בטר פלייס: מחיר המכונית החשמלית - 122.9 א' ש', הטעינה - 1600 ש' בחודש
חברת בטר פלייס חשפה היום את מחירה של הרנו פלואנס החשמלית שתושק באופן מסחרי לקראת סוף השנה. גרסת הבסיס תימכר תמורת 122,900 שקל, לא כולל חבילת השירות, ואילו הגרסה היוקרתית יותר, הכוללת ריפוד עור ואבזור נוסף תמכר תמורת 129,900 שקל.
הוצאות הטיפולים והתחזוקה השוטפת של המכונית צפויות לפי הערכות החברה להיות נמוכות בכ-40% בהשוואה למכונית משפחתית מקובלת ועלויות הביטוח צפויות להיות נמוכות יותר ולעמוד על כ-3,700 שקל בשנה.
מחיר הביטוח ייקבע לפי מספר הקילומטרים בפועל וחבילת השירות תכלול בין השאר חבילת ק"מ שנתית, התקנה ואחזקה של עמדות הטעינה הביתיות וגישה חופשית לרשת תחנות החלפת הסוללה.
- 42.קצין 16/05/2011 15:25הגב לתגובה זואני לא טוקבקיסט של יבואני רכב. איש ממוצא. הראיון הוא מעולה, אך לא שווה 1600 ש" ח לחודש, לא סביר שיהיה מונופוליסט אחד על כל העסק הזה, לא סביר שמוכנית תסע 160 ק" מ ובאמת נצטרך לחשוב - כמה עוד נשאר עד לתחנה הבא.... אבל הכי מרגיז שהכתבה הזו יואצת בדיוק כאשר מחיר הדלק הוא שמיים. שוב- מסריח למונופול לא נורמלי אם מחירים לא תחרותים ולא סבירים. הרי- עם אני קונה רכב יד שניה- בכלל אין על מה לדבר מה יותר משתלם.
- רוני 17/05/2011 19:43הגב לתגובה זועדיף להשאר עם הרכב בנזין לפחות אנו משלמים מס לטובת החברה ולא לטובת אדם פרטי
- 41.כלכלן 16/05/2011 09:13הגב לתגובה זומחיר הרכב(ללא סוללות) זהה למחיר רכב משפחתי מקביל. עלות התדלוק ל 20 אלף ק" מ בשנה זהה(השוואה לקורולה) טווח הנסיעה 150 ק" מ(עים מזגן) לעומת 500ק" מ אז מדוע לרכוש את הרכב? הבעיה לדעתי היא במחיר של הרכב שאינו סביר בהתחשב במס הנמוך(10%) וגם לאור העובדה שלכב אין מצברים, מנוע בנזין ומערכות תומכות. מחיר הרכב בתצורה הנ" ל היה צריך להיות 80 אלף ש" ח לכל היותר, ואז אולי הרכש היה כדאי.
- 40.סעיד-טייקון נפט- 16/05/2011 08:12הגב לתגובה זוזה יעלה לכם יותר כסף מאשר מכונית רגילה. איזה טיפשות מוכרים לכם.
- 39.אבי 15/05/2011 20:01הגב לתגובה זורכב חשמלי עם טווח נסיעה (מקסימלי) של 160 ק" מ וללא יכולת טעינה ביתית זה רכב למזוכיסטים.זה כמו למכור רכב בנזין משפחתי עם מיכל דלק של 15 ליטר. בשביל שרכב חשמלי יביא למהפכה אמיתית הוא צריך טווח נסיעה נורמלי של לפחות 300 ק" מ ויכולת טעינה ביתית. אדם קונה רכב חדש בשביל הנוחות ולא בשביל לבזבז את הזמן שלו בתור לטעינה כל יומיים.
- 38.אברהם מוצפי 15/05/2011 19:45הגב לתגובה זואני לא רוצה להיות תלוי בקריזות של מנהיגים בעיקר ממדינות הנפט, ולגלות שאיןלי דלק ואין לי אנרגיה למפעלים וכיוצ" ב ולכן הפתרון של רכב חשמלי קורץ לי והלואי יהיו פתרונות דומים לשרוד מצבי משבר שעוד יהיו לצערינו.
