אקלסטון דוחה השמועות על מכירת הפורמולה 1: "המצאות של התקשורת"
בימים האחרונים הסתובבו באמצעי התקשורת העולמיים פרסומים שטוענים כי סבב הפורמולה 1 יירכש מידיו של ברני אקלסטון, על ידי קונצרן בראשות רופרט מרדוק וחברת המדיה שלו ניוז קורפ. הדיווחים הללו, עם זאת, נשללו לחלוטין על ידי אקלסטון עצמו, שאמר לעיתון הגרמני "די וולט" שמדובר בקמפיין תקשורתי ותו לא.
הפרסומים גרסו, כי ניוז קורפ תצרף אליה מספר חברות ואנשי עסקים, ביניהם גם קבוצת פרארי-פיאט, במטרה לרכוש את הסבב היוקרתי. אך אקלסטון בן ה-80 דחה מכל וכל את הדיווחים, והוסיף בראיון אחר לאינדיפנדנט הבריטי שגם אם תבוא הצעה הוא לא יכול למכור את הפורמולה 1.
"אני בטוח שהאיחוד האירופי לא ייתן לזה לקרות, מאחר וסיכמתי איתם שהשידורים של המירוצים יישארו בערוצים פתוחים", הבהיר אקלסטון. ההערכה היא כי מרדוק היה מנסה לשדר את המירוצים בערוץ בתשלום. בין היתר, לניוז קורפ שייך ערוץ הטלוויזיה האמריקני "ספיד" שעוסק בספורט מוטורי.
אקלסטון העריך ששוויו של הסבב מגיע לכדי 6-7 מיליארד דולר. הוא נמצא בבעלות מסחרית עיקרית של CVC Capital Partners, כאשר אקלסטון אמון על ניהולו.
אקלסטון הביע את תחושתו כי כל הסיפור הוא ספין תקשורתי שנועד לייצר כסף. "זה מונע על ידי התקשורת. זה ממש נראה כאילו מישהו החליט לבדוק אם אפשר לעשות כסף" מהדיווחים, כך אמר. ייתכן שאקלסטון עלה על הנקודה הנכונה, מאחר ומירב הפרסומים הראשונים הופיעו באמצעי תקשורת השייכים למרדוק.