אורי ליבר הוא ראש מערך השיווק הדוברות והתקשורת החדש באוניברסיטת חיפה
אורי ליבר מונה לראש מערך, שיווק דוברות ותקשורת באוניברסיטת חיפה. במסגרת תפקידו אחראי ליבר על גיבוש הקו השיווקי של האוניברסיטה, הטמעתו וישומו בפועל בבמות השונות ובכלים התקשורתיים והשיווקיים השונים. ההחלטה להקים מערך שיווק לאוניברסיטת חיפה נעוצה בייעול אופני התמודדות עם מגוון האתגרים החדשים שמזמן העתיד למוסד."כולנו באוניברסיטת חיפה מאחלים לאורי הצלחה גדולה ובטוחים, על רקע הניסיון המקצועי שהוא מביא עמו, ביכולתו לקדם את תפיסת המצוינות האקדמית והאנושית של אוניברסיטת חיפה ולהטמיעה בציבוריות הישראלית ובקרב קהלים שונים בחו"ל", אמר נשיא האוניברסיטה פרופ' אהרון בן-זאב. ליבר (39), כיהן ב-4 השנים האחרונות כסמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של מכללת רידמן. בנוסף, הוביל ליבר את כלל התקשורת המסחרית של החברה וניהל את רשת השלוחות שלה ברחבי הארץ. לפני כן, כיהן ליבר כמנהל היחידה ללימודי חוץ במכללת אורט סינגלובסקי ומנהל אזור המרכז בקבוצת קידום. לליבר תואר ראשון בהיסטוריה כללית ופילוסופיה, תואר שני בפילוסופיה והוא שוקד כיום על עבודת הדוקטורט. "אני רואה חשיבות אידיאולוגית רבה בקידום חשיפת המצוינות האקדמית של אוניברסיטת חיפה. אוניברסיטת חיפה היא אחד ממנופי ההצלחה של מדינת ישראל בעולם שחומר הגלם המרכזי שלה מעוגן בפיתוח 'הון-התבונה'. מובילות האוניברסיטה היא גורם משיכה רב ערך לאוכלוסיה איכותית באזור הצפון", אמר ליבר.
- 2.עלה והצלח! מגיע לך (ל"ת)31/03/2011 13:29הגב לתגובה זו
- 1.בהצלחה אורי (ל"ת)רועי 29/03/2011 17:19הגב לתגובה זו