הגרסה האמריקאית של 'רמזור' הושקה: 5 מיליון צופים לפרק הבכורה ב-FOX
נתוני צפייה סבירים לסיטקום של אדיר מילר שקודם בסופרבול לעיני 111 מיליון צופים. הרייטינג - 1.9%, עלייה של 19% מנתוני משבצת השידור בשנה שעברה
אדיר מילר יכול להיות מרוצה: Traffic Light, הגרסה האמריקאית ל'רמזור' של מילר, רן שריג, חברת קופרמן הפקות והזכיינית 'קשת', זכה אמש (יום ג') ל-5 מיליון צופים בפרק הבכורה ברשת FOX.
הסיטקום שודר בשעה 21:30, מיד אחרי הסדרה Raising Hope, בה צפו 6.8 מיליון צופים. בקרב קהל היעד בגילאים 18-49, צפו ב-Traffic Light כמעט 4.6 מיליון איש, והרייטינג עמד על 1.9%.
נתון זה גבוה ב-19% ביחס לנתוני הצפייה הממוצעים שקיבלה Running Wilde בעונה שעברה באותה משבצת שידור.
ב-FOX עשו כל מאמץ כדי לקדם את הפורמט של 'רמזור', ואף שידרו פרומואים במהלך שידור הסופרבול ביום ראשון בלילה,