גוזרת קופון: בת הזוג של אייל גולן תוביל את קמפיין אפרודיטה. כמה תקבל?

הדוגמנית ילידת בלגיה תקבל עבור קמפיין הקיץ של אפרודיטה 80 אלף שקלים. בעבר השתתפה גם בקליפים של הראפרים פיפטי סנט וסנופ דוגי דוג
כתבי אייס | (8)

הדוגמנית האמריקנית טאטום מירנדה (לסוכנות דז'ה וו - DEJAVU), נבחרה לשמש כפרזנטורית לרשת ההלבשה התחתונה 'אפרודיטה' לעונת קיץ 2011. טאטום תופיע בצילומי קטלוג, מודעות פרסום בעיתונות, באתר האינטרנט של רשת אפרודיטה , שילוט בנקודות המכירה וביחסי ציבור של הרשת.

טאטום, בת 23, ילידת בלגיה המתגוררת בלוס אנג'לס, היא כוכבת עולה בארצות הברית בתחום דוגמנות בגדי ים וההלבשה התחתונה. הרזומה שלה כולל קמפיינים למותגי לנז'רי באמריקה ואמריקה הלטינית, כמו גם תחרויות ביקיני וכושר, במקביל מטפחת מירנדה קריירה בתחום השירה והמשחק, ואף הצטלמה לווידאו קליפים שלה ושל כוכבי ענק אחרים כמו פיפטי סנט וסנופ דוגי דוג.

זיו אבני, מבעלי רשת אפרודיטה: "המראה האקזוטי של טאטום מירנדה לצד ניסיונה הרב בתחום ההלבשה התחתונה ובגדי הים הפכו אותה לפרזנטורית האולטימטיבית של הרשת. היא תככב בקמפיין גדול שיעלה בכל המדיות, ואנו גאים לשתף איתה פעולה".

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    עמיר בוזגלו 24/04/2011 18:01
    הגב לתגובה זו
    אייל תעשה חיים תצא עם מי שבא לך ולא משנה מה גילה כל עוד היא עברה את גיל 18 אוהב אותך מעריץ מס' 1 שלך עמיר בוזגלו
  • 7.
    דוד 27/02/2011 13:17
    הגב לתגובה זו
    1.הוא היה ספר מפורסם חברה שלו עד שהתחילו להופיע כדוגמנית על הבמות =אחרי שהוא לימד והשקיע עד שתיהי כוכבת אז נגמר הסיפור בקשה להפרד-הבחור קיבל זה קשה הלך והרג אותה"אסור לשחק אם הלב" 2.אייל הנחמד להתאהב זה דומה התמכרות אלכוליסט,נרקומן,מחמר,האם הוא יכול לצאת ממחלה??= =ולכן אם ישלך כח לצאת ממנה 3.בפעם הבא חברה חדשה לא לקרב אותה לבמה עדיפ מעוות חיים שקטים נוחים נורמלי-מיהלום מבריק נוצץ לכולם
  • 6.
    (ל"ת)
    לולו 27/02/2011 08:23
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    אייל חי כמו מלך כל הכבוד (ל"ת)
    לולו 27/02/2011 08:22
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אמרו שהיא מאלסקה...מזה משנה...שפשופה! (ל"ת)
    ג'וני ווקר 26/02/2011 01:10
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    עמי-רם 25/02/2011 12:50
    הגב לתגובה זו
    מקנה= עדר, צאן, בקר, בהמות, להקה; קניין, רכוש, נכס, הון, קפיטל, עושר, שפע, אחוזה, נחלה, חלקה. מקנא= קנאי, צר עין, אינו מפרגן להצל
  • 2.
    גיל 24/02/2011 14:30
    הגב לתגובה זו
    אייל גולן כנראה מנוסה בנשים שמדגימות הלבשה תחתונה כזאת היתה אישתו לשעבר רק מה שהוא מחליף רק את המודל של השנה כלומר לא לוקח סיכונים בדברים שהוא לא מבין בהם
  • 1.
    התמני - עושה חיים מקנה בו. (ל"ת)
    ממש כייף לו 24/02/2011 14:25
    הגב לתגובה זו
מילואימניקים
צילום: דובר צה"ל

הג'ובניקים רכבו על הלוחמים וקיבלו תנאי שכר ופנסיה מצוינים - האוצר מציע רפורמה

האוצר מנסה להילחם בפנסיה התקציבית ובהטבות נוספות למערך הלא לוחם, במטרה להעלות את השכר למערך הלוחם

רן קידר |
נושאים בכתבה פנסיה תקציבית

הם השתחררו מהצבא בגיל 43-45, עם פנסיה ששווה כמה מיליוני שקלים. הם קיבלו מהצבא שכר חודשי גובה וחזרו לשוק העבודה והרוויחו בעצם 2 משכורות. למנגנון הזה קוראים פנסיה תקציבית וזה מנגנון שקיים בשירות הציבורי, כשלפני כ-2 שנים שינו את המודל וסיפקו לשירות הציבורי פנסיה "רגילה", כמו של כל העם. ועדיין יש עוד קרוב לעשור של יוצאים לפנסיה שיקבלו פנסיה תקציבית, ויש גם פנסיונרים רבים שזכאים לפנסיה תקציבית. וגם - יש בני גנץ, ויוצאי מערכת הביטחון בכנסת שדואגים כל פעם מחדש שאנשי הצבא יזכו להטבות רבות ושונות. 

