פרסום ראשון

האתרים BUY2 ו-StyleRiver מקבוצת פורטל mako יטופלו בדני לוי תקשורת

אתר הדילים היומיים ומועדון הלייף-סטייל הווירטואלי מבית mako יטופלו במחלקת גופי התקשורת של המשרד. האתר ישיק היום לראשונה קמפיין נרחב
אלה ברייר | (4)

יחסי הציבור של אתר הדילים היומיים הפופולארי בישראל BUY2 וחנות המעצבים הוירטואלית StylaRiver, שניהם מקבוצת פורטל mako, יטופלו בדני לוי תקשורת.

האתרים יטופלו במחלקת גופי התקשורת של המשרד בניהולו של יניב לייבוביץ', אשר מטפלת ביחסי הציבור של מעל 20 פלטפורמות וגופי תקשורת לצד חברות מתחומים אחרים.

המשרד יעבוד בכפיפות ישירה לנועם ברגלסון - מנהל הפיתוח העסקי של תחום הניו-מדיה בקשת.

אתר BUY2.co.il בבעלות משותפת של פורטל mako וחברת האינטרנט netex, הושק בחודש נובמבר והדילים שהוא מציע נחשפים ללמעלה מ-2 מיליון גולשים מידי יום, בין היתר הודות לפלטפורמת פרסום הדילים באתרי קבוצת mako. קבוצת הפייסבוק של BUY2 מונה מעל 42 אלף חברים. היום ישיק האתר לראשונה קמפיין טלוויזיה, אינטרנט וסלולר נרחב בהשקעה של 8 מיליון שקל תחת הסלוגן: "כל דיל קרוקודיל".

StyleRiver חנות המעצבים של mako, הוא מועדון האופנה והלייף סטייל הוירטואלי המוביל בישראל. החנות מציעה לחברות וחברי המועדון פריטי אופנה ומותגי מעצבים בהנחות של עד 70% ממחירי החנויות.

נועם ברגלסון, מנהל הפיתוח העסקי של קשת ניו-מדיה מסר: "הפעילויות של BUY2 ו- StyleRiver הן חלק משמעותי ממנוע הצמיחה של פורטל mako, ולאור הצלחתן, הגענו למסקנה שנדרש גורם מקצועי ייעודי שייתן להן את מלוא תשומת הלב. אנו מאחלים הצלחה לדני וצוות משרדו".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    גל ז' 24/02/2011 12:04
    הגב לתגובה זו
    משתלטים על העולם. פשוט לא יאומן כל גופי התקשורת בישראל עובדים איתם
  • 3.
    דני המלך! כל הכבוד. (ל"ת)
    cc 24/02/2011 11:12
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    24/02/2011 00:50
    הגב לתגובה זו
    באמת לא הבנתי איזה משרד פרסום יהיה מספיק אדיוט להמציא את המשפט כל דיל קרוקודיל עכשיו אני רואה מי וזה לא מפתיע אותי.. למרות שאייס עובדים גם בשביל דני לוי
  • 1.
    יוני 24/02/2011 00:04
    הגב לתגובה זו
    20 לקוחות ב 10 שקל. יש פסטיבל למספרי סיפורים מעניין מי היח"צן שלו....