רגע לפני הקיץ: משרד התשתיות יוצא בקמפיין הסברה חדש לחסכון בחשמל

השרב של חודשי הקיץ גורם לקפיצה בשימוש שאנו עושים בחשמל, בעיקר בגלל המזגנים. שר התשתיות מבקש מהציבור לחסוך 1.5 מיליארד קוט"ש
אלה ברייר |

"מכשירי חשמל שכבים מעצמם רואים אולי בסרטים" משרד התשתיות הלאומיות מזכיר לציבור לחסוך באנרגיה בקמפיין הסברה חדש, שלישי בסדרה שעולה השבוע.

"לחיצה אחת קטנה של כל אחד מאתנו, על המתג היא חיסכון גדול למשק האנרגיה. אם רק נקפיד לכבות את מכשירי החשמל שהשימוש בהם אינו נחוץ, נגיע לחסכון של לפחות 700 קוט"ש בשנה בצריכת החשמל (בממוצע לבית אב), שיחסוך לנו כ-1.5 מיליארד קוט"ש בייצורו, ויכול לחסוך הקמת תחנת כוח בעתיד" כך אמר היום שר התשתיות הלאומיות, ד"ר עוזי לנדאו,

הקמפיין מהווה שלב נוסף במאמץ ההסברתי שמשקיע משרד התשתיות הלאומיות להגברת המודעות לחיסכון באנרגיה לצרכנים ומהווה המשך לקמפיינים להתייעלות אנרגטית שעלו בחורף 2010 ובקיץ 2009.

מטרתו העיקרית כאמור היא לעודד ולהסביר לצרכנים הביתיים כי הם יכולים לחסוך עד 10% מצריכת החשמל הכוללת בביתם באמצעות כיבוי מכשירי חשמל שאינם בשימוש באמצעות המשפט: "מכשירי חשמל שכבים מעצמם רואים אולי בסרטים".

הקמפיין הופק על ידי לפ"מ (לשכת הפרסום הממשלתית) בהשקעה של כ- 2.5 מיליון שקלים והוא יעלה בטלוויזיה, רדיו, אתרי אינטרנט, מיני סייט ייעודי וכן מודעות בעיתונות המגזרית.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה