האמריקאים נדבקו למסך: שיא צפייה של כל הזמנים - 111 מיליון צפו בסופרבול
חגיגת הספורט הגדולה באמריקה, הסתיימה הבוקר בדאלאס בניצחונה של גרין ביי פאקרס 31:25 על פיטסבורג סטילרס, ובניצחון גדול של רשת FOX, ששידרה את האירוע המדובר ביבשת בשבועות האחרונים.
על פי נתוני מדד נילסן, עולה כי במשדר הגמר צפו 111 מיליון צופים, עם רייטינג של 47.9% ונתח צפייה של לא פחות מ-71%, הנתח הגבוה ביותר מאז סופרבול 1982.
מדובר על המשדר הנצפה ביותר בהיסטוריה של הטלוויזיה בארה"ב, כמעט 5 מיליון יותר מהסופרבול בשנה שעברה בו ניצחה אורלינס סיינטס את אינדיאנפוליס קולטס, במשדר שהועבר אז ב-CBS וזכה לרייטינג של 64.4% ונתח צפייה של 68%.
* רוצים לצפות בכמה מן הפרסומות ששודרו אמש?
מספר הצופים אתמול הוא השני שגם שובר את השיא שהציבה בתחילת שנות ה-80 הסדרה מאש, שבפרק הסיום שלה צפו 105.9 מיליון איש.
משדר הפרה-גיים שכלל ראיון של ביל אורילי עם הנשיא האמריקאי ברק אובמה, זכה ל-12.2% צפייה ונתח של 24%.
לאחר המשחק, שידרה FOX את הלהיט שלה GLEE, בפרק מיוחד שנקרא The Sue Sylvester Bowl Shuffle. התכנית זכתה ל-16.5% צפייה, נתון הנמוך ב-25% ביחס לזה שקיבל הפרק של undercover boss ששידרה CBS בשנה - עם 22.5%. בשנה שעברה זכה undercover boss לנתון הגבוה ביותר בעשור האחרון עבור פוסט-גיים המשודר לאחר הסופרבול - 38.7 מיליון צופים.
כזכור, המשדר אתמול גם היה המכניס ביותר מבחינת רשת שידור אמריקאית. עבור ספוט בן 30 שניות גבתה הרשת 3 מיליון דולר, ובסך הכל שיווקה 68 ספוטים. חברות כמו פולקסוואגן, קיה, יונדאי, דוריטוס, קוקה קולה, פפסי מקס, באדוויזר, מוטורולה ועוד לא פספסו את ההזדמנות לשפוך מיליונים על כמה שניות פרסום, ועוד מיליונים על הפקת סרטוני הפרסומת.
- 2.לראשון 08/02/2011 11:06הגב לתגובה זואם בשנה שעברה היו 106 מיליון צופים ועכשיו 110, כלומר עלייה של כמעט 4%, הרי שהציבור בארה"ב לא גדל בנתון זה בשנה שעברה, מה שאומר שגם ריאלית יש עליה במספר הצופים, וכמובן שגם ברייטינג עצמו שמצביע על עלייה של 3%, וזה ממש לא קשור למספר הצופים, אלא לאחוזם מכלל הצופים
- 1.oferdesade 08/02/2011 10:23הגב לתגובה זורק כאשר שיעור הילודה ירד משמעותית וישפיע על קבוצת הגילאים שצופה בספורבאול יכול שיעור הצפייה לרדת - אין משהו דומה שמתחרה. אין מוצר מקביל!!! הכותרת שלכם טאוטולוגית.