פרסום ראשון

האתרים BUY2 ו-StyleRiver מקבוצת פורטל mako יטופלו בדני לוי תקשורת

אתר הדילים היומיים ומועדון הלייף-סטייל הווירטואלי מבית mako יטופלו במחלקת גופי התקשורת של המשרד. האתר ישיק היום לראשונה קמפיין נרחב
אלה ברייר | (4)

יחסי הציבור של אתר הדילים היומיים הפופולארי בישראל BUY2 וחנות המעצבים הוירטואלית StylaRiver, שניהם מקבוצת פורטל mako, יטופלו בדני לוי תקשורת.

האתרים יטופלו במחלקת גופי התקשורת של המשרד בניהולו של יניב לייבוביץ', אשר מטפלת ביחסי הציבור של מעל 20 פלטפורמות וגופי תקשורת לצד חברות מתחומים אחרים.

המשרד יעבוד בכפיפות ישירה לנועם ברגלסון - מנהל הפיתוח העסקי של תחום הניו-מדיה בקשת.

אתר BUY2.co.il בבעלות משותפת של פורטל mako וחברת האינטרנט netex, הושק בחודש נובמבר והדילים שהוא מציע נחשפים ללמעלה מ-2 מיליון גולשים מידי יום, בין היתר הודות לפלטפורמת פרסום הדילים באתרי קבוצת mako. קבוצת הפייסבוק של BUY2 מונה מעל 42 אלף חברים. היום ישיק האתר לראשונה קמפיין טלוויזיה, אינטרנט וסלולר נרחב בהשקעה של 8 מיליון שקל תחת הסלוגן: "כל דיל קרוקודיל".

StyleRiver חנות המעצבים של mako, הוא מועדון האופנה והלייף סטייל הוירטואלי המוביל בישראל. החנות מציעה לחברות וחברי המועדון פריטי אופנה ומותגי מעצבים בהנחות של עד 70% ממחירי החנויות.

נועם ברגלסון, מנהל הפיתוח העסקי של קשת ניו-מדיה מסר: "הפעילויות של BUY2 ו- StyleRiver הן חלק משמעותי ממנוע הצמיחה של פורטל mako, ולאור הצלחתן, הגענו למסקנה שנדרש גורם מקצועי ייעודי שייתן להן את מלוא תשומת הלב. אנו מאחלים הצלחה לדני וצוות משרדו".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    גל ז' 24/02/2011 12:04
    הגב לתגובה זו
    משתלטים על העולם. פשוט לא יאומן כל גופי התקשורת בישראל עובדים איתם
  • 3.
    דני המלך! כל הכבוד. (ל"ת)
    cc 24/02/2011 11:12
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    24/02/2011 00:50
    הגב לתגובה זו
    באמת לא הבנתי איזה משרד פרסום יהיה מספיק אדיוט להמציא את המשפט כל דיל קרוקודיל עכשיו אני רואה מי וזה לא מפתיע אותי.. למרות שאייס עובדים גם בשביל דני לוי
  • 1.
    יוני 24/02/2011 00:04
    הגב לתגובה זו
    20 לקוחות ב 10 שקל. יש פסטיבל למספרי סיפורים מעניין מי היח"צן שלו....
כטב"מ הרמס 900 של אלביט. קרדיט: רשתות חברתיותכטב"מ הרמס 900 של אלביט. קרדיט: רשתות חברתיות

לאור "ליקויים מקצועיים" אלביט ותע"א הוצאו מהתערוכה האווירית בדובאי

במכתב שנשלח שעות אחרי התקיפה בדוחא, תוארו הסיבות הרשמיות, אך הטענה היא השהחלטה התקבלה כבר קודם לכן באופן בלתי רשמי, כחלק ממהלך מתואם להרחיק את ישראל מהאירועים הביטחוניים המרכזיים באזור

רן קידר |

מארגני תערוכת התעופה של דובאי הודיעו למספר חברות ביטחוניות ישראליות כי הן אינן מוזמנות להשתתף באירוע הבינלאומי שייערך בנובמבר הקרוב. וכך, היחסים בין ישראל לאיחוד האמירויות, שנבנו בקפידה מאז הסכמי אברהם ב-2020, ממשיכים להיסדק תחת כובד ההשלכות של העימות הממושך בעזה.

מארגני התערוכה שלחו מכתבים למספר חברות ביטחוניות מישראל, ביניהן התעשייה האווירית ואלביט מערכות אלביט מערכות 0.94%  , ובהם נכתב כי השתתפותן לא תאושר. על הנייר, הסיבה היא "ליקויים מקצועיים", אך זוהי כנראה תגובה להתקפה של ישראל על אדמת קטאר לפני יומיים. מעבר לתוצאות המיידיות של התקיפה, הגלים שעוררה, כללו הסתייגות של טראמפ (אמנם קלה, אבל בכל זאת), נאום תוקפני של נשיאת האיחוד האירופי ועכשיו, התגובה הלא רשמית של איחוד האמירויות. כזכור,  בריטניה מנעה לאחרונה מנציגים ישראלים להשתתף בתערוכת הביטחון הגדולה שלה, וצרפת חסמה גישה של חברות ישראליות לתערוכת הנשק בפאריז ביוני האחרון.

זו אינה הפעם הראשונה שהתערוכה בדובאי מסתבכת בהקשר הישראלי, היות ובנובמבר 2023, שבועות לאחר פרוץ המלחמה בעזה, הדוכנים של התעשייה האווירית ורפאל נותרו ריקים מבלי שניתן לכך הסבר רשמי.

אלביט מערכות, שהקימה יחידה ייעודית באמירויות, והתעשייה האווירית, שהובילה פרויקטים משותפים עם התאגיד הביטחוני המקומי EDGE, היו חלק בלתי נפרד מהתממשקות ההסכמים בין המדינות מאז 2020. הן לקחו חלק גם בתערוכה האחרונה באבו דאבי בפברואר האחרון. משרד הביטחון הישראלי אישר שקיבל את ההודעה מהמארגנים אך לא מסר פרטים. 

למרות הכל, התעשייה הביטחונית הולכת ומתחזקת

עם זאת, למרות הצהרות על חרמות ועל שקילה מחודשת של רכישות, לאחרונה דווח כי גרמניה, למשל, מתכננת מישראל (באמצעות התעשייה האווירית) שלושה כטב"מים מסוג "איתן" (Heron) תמורת 1.2 מיליארד דולר, וזאת למרות קולות הולכים וגוברים ממדינות רבות באיחוד האירופי להגביר את הלחץ על ישראל כדי לעצור את המלחמה בעזה. 

כטב"מ הרמס 900 של אלביט. קרדיט: רשתות חברתיותכטב"מ הרמס 900 של אלביט. קרדיט: רשתות חברתיות

לאור "ליקויים מקצועיים" אלביט ותע"א הוצאו מהתערוכה האווירית בדובאי

במכתב שנשלח שעות אחרי התקיפה בדוחא, תוארו הסיבות הרשמיות, אך הטענה היא השהחלטה התקבלה כבר קודם לכן באופן בלתי רשמי, כחלק ממהלך מתואם להרחיק את ישראל מהאירועים הביטחוניים המרכזיים באזור

רן קידר |

מארגני תערוכת התעופה של דובאי הודיעו למספר חברות ביטחוניות ישראליות כי הן אינן מוזמנות להשתתף באירוע הבינלאומי שייערך בנובמבר הקרוב. וכך, היחסים בין ישראל לאיחוד האמירויות, שנבנו בקפידה מאז הסכמי אברהם ב-2020, ממשיכים להיסדק תחת כובד ההשלכות של העימות הממושך בעזה.

מארגני התערוכה שלחו מכתבים למספר חברות ביטחוניות מישראל, ביניהן התעשייה האווירית ואלביט מערכות אלביט מערכות 0.94%  , ובהם נכתב כי השתתפותן לא תאושר. על הנייר, הסיבה היא "ליקויים מקצועיים", אך זוהי כנראה תגובה להתקפה של ישראל על אדמת קטאר לפני יומיים. מעבר לתוצאות המיידיות של התקיפה, הגלים שעוררה, כללו הסתייגות של טראמפ (אמנם קלה, אבל בכל זאת), נאום תוקפני של נשיאת האיחוד האירופי ועכשיו, התגובה הלא רשמית של איחוד האמירויות. כזכור,  בריטניה מנעה לאחרונה מנציגים ישראלים להשתתף בתערוכת הביטחון הגדולה שלה, וצרפת חסמה גישה של חברות ישראליות לתערוכת הנשק בפאריז ביוני האחרון.

זו אינה הפעם הראשונה שהתערוכה בדובאי מסתבכת בהקשר הישראלי, היות ובנובמבר 2023, שבועות לאחר פרוץ המלחמה בעזה, הדוכנים של התעשייה האווירית ורפאל נותרו ריקים מבלי שניתן לכך הסבר רשמי.

אלביט מערכות, שהקימה יחידה ייעודית באמירויות, והתעשייה האווירית, שהובילה פרויקטים משותפים עם התאגיד הביטחוני המקומי EDGE, היו חלק בלתי נפרד מהתממשקות ההסכמים בין המדינות מאז 2020. הן לקחו חלק גם בתערוכה האחרונה באבו דאבי בפברואר האחרון. משרד הביטחון הישראלי אישר שקיבל את ההודעה מהמארגנים אך לא מסר פרטים. 

למרות הכל, התעשייה הביטחונית הולכת ומתחזקת

עם זאת, למרות הצהרות על חרמות ועל שקילה מחודשת של רכישות, לאחרונה דווח כי גרמניה, למשל, מתכננת מישראל (באמצעות התעשייה האווירית) שלושה כטב"מים מסוג "איתן" (Heron) תמורת 1.2 מיליארד דולר, וזאת למרות קולות הולכים וגוברים ממדינות רבות באיחוד האירופי להגביר את הלחץ על ישראל כדי לעצור את המלחמה בעזה.