בכיר בגוגל: "בתחום הפרסום באינטרנט זה לא אנחנו ו'הם', יש מספיק מקום"

חלקה של פייסבוק בעוגת הפרסום באינטרנט בארה"ב צמח ב-3 שנים מ-2.9% ל-13.6%. ניק פוקס מגוגל התייחס לתחרות הגוברת בכנס של גולדמן זאקס
יוסי פינק | (1)

הרשת החברתית פייסבוק נחשבת זה זמן מה לאיום המרכזי על הדומיננטיות של גוגל בתחום הפרסום המכוון. עם זאת, ניק פוקס, סגן נשיא בגוגל בתחום ניהול המוצר, נשמע אמש בכנס של ענקית ההשקעות גולדמן זאקס קצת פחות מיליטנטי. "לגוגל יש טרק רקורד ארוך ועשיר" אמר פוקס שנשמע בטוח בטוח מאוד ביכולות של גוגל בתחום הפרסום. כאשר נשאל פוקס לעניין התחרות עם פייסבוק, אמר כי יש מקום לשתי החברות להצליח, "בתחום הפרסום באינטרנט זה לא אנחנו נגד פייסבוק". במהלך 3 השנים האחרונות, חלקה של פייסבוק בתעשיית הפרסום באינטרנט בארה"ב צמח ב-2.9% ל-13.6%, כלומר הכנסות של 8.8 מיליארד דולר ב-2010 (לפי חברת המחקר eMarketer). הצמיחה של פייסבוק באה בעיקר על חשבון אתרים כגון יאהו או AOL ופחות על חשבון גוגל שהלכה באופן אגרסיבי יותר לתחום הפרסום בעקבות התחרות הגוברת.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מקוון, חברים. לא מכוון (ל"ת)
    בעע 16/02/2011 11:06
    הגב לתגובה זו