רמי לוי - האיש והמוצר: לוי ישיק בחודשים הקרובים מותג פרטי שישא את שמו
בדומה למיתוג מוצרים כמו 'וופלים שופרסל' או 'אטריות מגה', בקרוב יצטרפו אל מדפי רשת שיווק השקמה, מאות מוצרים שעליהם יתנוסס שמו של רמי לוי
רמי לוי המוכר בחנויות הרשת שבבעלותו, מותג פרטי, מפתח ומקים בימים אלו מותג חדש שיכלול מוצרים זהים לאלו שכבר קיימים תחת השם "המותג" אבל יזכו למתיחת פנים: שם ועיצוב חדשים.
על פי הצפי מאות מוצרים חדשים יושקו במהלך החודשים הקרובים באמצעות חברת המיתוג: ברנד פור יו שתהיה אמונה על ההליך.
מחזור מכירות מוצרי 'המותג' הקיים של לוי בחנויות רשת שיווק השקמה, נאמד בכ-90 מיליון שקל בשנה. אולם גורמים בסביבתו של לוי מעריכים כי הענקת שמו של האיש שמזוהה עם הרשת, למותג החדש, הוא מהלך שימנף את המכירות.
המותג החדש יקרא בשם 'רמי לוי שיווק השקמה'. יש לציין שרשתות שיווק נוספות כמו שופרסל ורשת מגה מחזיקות גם הן בקו מוצרים הנושאים את שם המותג של הרשת.