AOL תקנה את האפינגטון פוסט ב-315 מיליון דולר
אריאנה האפינגטון, ממייסדי
בזכות העסקה יתוספו ל-AOL עשרים וחמישה מיליון יוניקס בחודש.
The deal "will create a next-generation American media company with global reach that combines content, community, and social experiences for consumers," AOL CEO Tim Armstrong said in a statement announcing the deal early Monday.
לידיעה ב
- 10.אורן 07/02/2011 19:12הגב לתגובה זובהילוך איטי, טוב בטח AOL. http://www.thedailybeast.com/blogs-and-stories/2011-02-07/huffington-post-and-aol-why-the-deals-a-mess/
- 9.אורן 07/02/2011 18:25הגב לתגובה זו315 מיליון עלה לAOL מבצע הדיוור של דיסק ההתחברות בשנות ה90. בסיום ההליך הגיע לשווי של 150 מיליארד, ובלעה את טיים וורנר. http://www.quora.com/How-much-did-it-cost-AOL-to-distribute-all-those-CDs-back-in-the-1990s אולי יחלקו עכשיו את האפינגטון בפלופי דיסק. מעניין שגם יאהו מתרכזת בחיזוק התוכן. שני מפסידני האינטרנט יתחרו בעתיד, כלא יותר מאוסף אתרי תוכן. מה יהיה הקו הפוליטי, ליברלי בהשראת האפינגטון, או ימינה מהמרכז המאפיין את פוליטקס דיילי של AOL.
- 8.אורן 07/02/2011 17:05הגב לתגובה זובין עשרים לעשרים ושישה מיליון יוניקס לחודש. http://kara.allthingsd.com/20110206/youve-got-arianna-aol-buys-huffington-post-for-315-million-in-cash/?mod=tweet
- 7.לא מבינה 07/02/2011 10:05הגב לתגובה זומפחיתה מעוצמת העבירה או מגבירה אותה? מדובר ביועץ המשפטי לממשלה ויינשטיין שבביתו הועסק עובד זר ללא אישור לפני שהתמנה ליועץ המשפטי לממשלה. היום בעתון שאשתו תיחקר בנושא. האם העובדה שזה קרה כשהיה אדם פרטי מפחיתה מהאחריות של הבעל לעומת האשה שלקחה לעבודה את העובד, בניגוד למקרה ברק שבו הוא היה אמור להיות מודע לעבריינות אשתו בהיותו בעל משרה ציבורית?
- יוסף מונדי 07/02/2011 10:33הגב לתגובה זוושאר עבירות גלנט הוא עשה בהיותו בסך הכל אלוף פיקוד, אז זה בסדר. יטורקל ויינשטיין
- 6.עדי בן יעקב 07/02/2011 09:40הגב לתגובה זוואפילו אכלה את טיים ורנר לתאבון. SIC TRANZIT GLORYA MONDY
- יוסף מונדי 07/02/2011 10:32הגב לתגובה זומצחיק
- עדי בן יעקב 07/02/2011 14:08Sic transit gloria mundi is a Latin phrase that means "Thus passes the glory of the world".
- 5.רן 07/02/2011 09:20הגב לתגובה זומסתבר שבלוג "פיפי קקי" שווה 300 מיליון דולאר. כמה שווה "ידיעות" - יש עליו 300 מיליון? אתם שמישהו יהיה מוכן לשלם על ברנע 300 ש"ח?
- 07/02/2011 16:16הגב לתגובה זולא שונה בהרבה מוואינט נניח. אף אחד לא שילם 300 מליון דולר על בלוג.
- רן 07/02/2011 17:13וחוץ מזה ממליץ גם לחפש את הפוסט של ולווט בנושא הטור של נחום (ראיתי לשלי יחימוביץ' את הציצי, או שלא) ברנע על ההאפינגטון פוסט, כדי להבין על מה אני מדבר.
- 4.אברהם 07/02/2011 08:44הגב לתגובה זותבורכי דבורית.... בשבילך אעשה מאמץ להבין את הנשגב מבינתי הטבעית המוגבלת
- רחביה ברמן 07/02/2011 09:13הגב לתגובה זוהנדון. זכותך. AOL - אמריקה אונליין. מחברות האינטרנט הגדולות בארה"ב. האפינגטון פוסט - מאגד הבלוגים הליברלי באופיו והמאד מאד משפיע מייסודה של המיליונרית אשת החברה והמועמדת לשעבר למושלת קליפורניה, האמריקאית ממוצא יווני אריאנה האפינגטון
- אחד 07/02/2011 10:04ולווט כרגיל דיוק זה לא הצד החזק שלך... כשסוכנות הידיעות "מען" תקנה אותך בעבור כמה לירות בודדות לא תרצי שיכתבו: דבורית שרגל ממייסדי ולווט אנדרגראונד... אריאנה האפינגטון היא מייסדת "האפינגטון פוסט"! גם בידיעה בוושינגטון פוסט עשו לה כבוד: Huffington Post founder Arianna Huffington... רק את שהוזה בסתר שאת אריאנה האפינגטון הישראלית, מרוב קנאה שבחיים לא תגיעי לקצה הקרסוליים המטופחים שלה לא מסוגלת לדייק.
