את מדינת ישראל,או רק את הדתיים,מקובל מאד ,כי חופש הבטוי הוא הרי חד סטרי.
  • 51.
    תחזירו את בן (ל"ת)
    פאני 28/06/2011 11:40
    הגב לתגובה זו
  • 50.
    את השמאל הקיצוני הם לא מעיזים לפטר (ל"ת)
    חיים 28/06/2011 11:34
    הגב לתגובה זו
  • 49.
    28/06/2011 11:32
    הגב לתגובה זו
    חופש הביטוי הוא ערך חשוב, אבל ברגע שהוא מתחיל לפגוע באוכלוסיה חלשה, לחברה יש צורך למנוע אותו. מנחם בן לא מבין בהומואיות, כי הוא לא הומו. ככה גם כל המגיבים כאן בעדו. ולכן, הוא לא יכול לשלול את זכותם, או אפילו לקרוא לזה, כי הדעות האלה, הורגות. ולא רק בבר נוער, אלא את כל הצעירים שמרגישים אבודים, דחויים, פגומים.
  • 48.
    חחחחחחח 28/06/2011 11:25
    הגב לתגובה זו
    חחחחח חחחחחחחחחח חחחחחחח
  • 47.
    נתאי 28/06/2011 11:18
    הגב לתגובה זו
    בעבר הרחוק גם עם גבר היה נשמך לגבר או לחמור היו עושים זאות במחשכים כי הרי ברור שזו סטיה ולא הדרך הסבירה . לצערי בעולם התקש/ורת המודרני העיניין הפך למתירני . בושה וכלימה . אני לא מכיר הרבה אמאות או אבות שישמחו שבנם יביא חתן לביתם .ודיי דיי עם ההיתממות
  • גיא רוטנברג 28/06/2011 11:49
    הגב לתגובה זו
    ומי שמחליט מה הוא טאבו זו החברה, ראית פעם בטבע חתול שבא לחתול אחר וצוחק עליו שהוא הומו!? כי לידיעתך התופעה קיימת בהמון מינים אחרים בטבע. ואגב - אומרים אמהות. תראה מה זה אני הומו ובכל זאת יודע לאיית. ואני יודע שאמא שלי מאוד תשמח אם אני אביא חתן הביתה. זה לא יעזור לה להיות עצוב שאני הומו - כי זה לא משהו בר שינוי. מה שכן מעציב אותה זה שבגלל אנשים כמוך החיים שלי כ"כ קשים.
  • דבר שנמשך לגבר הוא חמור (ל"ת)
    גיא 28/06/2011 12:20
  • 46.
    חובב הומואים 28/06/2011 11:17
    הגב לתגובה זו
    ללאומנים ערביפ פאשיסטים. כדי להיות בטלוויזיה ,באקדמיה ,צריל להביע דעות אנטי ציוניות .רק ככה מתקדמים בדיקטטורת השמאל הקיצוני.
  • 45.
    מנחם מדבר מפוזיציה של הומו בעבר?! מה קורה פה? (ל"ת)
    זרית 28/06/2011 11:16
    הגב לתגובה זו
  • 44.
    כל הכבוד לך !! המשך כףך (ל"ת)
    יוסי 28/06/2011 11:15
    הגב לתגובה זו
  • 43.
    ירון 28/06/2011 11:13
    הגב לתגובה זו
    כל התוכנית הזאת מבוססת על שטויות ורכילות שכתובה במאקו,ואם משהו דיבר שם בחוכמה זה מנחם בן שכל הזמן מזלזלים בו, אולי בגלל שהוא קצת הרבה יותר משכיל מאלירז שדה גואל ורן שריג שכותב את רמזור (עוד תוכנית מטופשת), אני מתפלא שערוץ 2 ממשיך את התוכנית הזאת שבה כוכבים מהאח הגדול שנגמרה להם התהילה משתתפים בה, זה מגוחך שכל אחד שסיים את האח הגדול מקבל במה בערוץ 2 בין אם הוא עילג או סתם עיתונאי בינוני, אני חשבתי שהיא תסתיים כבר אחרי שלום לאח הגדול אבל לצערי לא ועוד צריך לראות את זה שלושה ימים בשבוע איך חבורה של צעירים עושה צחוק ממנחם בן, קשת תתעוררו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 42.
    טיפשות 28/06/2011 11:11
    הגב לתגובה זו
    אז זורקים אותו.. אני מציע להחרים את הצפיה בתוכנית.. והאמת בלי מנחם בן התוכנית לא נראית לי שווה צפיה..מענין אם זה היה עומד במבחן בגץ" בקיצור יצאתם סתם נבל... שסותמים פיות של כל מי שלא חושב כמוכם.. והכי חשוב תנו במה לחנן זובי כן כן זובי לה תתנו במה
  • יואב 28/06/2011 11:25
    הגב לתגובה זו
    אם היה אומר שצריך לאסור את הספרדים שמתחתנים עם אשכנזיות? או סתם את הספרדים כי הם שחורים? או את השחורים בכלל? כי זה הרי לא ממש גנטי, זה נרכש, מהשמש. או מתנור האפייה.. האתיופים בכלל. הם שחורים סתם.. צריך להכניס גם אותם לכלא.. או אולי סתם לאסור עליהם להסתובב ברחובות.. מנחם בן הוא גזען טיפש שאין לו מקום בטלוויזיה ובחברה הישראלית. לא לו, ולא לדעות החשוכות שלו.
  • 41.
    משה 28/06/2011 11:06
    הגב לתגובה זו
    יאלללה נמאס מכל המתייפיפים למינהם. הבעיה שאם אתה אומר משהו על הקבוצה הספציפית הזו אתה חוטף (כי הם שולטים בתקשורת). כאן אין חופש ביטוי ואסור להתבטא בחופשיות (כנראה שזו ממש הסתה כבדה ויש חשש כבד שמישהו יקח את החוק לידים ויפגע בגיי) מנחם חזק ואמץ ואני בכל אופן אחרים את "דיבור ישיר" ורייטינג... גם ככה אף פעם לא קראתי (ולא מכיר מישהו שקורא למען האמת)
  • 40.
    זבלים 28/06/2011 11:03
    הגב לתגובה זו
    למה לא לשמוע דעות שונות למה ? אני בטח לא ימשיך לצפות בתוכנית הזאות {עוד דמוקרטיה כזאות ואבדנו}
  • 39.
    סתימת הפיות פה בישראל כמו בימים חשוכים מאוד . (ל"ת)
    אחד 28/06/2011 11:02
    הגב לתגובה זו
  • 38.
    צריך להרוג את כל התימנים. זאת תופעה תרבותית (ל"ת)
    אור 28/06/2011 10:56
    הגב לתגובה זו
  • 37.
    ירון 28/06/2011 10:54
    הגב לתגובה זו
    פשוט לרגעים אתה מרגיש שלהיות סטרייט זה יוצא דופן ומיעוט נרדף, כול אדם שיחייה את חייו מבלי לגמד את האחר, אבל לא להפוך את היותך הומו למשהוא שהוא חובה
  • 36.
    מיקי- גבעתיים 28/06/2011 10:54
    הגב לתגובה זו
    בן מיצג את הרוב הדומם ,שחושש לומר את הדברים בפומבי, ולבסוף בא אדם כמו מנחם בן ומוציא אותם החוצה, ברכות והמון איחולים על הדברים הכנים שמיצגים את רוב האוכלסיה, יישר כח.
  • 35.
    איילת 28/06/2011 10:50
    הגב לתגובה זו
    עוד הרבה לפני התבטאויותיו המצמררות הללו - היה לי ברור שהאיש הזה הוא אדם קטן, בודד ואומלל, שכל מה שהוא מבקש בחייו - הוא תשומת לב. במקום להיות איש ראוי - הוא בוחר, אגב עוד מימי האח הגדול, להתנהל בפרובוקציות תינוקיות. אני פשוט מרחמת עליך מנחם. לך הביתה. תחשוב אם יש דרך אחרת לקבל תשומת לב. אבל לפני כן, ראוי שתבקש סליחה.
  • 34.
    ערוץ 2 מוצף הומואים. גועל נפש.איכס. (ל"ת)
    Avian 28/06/2011 10:50
    הגב לתגובה זו
  • 33.
    דודי 28/06/2011 10:49
    הגב לתגובה זו
    חשבתם לכם אתם בערוצי התקשורת השונים שאתם חריגים ומנחם צודק דעתי האישית שכולכם נהייתם מלקקי ישבנים וחשים ברוח הקידמה מספיק עם ההומוהייד והלסביידה תכניסו אותם לארון חזרה שילדיינו לא ילמדו ממרים דגולים
  • 32.
    מצאו כבר את הגן של הנטיה המינית? (ל"ת)
    יצחק ד-ו 28/06/2011 10:47
    הגב לתגובה זו
  • 31.
    איציק 28/06/2011 10:47
    הגב לתגובה זו
    היה אמיץ ואל תיכנע לכל הצבועים , מסכים איתך בכל מילה שאמרת ומחזק את ידיך, כל הכבוד ויישר כח.
  • 30.
