חטיבת הבריאות בגיל-עד תדמית ותקשורת מתרחבת עם לקוח חדש מתחום הרפואה

מחלקת הבריאות של המשרד זכתה לאחרונה בתקציב חברת אפוס מדיקל ישראל שאחראית בין היתר לפיתוח רפואי לטיפול בכאבי ברכיים וגב
אלה ברייר | (4)

משרד יחסי הציבור גיל-עד תקשורת, מקבוצת G GROUP, העוסק בייעוץ תקשורת, תקשורת שיווקית וביחסי ציבור, מרחיב את חטיבת הבריאות עם לקוח חדש: חברת אפוס מדיקל ישראל. אפוס מדיקל הינה החברה העומדת מאחורי פיתוח האפוסתרפיה - פיתוח רפואי העוסק בטיפול כאבי ברכיים וגב. מיכל שנל, מנכ"ל אפוס מדיקל ישראל: "הבחירה במשרד גיל-עד תקשורת, אחד היחידים שיודע לשלב בין עולמות תוכן שונים ומחלקות מגוונות ואשר חורג מהתחום הצר של הבריאות, הנה יציאה לדרך חדשה ומרעננת, שאני מאמינה כי תסייע לנו לקבל נוכחות בזירות בלתי מוכרות". אפוס מצטרפת לחטיבת הבריאות ו-OTC של גיל-עד תקשורת, בראשותה של גילה נאומן, המתמחה בטיפול בחברות ובגופים מתחום הבריאות כגון: דקסל פארמה, האגודה לסוכרת נעורים, חברת התרופות ללא מרשם מדיטרנד, ארגון תל"מ, ג'ונסון אנד ג'ונסון ועוד. בין לקוחות החברה הנוספים: שסטוביץ, קבוצת נטו, דנשר, קבוצת מורג, mooi, טמפו, קבוצת ארקפה, רשת הסושיה, רשת לנדוור, קבוצת הזאפה, פישמן סלולאר, הוצאת קוראים, איב סן לורן ועוד.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    אורן וגילי - מאמינה בכם ב ה צ ל ח ה :) (ל"ת)
    הילה 18/04/2011 11:47
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    לא הגזמתם קצת? חטיבה? (ל"ת)
    r 18/04/2011 00:54
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    חטיבה? 17/04/2011 13:17
    הגב לתגובה זו
    יחצנים פלצנים
  • 1.
    מישהי 17/04/2011 12:30
    הגב לתגובה זו
    אין על נאוה ענבר בתחום בריאות מס' 1