- 37.אייל נחמני 15/05/2011 19:39הגב לתגובה זוויש כאן טוקבקיסטים בתשלום מטעמם! ההצעה של בטרפלייס הוגנת והגיונית והתמורה- אותה אי אפשר למדוד בכסף- זה החיים שלנו והאיכות שלהם!
- 36.שרית חדד 15/05/2011 17:32הגב לתגובה זושקם להם מתחרה שפותר סוף סוף את הזיהום הסביבתי שהדלק שלהם גורם לו.
- 35.יקי 15/05/2011 17:05הגב לתגובה זואגסי וחבריו ובשלב מאוחר יותר גם עוד חברות בעולם הבינו את זה ומצאו פתרון לא מושלם אבל בהחלט מספק אז על מה כל הרעש
- 34.לא יודיע מי אני 15/05/2011 17:04הגב לתגובה זוהיום בזול מחר ביוקר יודעים איך לאסוף כסף קל
- 33.יוסי פרץ 15/05/2011 16:46הגב לתגובה זולא האמנתם לו לשי אגסי שיביא לכם כזאת תחרות ראויה וכל מה שנשאר לכם זה לקשקש בטוקבקים ולנסות להרחיק את כולם מהנקודה החשובה. כי מה שחשוב פה זה איכות הסביבה והכדור הזה שאנחנו חיים בו שאנחנו רק מזהמים אותו והורסים אותו בגלל בצע כסף כמו של הטוקבקיסטים מטעם פה
- אריק 15/05/2011 17:17הגב לתגובה זוזאת לא תחרות, זה בדיוק כמו YES ו-HOT. דואופול במקום מונופול: אחרי הכל אין לך טלויזיה ב-100 ש" ח, שניהם לוקחים 250. אז מה הרווחנו?
- 32.ל-24 15/05/2011 16:42הגב לתגובה זועדיף שהערבים יפסידו ולא יכולו יותר לקנות קסאמים כדי להפגיז את המדינה שלך!
- קצין 16/05/2011 15:30הגב לתגובה זוקו המחשבה שלך לא רחוקה מהערבים......תקנה רכב גם אם יעלה 150 אש" ח?תכניס פה גם את האינטיפדה השלישית אולי?
- 31.ארי גולד 15/05/2011 16:42הגב לתגובה זוהחשמלית כ" כ מהר אבל ברור לכל עולם רכב ששם נמצא העתיד. אגסי ושות' פשוט היו האמיצים להרים את הכפפות וללכת על זה ורק על כך מגיע להם הכבוד!
- 30.רונית דהן 15/05/2011 16:40הגב לתגובה זונמאס מזיהום האוויר של פליטות גז הדלק, ממש אפשר לראות עננת פחם מעל לגוש דן
- נמאס ממגיבים בתשלום 1000 ש" ח בחודש!!!! חחחחחח (ל"ת)הצחקתם אותנו 15/05/2011 17:13הגב לתגובה זו
- 29.חני 15/05/2011 16:39הגב לתגובה זומספיק לפרנס את מדינות הערב ואת הטרוריסטים!
- 28.בן אליעזר 15/05/2011 16:06הגב לתגובה זולמה לא,אגסי הבין את המצב ,וכמו חכם,התאים עצמו לרשימת העלוקות שמוצצות את דמנו.אגסי הנכבד,איחולי אם תצליח למצוץ את מה שהשאירו האחרים.לך תאכל את כובעך.בתיאבון
- אזרח שפוי 15/05/2011 16:45הגב לתגובה זוהיבואנים מממנים טוקבקיסטים בתשלום כדי שהם יוכלו להמשיך לדפוק את הציבור מכיוון אחר. כ" כ שקוף..
- גם אתא כנראה טוקביסט של אגסי (ל"ת)נפז 16/05/2011 09:48
- 27.you better go to hell, Agassi (ל"ת)רוני 15/05/2011 15:55הגב לתגובה זו
- 26.ליאור 15/05/2011 15:17הגב לתגובה זונותנים לאזרחים הטבות מס והוא רוצה לשתות לנו הכל????
- 25.איתי 15/05/2011 15:13הגב לתגובה זואני חשבתי יותר בכיוון של 109 לחודש. אחרת בשביל מה אני צריך את הקשקוש הזה? נמשיך לתדלק בבנזין ולנסוע כרגיל.
- מ 15/05/2011 16:49הגב לתגובה זוחח מי ישעלם הדיף כבר דלך ויותר זול
- 24.עדיף שהערבים ירוויחו מהדלק ולא הגזלן הזה (ל"ת)שי מהרצליה 15/05/2011 15:12הגב לתגובה זו
- 23.ערן 15/05/2011 15:10הגב לתגובה זודרושה ועדת חקירה. הם קיבלו מנדט לפרוייקט הזה מהממשלה כולל הנחות וסובסידיות למיניהם, וסיפרו לנו סיפורים כגון " הוזלה משמעותית במחיר " מהפכה בעולם הרכב" . כנראה עוד קומבינה של שי אגסי...
- 22.אבי_טל 15/05/2011 15:09הגב לתגובה זוכמובן לשי אגסי, הצליח ליצור ציפיה בשמיים תקווה אדירה ועל כך מגיע לו להדליק משואה ביום העצמאות (חשמלית כמובן). מעבר לכך החובה ל" תדלק" רק אצלו עוד תאמיר את המחיר. מחיר המכונית המסוגלת לקרטע רק 160 ק" מ טובה מאד ללא ספק תגביר את השימוש בה. אולי למחלקי העיתונים עם שחר או לפקחים הערוניים שיגבירו אגב כך אולי את הכנסות הרשיות היא תתאים למשפחה שרוצה לפצוח בשיר בטיול לאילת היא רק תכניס לחרדה האם נגיע לנקודת הטעינה הבאה ןלשי אגסי אומר תודה על הרעיון ההמצאות וה פטנטים הרשומים, אל , לא תודה. לצערי אמשיך לזהם
- 21.דוד 15/05/2011 14:41הגב לתגובה זואין מצב שישראלים ישלו סכומים כאלו -
- קצין 16/05/2011 15:17הגב לתגובה זוישראלים יש להם כסף להוציא גם על דירות עם עלות מוגזמת- רק קצת שתיפת מוח מסוג " יהיה עוד יותר יקר" וכולם ירוצו לקנות מכוניות של אגסי- והוא מונופוליסט עוד!
- 20.חי 15/05/2011 14:33הגב לתגובה זווהשירות לא יותר מ300 ש" ח ..ל1000 ק" מ..
- 19.שישקו 15/05/2011 14:24הגב לתגובה זושודדים ברישיון . אגסי עופר שלטון= שקשוקה ...בושה
- 18.רואי 15/05/2011 14:21הגב לתגובה זוככל שיקנו יותר רכב חשמלי מחיר הדלק ירד והחכמים שנשארו עם מנועי הבערה ירוויחו.
- 17.פקיד מס 15/05/2011 14:21הגב לתגובה זווכאשר כמות המכוניות שהופעלו בסולר הדבר הפשוט שקרה שהסולר עלה ועלה עד ששילש את עצמו והוא משתווה למחיר הבנזין אותו הסיפור יהיה עם המכוניות החשמליות אצלנו באגף התקציבים שוקדים ודואגים למלא את קופת האוצר ככל האפשר נא לא לדאוג תסמכו עליינו שאנו ניקח ממכם כמה שיותר כסף
- 16.לירן 15/05/2011 14:20הגב לתגובה זוהמרוויח היחיד כאן הוא שי אגסי
- 15.פקיד מס 15/05/2011 14:16הגב לתגובה זואנחנו חייבים למסות את התידלוק החשמלי הזה מהסיבה הפשוטה שכל תדלוק חשמלי זה גורע מהמס שגבינו על הדלק,
- 14.זה זול ? 15/05/2011 14:07הגב לתגובה זותחשבו את הזמן שאתם מבזבזים בטעינה ובלעמוד בתור לטעינה, ממש לא משתלם 20K בשנה רק על הטעינה ומה עם בעיות שעוד לא סיפרתם לנו על הרכב ?
