מי תהיה ה'אופרה' של המגזר? הערוץ הייעודי יוצא בפיילוט בתחום הלייף-סטייל
בערוץ הייעודי בערבית, שאמור לעלות לאוויר בתחילת 2012, יוצאים בפיילוט לתכנית לייף סטייל יומית. חברת 'ענני תקשורת' שמפיקה עבור חברת 'הלא טי.וי' שזכתה במכרז לערוץ הייעודי, הודיעה היום (יום ב') כי במידה והפיילוט יצליח, הכוונה היא להפיק רצועת שידור יומית. המפיקה הראשית של 'ענני תקשורת', תמי חזקיה, החלה לגבש צוות הפקה ערבי ייעודי להפקת תכנית לייף סטייל יומית. בצוות ההפקה צפויים להשתלב גם אנשי מקצוע ערביים לרבות סטודנטים לתקשורת במכללות ובאוניברסיטאות השונות. עלות הפיילוט צפויה להיות כ-50 אלף שקלים. בחברה נערכים לעריכת אודישנים בכדי לאתר מגישה, שאמורה להזכיר דמויות של מגישות תכניות לייף סטייל אמריקאיות דוגמת אופרה ווינפרי ואלן דג'נרס. התכנית היומית תכלול לצד ראיונות עומק, ופינות לייף סטייל בתחום האוכל, העיצוב, הבריאות והחינוך. מנכ"ל ענני תקשורת, אודי מירון, החל בסדרת פרישות בשבועות האחרונים עם נציגים של מספר חברות פרסום וחברות מסחריות לגיבוש שיתופי פעולה מסחריים לקראת עליית רצועת השידור. בחברה אף מקווים שהצלחת התכנית תביא אותה לשידור גם במדינות ערביות נוספות, דבר שיביא להתעניינות חברות מסחריות רבות בעלות ייצוג בישראל ומחוצה לה. מירון: "לאחרונה אנחנו שומעים שוב ושוב על הפוטנציאל הצרכני של המגזר הערבי. אין ספק שערוץ מסחרי ייצר קפיצת מדרגה בסגירת הפערים שבין הצרכן היהודי לערבי ברמת הצריכה, ובעקבותיה, תבוא גם סגירת פערים בהקצאת כספי פרסום".