אחרי קופמן: יורם ארבל ואייל ברקוביץ' יככבו בקמפיין לפ"מ למשרד התיירות

ברקוביץ' וארבל יובילו קמפיין תחת הכותרת "תיירות - מנוע הצמיחה של ישראל" בהשקעה של 4 מיליון שקלים שיופנו לטלוויזיה ורשתות חברתיות
אלה ברייר |

החיבור בין לפ"מ לאושיות עולם הספורט ממשיך. אחרי רון קופמן בקמפיין למשרד התקשורת בחרה לשכת הפרסום הממשלתית ביורם ארבל ואייל ברקוביץ' לככב בקמפיין חדש של משרד התיירות. הקמפיין יעלה תחת הסיסמא "תיירות - מנוע הצמיחה של ישראל" בהפקת הלפ"מ ובהשקעה של כ-4 מיליון שקלים. הוא ישודר בטלוויזיה וברשתות החברתיות ומכוון להעלאת תדמית מקצועות התיירות ולגיוס עובדים חדשים לענף. בשנת 2010, שנת השיא בתיירות, בה ביקרו בישראל 3.45 מיליון תיירים, הועסקו בתעשיית התיירות, באופן ישיר ועקיף כ-160 אלף עובדות ועובדים. תרומתה של תעשיית התיירות לקופת המדינה אשתקד עמדה על כ-33 מיליארדי שקלים (עלייה של כ-9% לעומת 2009). יעד משרד התיירות לשנת 2011 העומד על 4 מיליון תיירים, צפוי להגדיל את הכנסות המשק מתיירות בכ-2 מיליארד שקלים נוספים, תוך יצירת כ-15 אלף משרות חדשות. הקמפיין, בבימוי ליאור הר-לב, ישודר החל מ-23 במארס בערוצי הטלוויזיה, באתרי האינטרנט וברשתות החברתיות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה