משרד ממשלתי משיק לראשונה תחרות עם פרסים בפייסבוק. הנושא: צריכה מקומית
במסגרת הקמפיין לעידוד צריכה ישראלית לרגל יום העצמאות, משרד התמ"ת יעניק לגולשים שיצטרפו לתחרות בפייסבוק פרסים כספיים עד 10,000 שקל
לייק ממשלתי: האם מדובר בטרנד חדש או ב"יציאה" חד פעמית? לראשונה משרד ממשלתי יוצא בתחרות נושאת פרסים באמצעות הפייסבוק. משרד התמ"ת יערוך סוגי תחרויות שונות באמצעות דף האוהדים 'קונים כחול לבן'. את הפעילות ברשת ובאתר תנהל חברת Feed Media.
גולשים אשר יצטרפו לדף הפייסבוק של "קונים כחול לבן" יוכלו לזכות בפרס כספי עד 10,000 שקל. הגולשים יתבקשו להעלות תמונה שלהם עם הלוגו 'מיוצר בישראל' באווירה ישראלית. הגולשים אשר יקבלו את מספר ההצבעות הגדול ביותר יוכלו לזכות בפרסים.
שי ולמר, מנהל תחום האינטרנט במטה כחול לבן התייחס למהלך: "אנו מאמינים שהמדיה החברתית היא כלי מצוין להטמעת מסרים באמצעות השיח הבלתי אמצעי בין הגולשים. בהתאם לכך, החלטנו לראשונה ליזום תחרות נושאת פרסים שבה ננסה לתמרץ את הגולשים להפיץ בעצמם את המסר החשוב של העדפת תוצרת הארץ".
- 1.צריך לאסור את השימוש בקופת הממשלה לצרכי פרסום (ל"ת)toy 08/05/2011 17:25הגב לתגובה זו