- 13.אבי 15/05/2011 14:02הגב לתגובה זומכונית חסכונית בדלק ויש הרבה מכוניות היום בשוק זולות יותר ! בעוד 10 שנים לאחר הרצה בשוק ועוד חברות מתחרות בשוק יתכן וכדאי לקנות היום זה יקר מאוד.
- 12.אכזבה גדולה אגסי שדד את הטבות המס (ל"ת)מחיר חודשי כמו דלק 15/05/2011 13:54הגב לתגובה זו
- 11.בקיצור, לא שווה (ל"ת)איציק 15/05/2011 13:51הגב לתגובה זו
- 10.ערן 15/05/2011 13:45הגב לתגובה זועלות החשמל מתאזנת בצריכת דלק של 11 ק" מ לליטר, ובמחירי דלק בשיא של כל הזמנים... למה לא תיתנו לנו רכב חשמלי לשקע הביתי????? עלות החשמל היא עשירית ממה שמוכרים לנו בבטר פלייס. כרגיל, רק בישראל הצרכן מקום אחרון ברשימה.
- 9.ירון 15/05/2011 13:39הגב לתגובה זותעשו חישובים ותראו כמה שזה ממש חסכוני פלוס איבזור מפואר. באמת דיל טוב ובמיוחד למי שגר בתוך גוש דן הפקוקה.
- חחחחח.. אתה צוחק, נכון? (ל"ת)ליאור 15/05/2011 15:16הגב לתגובה זו
- 8.יצחק 15/05/2011 13:35הגב לתגובה זוהאם החברה עושה טריד אין
- 7.אגסי רוצה לגנוב את הציבור בסגנון הסלולר (ל"ת)לא לקנות ממנו 15/05/2011 13:35הגב לתגובה זו
- 6.יקר יקר יקר (ל"ת)יקר 15/05/2011 13:34הגב לתגובה זו
- 5.ממש גאונים שם בבטר פרייס יותר יקר מדלק (ל"ת)התמחור מדהים 15/05/2011 13:34הגב לתגובה זו
- אברהם 15/05/2011 15:15הגב לתגובה זויש לי חיבור לחשמל בבית. ואני לא אוהב מונופולים. אולי - אולי - יצליחו לשכנע אותי אם המחיר יהיה חצי ממה שעולה דלק. עד אז אין על מה לדבר. 1600 שקל לחודש? מה זה, בדיחה לאחרי יום העצמאות?
- אוהד 15/05/2011 17:08הרי מה ש" תחסוך" אם תישאר עם רכב בנזין ילך בסופו של דבר לטיפולים, תחזוקה וביטוח. שלא לדבר על הפחת של הרכב, דבר שכמעט לא בא לידי ביטוי עם רכב חשמלי בזכות החלפת הסוללה. מעבר לזה, גם אם נניח שהחיסכון בחשמליות הוא קטן קשה להתעלם מהעובדה שאנחנו חוסכים מעצמנו את זיהום האוויר. קצת מעוף, בנאדם.
- 4.חפשו את החברים שלכם גזלנים (ל"ת)פרייאר מי שקונה 15/05/2011 13:33הגב לתגובה זו
- 3.חח פשוט בדיחה יותר יקר מדלק (ל"ת)אגסי גנב ישראלי מצוי 15/05/2011 13:33הגב לתגובה זו
- 2.xxxmen 15/05/2011 13:29הגב לתגובה זואכזבבבבבבבבבבבבבהההההה לא כלכלי, מחיר גבוהה וכרגיל שודדים אותנו שוב בטענה שמשתמשים באנרגיה ירוקה. המחיר אמור להיות לפחות בשליש יותר נמוך ע" מ שיהיה אטרקטיבי
- מיכל ברקת 15/05/2011 17:42הגב לתגובה זולא הרגה אף אחד, עדיף שתתמקדו בהוזלת הרכבים שלכם כדי לא לצאת מופסדים בתחרות..
- 1.אייל 15/05/2011 13:24הגב לתגובה זולמה הם צריכים לקבוע לי ולא לפי הק" מ שאני נוסע ???? שישמרו את המכונית לעצמם...
- יוסי דבוש 15/05/2011 17:41הגב לתגובה זומה זה כל השאלות המתחכמות האלה? תלמד לקרוא! כתוב שם שתשלם בהתאם לכמות השימוש, יותר הגיוני שאתה מגיב מטעם יבואן רכב שהתחיל לפחד מתחרות..
- למה? כובע 15/05/2011 16:37הגב לתגובה זוכתוב לך, אתה תשלם לפי רמת השימוש שלך. קצת כמו בסגנון חבילות גלישה. אולי תקרא לפני שאתה מגיב?
- ואם אני מתחכם? חכם... (ל"ת)למה? 15/05/2011 13:52הגב לתגובה זו
- דויד יוסיפוב 15/05/2011 13:40הגב לתגובה זוזו הדרך להילחם בערבים והנפט שלהם, כךהעולם יצמצם את התלות בנפט וימנע מהמוסר הכפול כלפי ישראל (הנפט ירד תוך עשור ל20$) אם נמשיך לייצר אנרגיות חלופיות, שמש, רוח, כורים, הידרו, גז ועוד כמה...

הג'ובניקים רכבו על הלוחמים וקיבלו תנאי שכר ופנסיה מצוינים - האוצר מציע רפורמה
האוצר מנסה להילחם בפנסיה התקציבית ובהטבות נוספות למערך הלא לוחם, במטרה להעלות את השכר למערך הלוחם
הם השתחררו מהצבא בגיל 43-45, עם פנסיה ששווה כמה מיליוני שקלים. הם קיבלו מהצבא שכר חודשי גובה וחזרו לשוק העבודה והרוויחו בעצם 2 משכורות. למנגנון הזה קוראים פנסיה תקציבית וזה מנגנון שקיים בשירות הציבורי, כשלפני כ-2 שנים שינו את המודל וסיפקו לשירות הציבורי פנסיה "רגילה", כמו של כל העם. ועדיין יש עוד קרוב לעשור של יוצאים לפנסיה שיקבלו פנסיה תקציבית, ויש גם פנסיונרים רבים שזכאים לפנסיה תקציבית. וגם - יש בני גנץ, ויוצאי מערכת הביטחון בכנסת שדואגים כל פעם מחדש שאנשי הצבא יזכו להטבות רבות ושונות.
בשטח - יש הבדל גדול בין קצין בקריה בת"א שמשרת בקבע לקצין בשריון שיוצא פעם בשבועיים הביתה. צריך לשים את הדברים על השולחן. לאחרון מגיע הטבות מרחיקות לכת, לג'ובניק לא מגיע. הג'ובניק רכב על הלוחם וקיבל שכר והטבות חלומי, אבל בדיוק בגלל זה ללוחם לא נשאר. רוצים לוחמים טובים בקבע, רוצים צבא טוב, תרימו את השכר לקרביים, תקצצו אצל הג'ובניקים. כולם מבינים את זה, אף אחד לא באמת פעל לעשות זאת, עד עכשיו. באוצר רוצים להפחית את הוצאות הפנסיה התקציבית והוצאות נוספות כדי להגדיל הטבות ושכר למערך הלוחם.
קריאה קשורה: החמאס לא ינצח אותנו, אבל הפנסיה התקציבית עלולה לעשות לו את העבודה
בדיקת
ביזפורטל - פנסיה של 4.5 מיליון שקל לפורש מצה"ל
- כמה עולה רובה סער? ואיך העלייה בתקציב הביטחון תשפיע על כולנו?
- התוכנית הצודקת של האוצר - פגיעה בפנסיה התקציבית; ההפרשה החודשית תגדל מ-2% ל-7%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
באוצר מתכננים לגעת בפנסיה התקציבית ובהטבות נוספות לאנשי הקבע כדי שיהיה תקציב גדול יותר ללוחמים שישמש גם להעלאת שכרם. באוצר מסבירים שהנחת הבסיס של הפנסיה התקציבית לא נכונה ודורשים במסגרת תקציב 2026 לקצצה. הטענה הבסיסית היא שהפנסיה התקציבית נועדה לפצות על פרישה בגיל מוקדם יחסית ולספק יכולת להתקיים לאחר הקריירה הצבאית או הביטחונית. עם זאת, חלק ניכר מהגמלאים חוזרים לשוק העבודה. לעיתים בשירות הציבורי ולעיתים בשוק הפרטי. אין באמת פגיעה בשכר בפרישה - אלא ההיפך. לכן, הצעת חוק של האוצר מבקשת לקצץ את הקצבה במקרים שבהם ההכנסה הכוללת גבוהה ממשכורת השירות הקבע.

כ-73 מיליון שקל יועברו למשפחות חללי ונפגעי טרור, לאחר הליך עיקול וגבייה מהרשות הפלסטינית
לשכת ההוצאה לפועל בירושלים גבתה סכום שיא של 73 מיליון שקל, שהועברו לבאי כוח משפחות נפגעי טרור ופעולות איבה, בעקבות עיקולים על כספי הרשות הפלסטינית במשרד האוצר; מדובר במימוש שורת פסקי דין שניתנו נגד הרשות הפלסטינית וארגון אש"ף, בגין פיגועים קשים שבוצעו
בישראל משנות ה-90 ועד ימינו
לשכת ההוצאה לפועל בירושלים גבתה 73 מיליון שקל עבור משפחות חללי ונפגעי טרור ופעולות איבה, בעקבות עיקולים שהוטלו על כספי הרשות הפלסטינית המוחזקים במשרד האוצר. הכספים הועברו לבאי כוח המשפחות הזוכות בתיקי ההוצאה לפועל שנפתחו מכוח פסקי דין של בתי המשפט.
מערכת ההוצאה לפועל, הפועלת ברשות האכיפה והגבייה, גובה בין היתר חיובים שנפסקו בפסקי דין אזרחיים ועונשיים נגד מחבלים וארגוני טרור, לרבות פיצויים שנקבעו לטובת משפחות נפגעי טרור. מאחר שהמחבלים עצמם מרצים עונשי מאסר ממושכים, הליכי הגבייה נעשים באמצעות עיקולים על כספים שמעבירה הרשות הפלסטינית למחבלים ולבני משפחותיהם.
וכך, בעקבות העיקולים שהוטלו בתיקי ההוצאה לפועל על כספי הרשות הפלסטינית, הועברו בתקופה האחרונה 73 מיליון שקל ממשרד האוצר אל לשכת ההוצאה לפועל בירושלים. כספים אלה חולקו מידית לבאי כוח המשפחות שנפגעו בפיגועים השונים. הכספים שנגבו הועברו ל־11 תיקי הוצאה לפועל, שנפתחו על בסיס פסקי דין של בתי משפט ישראליים בגין אירועי טרור.
בין המקרים הבולטים שבהם הועברו כספים: פיגוע ברחוב בן יהודה בירושלים ב-2001, שבו נרצחו 11 בני אדם. בשנת 2024 ניתן פסק דין נגד הרשות הפלסטינית וארגון השחרור הפלסטיני, ובו נפסק פיצוי לעיזבון הנרצחים בסך 10 מיליון שקל לפי חוק פיצוי נפגעי פעולות איבה. פיגוע נוסף שהועברו הכספים בעקבותיו, היה רצח של שלושה בני משפחה אחת בכביש 443, בפיגוע שבו חוליית מחבלים פתחה באש לעבר רכב שבו נסעו הורים, שתי בנותיהם ואחיה של האם. בפסק הדין נפסקו פיצויים ליורשי אחי האם בסך 4 מיליון שקל.
- מסלול הכסף של חיזבאללה - האם איראן תמשיך לתמוך בארגון הטרור?
- יהודי, ניצול שואה, מממן הפגנות אנטישמיות - המיליארדר ג'ורג' סורוס והקשר שלו להפגנות באוניברסיטאות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בנוסף, ישנו תיק המאחד 17 אירועי טרור שונים, בראשם הלינץ' ברמאללה מ-2000, שבו נרצחו שני חיילי מילואים ישראלים שנכנסו בטעות לעיר. סך של 24 מיליון שקל נגבו במסגרת תיק זה ותיקים נוספים שצורפו אליו. פיגוע הדקירה בסניף רמי לוי בשער בנימין מ-2016, שבו נפצע אזרח באורח קשה ונקבעה לו נכות לצמיתות. לתיק זה הועברו 7 מיליון שקל.
