האתרים BUY2 ו-StyleRiver מקבוצת פורטל mako יטופלו בדני לוי תקשורת
יחסי הציבור של אתר הדילים היומיים הפופולארי בישראל BUY2 וחנות המעצבים הוירטואלית StylaRiver, שניהם מקבוצת פורטל mako, יטופלו בדני לוי תקשורת.
האתרים יטופלו במחלקת גופי התקשורת של המשרד בניהולו של יניב לייבוביץ', אשר מטפלת ביחסי הציבור של מעל 20 פלטפורמות וגופי תקשורת לצד חברות מתחומים אחרים.
המשרד יעבוד בכפיפות ישירה לנועם ברגלסון - מנהל הפיתוח העסקי של תחום הניו-מדיה בקשת.
אתר BUY2.co.il בבעלות משותפת של פורטל mako וחברת האינטרנט netex, הושק בחודש נובמבר והדילים שהוא מציע נחשפים ללמעלה מ-2 מיליון גולשים מידי יום, בין היתר הודות לפלטפורמת פרסום הדילים באתרי קבוצת mako. קבוצת הפייסבוק של BUY2 מונה מעל 42 אלף חברים. היום ישיק האתר לראשונה קמפיין טלוויזיה, אינטרנט וסלולר נרחב בהשקעה של 8 מיליון שקל תחת הסלוגן: "כל דיל קרוקודיל".
StyleRiver חנות המעצבים של mako, הוא מועדון האופנה והלייף סטייל הוירטואלי המוביל בישראל. החנות מציעה לחברות וחברי המועדון פריטי אופנה ומותגי מעצבים בהנחות של עד 70% ממחירי החנויות.
נועם ברגלסון, מנהל הפיתוח העסקי של קשת ניו-מדיה מסר: "הפעילויות של BUY2 ו- StyleRiver הן חלק משמעותי ממנוע הצמיחה של פורטל mako, ולאור הצלחתן, הגענו למסקנה שנדרש גורם מקצועי ייעודי שייתן להן את מלוא תשומת הלב. אנו מאחלים הצלחה לדני וצוות משרדו".
- 4.גל ז' 24/02/2011 12:04הגב לתגובה זומשתלטים על העולם. פשוט לא יאומן כל גופי התקשורת בישראל עובדים איתם
- 3.דני המלך! כל הכבוד. (ל"ת)cc 24/02/2011 11:12הגב לתגובה זו
- 2.24/02/2011 00:50הגב לתגובה זובאמת לא הבנתי איזה משרד פרסום יהיה מספיק אדיוט להמציא את המשפט כל דיל קרוקודיל עכשיו אני רואה מי וזה לא מפתיע אותי.. למרות שאייס עובדים גם בשביל דני לוי
- 1.יוני 24/02/2011 00:04הגב לתגובה זו20 לקוחות ב 10 שקל. יש פסטיבל למספרי סיפורים מעניין מי היח"צן שלו....