    רועי- חיפה 28/06/2011 10:43
    הגב לתגובה זו
    סוף סוף מישהו אומר את האמת בפרצוף , לכל יפיי הנפש המתחסדים. אל תחשוש מהם ותלך עם האמת שלך עד הסוף, העם איתך מנחם בן, תצטרף לפוליטיקה ונצביע עבורך.
  • 29.
    יוסי 28/06/2011 10:42
    הגב לתגובה זו
    האח הגדול נותן תחושה של זוהר למספר אנשים שצלחו את דרכם בו, מה שמראה על רדידות מדהימה, וכך מפעם לפעם צצים כוכבים חדשים בשמי ארצנו, לוקח להם זמן אבל למזלנו הם דועכים, טוב היה האח הגדול אם היה מתמקד בחשוב יותר כגון חיווך נגד עישון, מה שימנע סרטן ריאות, ותוכניות דומות כמו הישרדות בחינוך כנגד השתזפות, מה שימנע כנראה סרטן עור.
  • 28.
    מבוייש 28/06/2011 10:42
    הגב לתגובה זו
    דווקא באתר הזה לא ציפיתי לתגובות לא בוגרות ולתמיכה בהסתה, האם דבריו של בן הראו איזושהי תובנה שחופש הביטוי צריך להגן עליה? האם הסתה נכללת בתוך חופש הביטוי? מגיב מספר 10 יכול לסוע לאיראן אם הוא כ"כ רוצה חברה חשוכה. ולמגיב 9, האם הומואים יכולים להתחתן במדינה? לאמץ ילדים? ללכת יד ביד ברחוב בלי לקבל מבטי בוז? אם התשובות לכל השאלות האלה הן לא אז כנראה שלנכים יש יותר זכויות במדינה מאשר להומואים, יכול להיות שהומואים כן צריכים הגנה?
  • אני מבין ממה שכתבת שהומו הוא נכה ? (ל"ת)
    נתאי 28/06/2011 11:27
    הגב לתגובה זו
  • 27.
    מנחם צודק ,בתקשורת הומו הפך למקצוע. (ל"ת)
    ניר 28/06/2011 10:41
    הגב לתגובה זו
  • 26.
    PAN 28/06/2011 10:39
    הגב לתגובה זו
    לחוקק איסור כל הופעה וסימול על תופעה מלוכלכת זו בכלי תקשורת,,,,,
  • 25.
    שאול 28/06/2011 10:38
    הגב לתגובה זו
    איזה דמוקרטיה? בן אדם לא יכול להביע את דעתו במדינה.
  • 24.
    בן צודק אנחנו במדינה דמוקרטית (ל"ת)
    שאול 28/06/2011 10:36
    הגב לתגובה זו
  • 23.
    שרפון 28/06/2011 10:35
    הגב לתגובה זו
    כל אחד נגזר עליו מה שנגזר אבל להשויץ עים זה להישיר מבט למצלמה ולהגיד אני הומו לצעוד בחוצות ת ל אביב ולהרעיל את הנשמה עים חבורות מזדיינים שיצאו מהחושך ורוצים שנסתכל עלהם ונקבל אותם אלה נשמות חולות שאני מסכים עים מנחם בן זקוקות לטיפול דחוף
  • 22.
    שאול 28/06/2011 10:34
    הגב לתגובה זו
    מנחם , חזק ואמץ, כל מילה בסלע.
  • 21.
    הדמוקרט 28/06/2011 10:32
    הגב לתגובה זו
    הטענה שתופעת ההומוסקסואליות הפכה לתרבות ואינה גנטית היא טענה שראוי לדון בה. עדיף להרוג את השליח מלחשוב על טענותיו
  • 20.
    ל 28/06/2011 10:31
    הגב לתגובה זו
    לא יודעת אם הטענה שזה לא גנטי נכונה בכל המקרים, אבל בהחלט צריך להילחם בזה. זה לא נורמאלי וזה לא חלק מהלכות העולם.
  • 19.
    מוטי סייג 28/06/2011 10:30
    הגב לתגובה זו
    סוף כל סוף מישהו מדבר דברי אמת.
  • 18.
    אבי סיני 28/06/2011 10:29
    הגב לתגובה זו
    מכובדי, ההודעה הנ"ל על סילוקו של מנחם מ "קשת" מטעה את הציבור. "להשהות"פירושו להאריך את העסקתו.חזרתם על טעות זו 5פעמים. אלכסנדר כץ יקר. אולי חשבת להשעותו? תודה-אבי.
  • 17.
    חזק ואמץ על דבריך!!! (ל"ת)
    ישר כח 28/06/2011 10:28
    הגב לתגובה זו
  • 16.
    ישי 28/06/2011 10:27
    הגב לתגובה זו
    תזהר לך מקללת ההומוהים,ראה מה קרה למאיר אריאל...
  • 15.
    יורם 28/06/2011 10:26
    הגב לתגובה זו
    כשגבי גזית אמר שצריך לשים את החרדים בגטאות ועוד ,כולם הצדיקו את חופש הדיבור וכו . פשוט תיקשורת מגעילה וצבועה .קול ישראל נהיה קול ישמעאל. גלי צהל נהיה גלי חמס...
  • 14.
    מנחם - מציצה טובה תשנה את דעתך ? (ל"ת)
    דן 28/06/2011 10:25
    הגב לתגובה זו
  • 13.
    דן 28/06/2011 10:24
    הגב לתגובה זו
    תפסיקו להתנכל לו. הוא חושב כך וזו זכותו. הומוסקסואליות היא לא דבר טבעי אין מה לעשות. זה לחלוטין מנוגד לדרך הטבע.
  • 12.
    הוא 100% צודק (ל"ת)
    שי 28/06/2011 10:22
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    ניב 28/06/2011 10:21
    הגב לתגובה זו
    שולטים בתעשייה אז..משעים אותך למרצים באוניברסיטה מותר לומר הכל,ליונית לוי מותר לומר הכל .. אבל אותך משעים בושה ..
  • 10.
    יקיר 28/06/2011 10:20
    הגב לתגובה זו
    רק מנחם יכול עליהם. מנחם רוץ לכנסת ותוציא אותם מהעם. מנחם אין עלייך אתה גבר גבר
  • 9.
    mensh@bezequnt. מנשה 28/06/2011 10:20
    הגב לתגובה זו
    זה לא חופש דיבור כל הזמן סותמים פיות בשם לא ראוי זאת צביעות גועל נפש ההומואים צרכים לצאת נגד ההשעיות האלה כי זה יפגע בהם בסוף הם לא צריכים הגנה הם לא נכים וזה מה שהם נלחמו בעדו שיראו בהם כבני אדם רגילים וככה יוצא שההומואים צריכים הגנה צבועה כזאת כיוצאי דופן.חכמים תחשבו על זה
  • 8.
    (ל"ת)
    בן 28/06/2011 10:20
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    בן 28/06/2011 10:19
    הגב לתגובה זו
    כל מגיש טלוויזיה שני הומו- בושה לדוגמה שמקבלים ילדינו.ילדי יודעים היום את משמעות המילה בגיל כה צעיר שאני בזמנו לא בטוח שידעתי בבגרותי.אנחנו הומופובים:רוצים שילדנו יהיו נורמלים. ואם יש מיעוט כזה בעל כורחו שיצניע לכת- אין לו במה להתגאות...
  • יצחק 28/06/2011 10:41
    הגב לתגובה זו
    מדוע אתה לא מצניע את חוסר ההבנה,כל מי שהוא חריג אך נולד כך יצניע לכת. גם מגמגמים,גם חרשים,בקיצור כל מי שחורג מהנורמה שלך ,תתביש.
  • (ל"ת)
    שי 28/06/2011 10:26
    הגב לתגובה זו
  • הרבה חושבים שבן צודק רק לא מוכנים לדבר כמוהו (ל"ת)
    לי 28/06/2011 10:26
    הגב לתגובה זו
  • הרבה אנשים טיפשים... (ל"ת)
    יוסי 28/06/2011 11:00
  • 6.
    מוטי 28/06/2011 10:19
    הגב לתגובה זו
    למה שלא ישעו את הכתב לעניני ערבים של ערוץ 10 על דברי האהדה שלו לאויב הציוני? חופש הדבור תקף רק כשמדובר בשונאי ישראל!!!
  • 5.
    ישראלי מודאג 28/06/2011 10:18
    הגב לתגובה זו
    או זכויות ההומואים או מעשי רצח לתפארת וכהנה וכהנה כסף וסקס,סקס וכסף אין שום דבר אחר. שאלתם פעם פעם היכן נעלמו הערכים של העם הזה?
  • 4.
    לא חשוב 28/06/2011 10:16
    הגב לתגובה זו
    הוא ממש לא מעניין ולא רק אותי
  • עוד הומו באו ליין (ל"ת)
    משה 29/06/2011 11:50
    הגב לתגובה זו
  • הנה עוד אחד שסותם פיות (ל"ת)
    חופש הביטוי!?! 28/06/2011 10:33
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    (ל"ת)
    שייע פיינגנבוים 28/06/2011 10:11
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    משהים אותו בספריי השהיה? (ל"ת)
    שייע פיינגנבוים 28/06/2011 10:09
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יובל 28/06/2011 10:01
    הגב לתגובה זו
    יצא שהם נגררו. היו חייבים לקבל החלטה מהירה ונחרצת יותר