קסטרו: העדר מזג אוויר חורפי חייב להגדיל את ההנחות ופגע בתוצאות
"קסטרו הצליחה לשמור על מחזור המכירות, תוך פגיעה מינמלית בגין עיתוי חג הפסח, אשר חל השנה במהלך הרבעון השני ואילו בשנה שעברה חל במהלך הרבעון הראשון", כך אמר היום גבריאל רוטר, מנכ"ל משותף של קסטרו.
לדבריו, "בנטרול השפעת עיתוי חג הפסח, הכנסות החברה ברבעון שהסתיים ביום 31 במרץ 2011 גדלו ביחס לתקופה המקבילה אשתקד". רשת הביגוד קסטרו מפעילה 151 חנויות בישראל ובחו"ל (רוסיה, קזחסטן ןתאילנד) לאחר שמכרה את הפעילויות המפסידות של החברה בגרמניה ובשוויץ.
את הרבעון הראשון חתמה קסטרו עם ירידה קלה של 3% בהכנסות לרמה של 149.1 מיליון שקל. השפעה חיובית של פתיחת חנויות חדשות קוזזה על ידי סגירה זמנית של חנויות לצורך שיפוץ במהלך הרבעון הראשון לשנת 2011 וכן על ידי עיתוי חג הפסח.
הרווח מפעילות מתמשכת ברבעון הראשון הסתכם ב-8 מיליון שקל, זאת לעומת 13.8 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. ברבעון הנוכחי פגע מזג האוויר בתוצאות החברה. היעדרו של מזג אוויר חורפי חייב את החברה להגדיל את שיעור ההנחה הממוצעת - אשר סייע לקסטרו להקטין את המלאים.