פרסום ראשון

מינוי ב'קוסמו': מיכל יפה מונתה לעורכת המשנה - לאחר שעזבה את 'רייטינג'

יפה שימשה עד לאחרונה כסגנית עורך מגזין הבידור של מעריב ועזבה לאחר 6 שנים עם גל הפיטורים שהקבוצה עוברת. כעת היא עברה ל'קוסמופוליטן'
אלכסנדר כץ | (11)

סגנית העורך היוצאת של מגזין הבידור של 'מעריב' 'רייטינג', מיכל יפה, מונתה לעורכת המשנה של המגזין החודשי 'קוסמפוליטן' - כך נודע לאייס. בימים האחרונים נכנסה יפה לתפקידה החדש במקומה של מעיין וינטר, שעזבה לפני כן.

יפה חתמה לאחרונה קדנציה של 6 שנים, מהם חמש ב'רייטינג', בעקבות גל הפיטורים הרחב עליו פורסם לראשונה באייס. בעברה הייתה יפה גם סגנית עורך של המגזין 'מותק', שנסגר עם השנים.

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    יחצ 11/04/2011 09:22
    הגב לתגובה זו
    אחת העורכות המבריקות אם לא ה......
  • 10.
    להקת המקוננות המפוטרות של קוסמו - תרגיעו (ל"ת)
    מינוי מעולה בהצלחה! 10/04/2011 15:46
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    רק העורכת של קוסמו קוראת קוסמו (ל"ת)
    רונית 07/04/2011 15:32
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    מ שיווק 07/04/2011 14:10
    הגב לתגובה זו
    רייטינג הוא מן חיקוי דהוי של ,פנאי פלוס,(לא שהוא אילן גבוה,אבל פשוט יש לו קוראים לא מעטים) וקוסמו הוא פשוט זוועתון (שמגיע אלי כמ' שיווק) שפשוט לא סופרים אותו ולא נראה לי שזה הולך להשתנות לטובה.
  • 7.
    יוני 07/04/2011 12:19
    הגב לתגובה זו
    זאת אחת הטעויות הגדולות שמעריב עשו. בחורה שאסור לוותר עליה. לא נתקלתי בכזו רמת מקצועיות, חרוצה ונחמדה. הלוואי וכל העיתונאים היו כמוה !!! אבידה גדולה למעריב ורווח נקי לקוסמו.
  • 6.
    רונן 06/04/2011 19:50
    הגב לתגובה זו
    של שש שנים? במעריב, התכוונתם? ואגב, "שנים" זה "מהן", לא "מהם". כנראה גם האתר הזה צריך עורך. או סתם עורך לשון. והיא עובדת שם כבר שבועיים, בוקר טוב אליהו.
  • 5.
    לרייטינג יש קוראים (ל"ת)
    טירן 06/04/2011 18:18
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    תנחומיי למיכל (ל"ת)
    נחמה 06/04/2011 18:17
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    מעניין כמה זמן היא תחזיק עם רינת המלאכית (ל"ת)
    פייה על מטאטא 06/04/2011 18:15
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    בהצלחה מיכל:) (ל"ת)
    לילי 06/04/2011 16:13
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מעיין וניטר עזבה? מי זאת מעיין וניטר בכלל? (ל"ת)
    ליאת 06/04/2011 16:06
    הגב לתגובה זו
בנק אש. ניר צוק, שמוליק האוזר יו"ר ויובל אלוני מנכ"ל (קרדיט: גדי סיארה)בנק אש. ניר צוק, שמוליק האוזר יו"ר ויובל אלוני מנכ"ל (קרדיט: גדי סיארה)
פרשנות

בנק אש עומד להיכשל - הנה הסיבות

רעש גדול בהשקה היום, אבל לבנק אש של ניר צוק אין בשורה אמיתית; הלוואי והוא היה מייצר תחרות אמיתית. זה יכול להשתנות בעתיד, בינתיים הוא צל חיוור של ההבטחות 

מנדי הניג |

בנק אש היה אמור להביא בשורה לצרכנים. זה לא קרה. אולי זה יקרה בהמשך. אבל הוא בזבז תחמושת על השקה של מוצר נחות ביחס למוצר של הבנקים הגדולים. הסיכוי שיעברו אליו מסה גדולה של אנשים הוא נמוך מאוד. זה עומד מהבחינה הזו להיות כישלון, אבל הוא בהחלט יכול לייצר ערך לקהלים מסוימים שיפתחו חשבון משני לצד חשבון ראשי בבנק המסורתי שלהם.  

 הבנק החדש מציע מודל של חלוקת רווחים ושקיפות עם הלקוחות. אך אין בו משכנתאות, אין בו פעילות של ניירות ערך והוא חסר בשירותים בנקאיים נוספים כמו המרת מט"ח, אפשרות להיות במינוס ועוד. התוצאה: מוצר חלקי שקשה לראותו הופך לחשבון הראשי של הישראלים

הבנק שהוקם על ידי ניר צוק ויובל אלוני, יצא לדרך כמעט שלוש שנים לאחר שקיבל רישיון מבנק ישראל. באירוע ההשקה, הציגו המייסדים מודל של "חלוקה שווה": 50% מהכנסות הריבית על כספי העו"ש יחזרו ישירות ללקוחות, לצד התחייבות מוחלטת שלא לגבות עמלות עו"ש או דמי מנוי.

