משרד היח"צ 'זאביק דרור' קיבל את תקציבי יחסי הציבור של קבוצת סודה סטרים
הקבוצה כוללת את המותג סודה סטרים, מטהרי המים בריטה ומותג כלי המטבח פרוגרסיב. התקציב יטופל במחלקת הגסטרונומיה של המשרד
משרד יחסי הציבור זאביק דרור קיבל לאחרונה את תקציבי היח"צ של מותגי קבוצת סודה סטרים.
הקבוצה הכוללת מספר מותגים כמו בריטה ופרוגרסיב, תטופל במחלקת הגסטרונומיה במשרד שעל לקוחותיה נמנים: רשת בתי הקפה 'קפה קפה', רשת מסעדות אגאדיר, מבשלת הגולן, רד בול ועוד.
ורדה שוהם, מנכ"ל SodaStream בישראל: "לאחר חדירה מאסיבית לשוק הבילאומי, פריסתנו והצלחתנו בלמעלה מ-70 מדינות והנפקה מוצלחת בבורסה של ניו יורק, סודה סטרים חוזרת לישראל במטרה להיכנס כמוצר חובה בכל מטבח ישראלי. כחלק אסטרטגיה זו בחרנו במשרד יחסי ציבור מוביל המתמחה בלייף סטייל שיצטרף למערך השיווקי שלנו".
- 3.וואו. ממש , כאילו, מדהים, לא, אין אין חבל על (ל"ת)01/03/2011 14:33הגב לתגובה זו
- 2.אני 27/02/2011 11:44הגב לתגובה זומתה עליו יחצן מס 1
- 1.זאביק דרור זה הברק רום החדש! כל הכבוד! (ל"ת)רונדה 24/02/2011 15:25הגב לתגובה זו
- חיים 27/02/2011 09:52הגב לתגובה זואת מודעת לזה נכון?
- ברק רום התת יחצן.דרור הרבה יותר רציני (ל"ת)את נורמלית? 26/02/2011 13:32הגב לתגובה זו