בשטח - יש הבדל גדול בין קצין בקריה בת"א שמשרת בקבע לקצין בשריון שיוצא פעם בשבועיים הביתה. צריך לשים את הדברים על השולחן. לאחרון מגיע הטבות מרחיקות לכת, לג'ובניק לא מגיע. הג'ובניק רכב על הלוחם וקיבל שכר והטבות חלומי, אבל בדיוק בגלל זה ללוחם לא נשאר. רוצים לוחמים טובים בקבע, רוצים צבא טוב, תרימו את השכר לקרביים, תקצצו אצל הג'ובניקים. כולם מבינים את זה, אף אחד לא באמת פעל לעשות זאת, עד עכשיו. באוצר רוצים להפחית את הוצאות הפנסיה התקציבית והוצאות נוספות כדי להגדיל הטבות ושכר למערך הלוחם. 

 

קריאה קשורה: החמאס לא ינצח אותנו, אבל הפנסיה התקציבית עלולה לעשות לו את העבודה

בדיקת ביזפורטל - פנסיה של 4.5 מיליון שקל לפורש מצה"ל


באוצר מתכננים  לגעת בפנסיה התקציבית ובהטבות נוספות לאנשי הקבע כדי שיהיה תקציב גדול יותר ללוחמים שישמש גם להעלאת שכרם. באוצר מסבירים שהנחת הבסיס של הפנסיה התקציבית לא נכונה ודורשים במסגרת תקציב 2026 לקצצה. הטענה הבסיסית היא שהפנסיה התקציבית נועדה לפצות על פרישה בגיל מוקדם יחסית ולספק יכולת להתקיים לאחר הקריירה הצבאית או הביטחונית. עם זאת, חלק ניכר מהגמלאים חוזרים לשוק העבודה. לעיתים בשירות הציבורי ולעיתים בשוק הפרטי.  אין באמת פגיעה בשכר בפרישה - אלא ההיפך. לכן, הצעת חוק של האוצר מבקשת לקצץ את הקצבה במקרים שבהם ההכנסה הכוללת גבוהה ממשכורת השירות הקבע.

רכבת ישראל
צילום: צילום מסך אתר רכבת ישראל

רכבת ישראל בדרך להפרטה: האם 5,000 עובדים בסכנה?

באוצר טוענים שהרכבת לא יעילה - היקף העובדים שלה מופרז ודורשים להפריט חלק משמעותי מהפעילות עד 2029

אדיר בן עמי |
משרד האוצר מנסה להעביר במסגרת התקציב הפרטה של רכבת ישראל - העברת כל שירותי ההפעלה והתחזוקה של רכבת ישראל לזכיינים פרטיים עד סוף שנת 2029. המהלך, שמטרתו לשפר את איכות השירות ולהתמודד עם משבר האמון הציבורי ברכבת, מסמן שינוי מהותי באופן ניהול אחד מנכסי התשתית החשובים במדינה, והלא יעילים שבהם.  

הנתונים שמציגה התכנית הכלכלית מציירים תמונה עגומה של מצב הרכבת. מאז 2019, מספר הנוסעים ברכבת לא עלה כלל, וזאת למרות השקעה נוספת של כ-2 מיליארד שקלים בסובסידיה הממשלתית. במקביל, החברה הממשלתית הגדילה משמעותית את מצבת כוח האדם שלה, כשכיום מועסקים בה למעלה מ-5,000 עובדים - גידול שלא תאם כלל את הגידול בפעילות.

המצב החמיר לאחרונה עם ריבוי אירועי בטיחות, תקלות חמורות ושיבושים בתנועת הרכבות, שהביאו לירידה חדה באמון הציבור ובאיכות השירות. העיכובים החוזרים ונשנים בפרויקטי תשתית רק הוסיפו שמן למדורה, וחיזקו את התחושה שהמודל הנוכחי של ניהול הרכבת מיצה את עצמו.

על פי התכנית המוצעת, רכבת ישראל תמשיך להתקיים כחברה ממשלתית, אך תפקידיה ישתנו מן היסוד. במקום להפעיל ולתחזק את הרכבות בעצמה, החברה תתמקד בתכנון, ניהול, פיקוח ובקרה. היא תישאר אחראית על קביעת התכנית התפעולית, ניהול זמני המסילה, והתקשרות עם הזכיינים הפרטיים שיבצעו את העבודה בפועל.

המודל המוצע דומה למודלים מוצלחים אחרים בתחבורה הציבורית הישראלית. הרכבת הקלה בירושלים ובגוש דן מופעלות כבר היום על ידי זכיינים פרטיים, וכך גם מערך האוטובוסים הציבוריים. ההצלחה היחסית של מודלים אלה מספקת תקווה שגם ברכבת הכבדה ניתן יהיה להשיג שיפור משמעותי באיכות השירות. מעבר לכך, הגוף הגדול והשמן הזה יהפוך להיות יעיל, ויעבוד לפי "חוקי הכלכלה" - למטרת רווח. 

התכנית מגדירה לוח זמנים ברור ומדורג להעברת הפעילות. עד סוף 2029, כלל שירותי ההפעלה והתחזוקה יועברו לזכיין אחד או יותר. הממשלה תוכל למכרז את פעילות החטיבות השונות - נוסעים, מטענים, תחזוקת ציוד נייד ותחזוקת תשתיות - יחד או בנפרד, בהתאם לצרכים ולהיערכות.