המרווח הבנקאי עצום, מסבירים מנהלי הבנק וטוענים שהם רוצים לחלוק אותו עם הלקוחות בצורה הוגנת ושקופה. הבנק יהיה כמעט אוטונומי לחלוטין וכמות העובדים בו מעטה - כ-70 לכל היותר. זה אומר שהבנק עשוי להיות עם נקודת איזון סבירה, וכלכלית הוא יצליח, אך מבחינת הצלחה ציבורית - זה לא נראה באופק. 


ומה כן הבנק יציע? שירותי עו"ש בסיסיים, פיקדונות ואשראי בלבד.  הציבור הישראלי אמנם מתלונן לא פעם על עמלות גבוהות ומתסכלות של הבנקים. הציבור גם ממש לא אוהב את הבנקים, אבל הוא בוטח בהם והם נותנים לו יריעה מלאה לצרכים שלו. מה שמחזיק את רוב הלקוחות בבנקים הגדולים הוא תחושת הביטחון העמוקה, המעטפת המלאה והמקיפה של שירותים – החל מהלוואות, משכנתאות, דרך מסחר בניירות ערך מתקדם ועד פתרונות השקעה מגוונים; אשראי גמיש ומט"ח זמין  והנוחות שבקבלת הכל תחת קורת גג אחת, ללא צורך בקפיצות בין פלטפורמות. אחרת, כבר מזמן היתה נהירה לבנק ירושלים שנותן את הריבית הטובה ביותר על פיקדונות. זה לא קורה כי אנשים לא רוצים להעביר לחשבון פיקדון סכום מסוים ולנהל מעין שני חשבונות. הם רוצים את הכל במקום אחד. 

משה בן זקן, מנכ"ל משרד התחבורה צילום: שלומי יוסףמשה בן זקן, מנכ"ל משרד התחבורה צילום: שלומי יוסף
ועידת התשתיות

מנכ״ל משרד התחבורה על איך משיגים תקציבים מהאוצר, רכבים אוטונומיים ואובר

משה בן זקן מדבר על השיח מול האוצר, על התחב״צ, על רכבת מהירה לחיפה ועל זה שחייבים להשקיע בתשתיות אפילו אם הרובוטקסי בדרך לפה כי ״גם טסלות יכולות להיתקע בפקקים״; הוא משוכנע שישראל בדרך למהפכה תחבורתית אבל מזהיר שלא יקרה כלום בלי תקציבים, ביצוע והרבה מרפקים

מנדי הניג |

משרד התחבורה טוען שהוא סוף סוף "שם גז". בועידת התשתיות של ביזפורטל, מנכ"ל המשרד משה בן זקן נשמע אופטימי, אבל לא מתכחש למציאות הקשה שפוגשת את כולנו כל בוקר על הכביש. לדבריו, תקציבי עתק כבר ממומשים בשטח, פרויקטים של רכבות מהירות מתקדמים, וגם על מהפכת התחבורה האוטונומית הוא אומר "אנחנו שם".

בראיון על הבמה, בן זקן מדבר בגובה העיניים, הוא לא חושש להשתמש בביטויים כמו "צריך להיות ערס מול האוצר" כדי להזרים תקציבים, מצהיר על התנגדות לאגרת גודש "לפני שתהיה אלטרנטיבה אמיתית", ומסמן מטרות: הקלה בעומסים, מאבק בתאונות, קישוריות לפריפריה וקידום תחבורה ציבורית גם בתקצוב וגם בשירות.

אבל לא רק רכבות כבדות על הפרק גם רכבים ללא נהג. בן זקן מגלה שמשרד התחבורה כבר בשיח מתקדם עם טסלה, כדי לאפשר לישראלים להפעיל את הרכב האוטונומי שלהם כשאטל פרטי. "מי שיש לו טסלה יוכל להגדיר בתוכנה שהרכב יצא לעבוד כשאתה לא נוהג בו", הוא אומר. ומה עם Uber? גם בדרך פה. בן-זקן אומר שהם חידשו את הקשרים מול החברה והם מנסים למצוא את הנוסחה שתאפשר את ההפעלה בישראל בלי לפגוע בנהגי המוניות.


לצפיה בועידה - 



ועידת התשתיות של ביזפורטל שיחה עם משה בן זקן, מנכ"ל משרד התחבורה

איך הגעת לכאן היום? המשתתפים בפאנלים האחרים נסעו אפילו יותר משלוש שעות כדי להגיע בזמן לועידה

האמת שהגעתי מפגישה כאן בסמוך, הייתי כבר במרכז.

לא נתקעת בפקקים?