'גולדפינגר' זכה בתקציב היח"צ הדיגיטלי של מוזיאון הילדים בחולון ו'החאן'

במסגרת עבודתו עם מוזיאון הילדים, גולדפינגר תקשורת ואסטרטגיה יהיה אחראי על הפעילות הדיגיטלית ויקדם את פעילותו של המוזיאון בדף הפייסבוק
אלה ברייר | (3)

'גולדפינגר תקשורת' זכה ב-2 תקציבי דיגיטל בתחום יחסי הציבור, של מוזיאון הילדים בחולון ושל תיאטרון החאן. לכבוד פורים קיים 'גולדפינגר' פעילות מיוחדת בעמוד הפייסבוק לציון העדלאידע השנתית בחולון שעמדה בסימן עשור למוזיאון הילדים. גולדפינגר גם העלה עמוד מיוחד בפייסבוק ל'החאן הירושלמי' שדרכו יכולים החברים בעמוד לקבל הצצה ראשונה לחזרות של ההצגות החדשות בחאן, לקבל מידע שוטף על ההצגות השונות, ובהמשך ליהנות גם מהאפשרות לענות לחידונים נושאי פרסים. סמנכ"ל גולדפינגר תקשורת ואסטרטגיה, יאיר קופולוביץ', מסר: "מוזיאון הילדים בחולון ותיאטרון החאן נחשבים כל אחד בתחום עיסוקו לשניים ממוסדות התרבות החשובים והמרכזיים הפועלים כיום בישראל. המאפיין את שניהם הוא העובדה שהחלו כמוסדות עירוניים הפועלים עבור תושבי חולון וירושלים, והצליחו בזכות הייחוד שלהם ליצור עניין בקנה מידה ארצי". לדבריו, "אנחנו מתכוונים באמצעות הפעילות הדיגיטלית שלנו לתת לשניהם ביטוי תקשורתי נוסף שיקרב אליהם ציבורים נוספים שלא נחשפו אליהם עד כה, ובמקביל להעמיק את הקשר בינם לבין הציבור שכבר מכיר אותם ונהנה משירותיהם".

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    איזה יופי! בדיוק הייתי שם אתמול.... כל הכבוד (ל"ת)
    תמר 21/03/2011 21:33
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    יאיר, כל הכבוד! (ל"ת)
    יובל 20/03/2011 18:18
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    סחטיין (ל"ת)
    יובל 20/03/2011 18:03
    הגב לתגובה זו