דרוש פרזנטור צעיר: רוצים לככב בקמפיין למשקה בירה חדש ללא אלכוהול?

בימים אלו החלו החיפושים אחר פרזנטור שיוביל את קמפיין המיתוג של בווריה מאלט. מיקי רורק ודון ג'ונסון השתתפו בפרסומות למותג בארצות הברית
אלה ברייר | (4)

משרד יחסי הציבור 'תקשורת מקומית' יוביל את קמפיין המיתוג של משקה חדש לצעירים הנקרא 'בווריה מאלט' ואינו מכיל אלכוהול.

בימים אלה החלו החיפושים אחר פרזנטור שיוביל את הקמפיין של המשקה המיוצר על ידי חברת בווריה ההולנדית, המייצרת בירות משנת 1719.

למרות שמדובר בבקבוק הדומה לזה של בירה, וכך גם הצבע הבהיר והטעם, מדובר במשקה מאלט ללא אלכוהול (0.0%).

"אנו מחפשים פרזנטור צעיר, שיוביל את המסר 'מותר לי לשתות - בווריה מאלט', משקה משפחתי שמיועד גם לצעירים מאחר ואינו מכיל אלכוהול", נמסר ממשרד היח"צ. מיקי רורק ודון ג'ונסון השתתפו בפרסומות למותג בארה"ב, כך שמי שיבחר ימצא את עצמו בחברה טובה.

הצילומים צפויים בחודש יוני, בארץ.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    תרשם בעמוד הפייסבוק - הדבר הקר הבא (ל"ת)
    אוהד, 07/04/2011 00:43
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    מיה 06/04/2011 11:26
    הגב לתגובה זו
    הי יש לי בחר עם נתונין שממש יתאימו לדעתי גבוה עיניים ירוקות גוף פצצה הבעיה זה שלי ולא אין פייסבוק איך עדיין אוכל לשלוח אותו ?!
  • 2.
    הצעות ניתן להעביר בדף הפייסבוק - הדבר הקר הבא (ל"ת)
    אורנית 05/04/2011 16:55
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אני ! ! ! (ל"ת)
    משה דץ 05/04/2011 12:32
    הגב לתגובה זו