הגרסה האמריקאית של 'רמזור' הושקה: 5 מיליון צופים לפרק הבכורה ב-FOX

נתוני צפייה סבירים לסיטקום של אדיר מילר שקודם בסופרבול לעיני 111 מיליון צופים. הרייטינג - 1.9%, עלייה של 19% מנתוני משבצת השידור בשנה שעברה
אלכסנדר כץ |

אדיר מילר יכול להיות מרוצה: Traffic Light, הגרסה האמריקאית ל'רמזור' של מילר, רן שריג, חברת קופרמן הפקות והזכיינית 'קשת', זכה אמש (יום ג') ל-5 מיליון צופים בפרק הבכורה ברשת FOX.

הסיטקום שודר בשעה 21:30, מיד אחרי הסדרה Raising Hope, בה צפו 6.8 מיליון צופים. בקרב קהל היעד בגילאים 18-49, צפו ב-Traffic Light כמעט 4.6 מיליון איש, והרייטינג עמד על 1.9%.

נתון זה גבוה ב-19% ביחס לנתוני הצפייה הממוצעים שקיבלה Running Wilde בעונה שעברה באותה משבצת שידור.

ב-FOX עשו כל מאמץ כדי לקדם את הפורמט של 'רמזור', ואף שידרו פרומואים במהלך שידור הסופרבול ביום ראשון בלילה, המשדר הנצפה ביותר בהיסטוריה של הטלוויזיה בארה"ב, עם 111 מיליון צופים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה