אלי הלמן מונה לאחרונה למנהל לקוחות היח"צ במשרד המגזרי מילר פוינט

הלמן טוען כי בציבור החרדי יש עניין הולך וגדל בכל נושא הפרסום ונגזרותיו. בין לקוחות מילר פוינט: רשת הפיצריות פיצלה, מכון לב, סוכות ירושלים ועוד
אלה ברייר | (4)

המשרד המגזרי מילר פוינט, מינה את אלי הלמן למנהל תיקי לקוחות היח"צ במשרד שעוסק במתן שירותי קריאטייב, רכישת מדיה, פרסום ויחסי ציבור בעיקר במגזר החרדי.

הלמן (25), שימש בעבר כיועץ דת בסדרה "מרחק נגיעה" של ערוץ 2.

"המשרדים הגדולים מטפלים לרוב בלקוחות המובילים במשק הישראלי. הבנקים הגדולים, קופות החולים, היצרנים והמשווקים גילו כבר מזמן את הפוטנציאל הטמון במגזר החרדי", אומר הלמן ומוסיף: "אנחנו במשרד מטפלים בעיקר בעסקים המקומיים שדורשים לאחרונה גם הם מענה ייחודי ומקצועי הן בתחום הפרסום והן ביחסי ציבור".

‫ 'מילר פוינט', הוקם לפני כשנתיים ובין לקוחותיו: רשת הפיצריות והמסעדה האיטלקית 'פיצלה', בית הספר הגבוה לטכנולוגיה 'מכון לב', חנות בגדי הגברים 'לורזנו', סוכות ירושלים ועוד.

"בציבור החרדי יש עניין גדול בכל נושא הפרסום. לאחרונה, נפתחים בתי ספר וקורסים ייעודים, קיימת תהודה ציבורית וביקורת על מהלכים וקמפיינים ובהחלט ניתן להבחין בהתעניינות גם מצד המפרסמים" אומר הלמן.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    מאיר 07/04/2011 21:57
    הגב לתגובה זו
    אתה ראוי לכך!
  • 2.
    ברבי 07/04/2011 16:49
    הגב לתגובה זו
    למגזר החרדי
  • 1.
    יעל 07/04/2011 14:46
    הגב לתגובה זו
    אחי, אתה הכי הכי!!!! אין כמוך! בהצלחה רבה.
  • קבוצת "גורמה" 11/04/2011 13:03
    הגב לתגובה זו
    מאחלים מכל הלב - קבוצת "גורמה"