- velvet 07/02/2011 09:08הגב לתגובה זוהאפינגטון פוסט הוא אתר בלוגים וחדשות ענק עליו נכתב פה כחמישים אלף פעם. אתה יכול להיכנס ללינקים בידיעות עצמן ולקרוא יותר.
- 3.יונתן 07/02/2011 08:40הגב לתגובה זופוסט חדש בבלוג Velvet Underground: AOL תקנה את האפינגטון פוסט ב-315 מיליון דולר. סחטיין, ולווט!
- גדול :) (ל"ת)velvet 07/02/2011 09:07הגב לתגובה זו
- ובTAB 07/02/2011 17:35הוא הקונה
- 2.חסרה לי רק התגובה של ברנע. אני מחכה שיתעורר. (ל"ת)velvet 07/02/2011 08:34הגב לתגובה זו
- את מצחיקה ברמות על (ל"ת)נ.ב. 07/02/2011 09:11הגב לתגובה זו
- LOL! (ל"ת)בירנית 07/02/2011 08:35הגב לתגובה זו
- 1.בירנית 07/02/2011 08:26הגב לתגובה זוהתגובה הראשונה שלי כששמעתי על זה הבוקר היתה דיכאון - מחשבה שהאפינגטון פוסט יזכה לעתיד כמו של נטסקייפ ואיי סי קיו. במחשבה יותר מעמיקה, זה דווקא מהלך גאוני מצד איי או אל - הודאה שהם לא ממש יודעים מה לעשות עם תוכן - ונצחון ענק לאריאנה, שלא רק יוצאת מהעסק עם אקזיט מרשים (אולי הגדול ביותר בתחום התוכן גרידא), אלא גם עם ג'וב חלומי (בין השאר היא אחראית עכשיו על אתרים כמו טק קראנצ' ומוביליין). אבל הכי הצחיק אותי לקרוא את התגובות להודעה בהאפינגטון פוסט עצמו. אין אפילו תגובה מפרגנת אחת לרפואה! http://www.huffingtonpost.com/2011/02/07/aol-huffington-post_n_819375.html
שי אהרונוביץ, רשות המסים (עמית אלפונטה)הצעה: עסקים עד מחזור של 300 אלף שקל לא ידווחו למס הכנסה; מה הסיכויים שזה יקרה?
כיום עסקים במחזור של 120 אלף שקל לא מדווחים לרשות המס; המטרה להגדיל את התקרה; למה זה טוב לכולם: לנישומים וגם לרשות המס?
עסקים במחזור של עד 120 אלף שקל לא מדווחים לרשויות המס. הפטור הזה ניתן לפני כשנה והוא מסתמן כהצלחה גדולה. מדובר במעל 150 אלף נישומים שחוץ מלהכביד על התשתיות של רשות המסים, לא באמת הצדיקו את הטיפול בהם. הגבייה באזור אפס, והטפסים והבירוקרטיה לקחו המון זמן ומשאבים גם לנישומים וגם לפקידי מס הכנסה.
ההחלטה הקודמת (הרחבה: רפורמת ה-"עוסק זעיר" כבר עובדת עבור עשרות אלפי ישראלים) היתה פשוטה כי גביית המס כאמור היתה אפסית. כעת מציע שי אהרונוביץ' להרחיב את התוכנית לעסקים עד מחזור של 300 אלף שקל. במספרים האלו כבר יש מס, אם כי, ברוב המקרים נמוך.
עסקים מדווחים לרשויות המס על חברות מס לפי הכנסות בניכוי הוצאות. בעסקים שעד מחזור של 120 אלף שקל (שעם הצמדה זה כבר קרוב ל-130 אלף שקל) רשות המס מגדירה הוצאות לפי שיעור המחזור, בלי הוכחת תשלום ובלי לשבור את הראש עם איסוף חשבוניות. יש כאלו שזה מתאים ונוח להם. אלו שיש להם יותר הוצאות יכולים להגיש אותם, אבל גם ככה הם לא עומדים ברף המס.
עסקים עם מחזור של 300 אלף, אמורים לקבל שיעור הוצאות מסוים כמוכר מבלי להוכיח זאת, אבל נראה שבמקרה הזה יהיו הרבה שיש להם יותר הוצאות. הם ידווחו במסלול הרגיל. כלומר, רשות המס תבטיח את עצמה על ידי כך שתאשר הוצאות אבל לא בסכום משמעותי מדי. וככה תהיה חבות מס לעסקים האלו.
- גם בצפון: בכל עסק שלישי נתפסו ליקויי ספרים - האם זה קל מידי?
- משבר מתמשך: העסקים הקטנים בסין עדיין מתקשים להתאושש
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ולכן, יפנו אליה, רק כאלו שבאמת אין להם הוצאות משמעותיות. כל תוכנית כזו מקלה על המערכת, מקלה על הנישומים, וצריך לזכור שגם אין כאן פתח למילוט, הונאות, שקרים, ושמרווח הביטחון של רשות המס הוא גדול, תשלום המס במספרים האלו בהינתן הוצאות הוא נמוך מאוד, במקרה המקסימלי כמה אלפים בודדים בחודש.
מצד שני מדובר על כמות גדולה של נישומים. על פי ההערכות יש כמה מאות אלפים שנופלים בקטגוריה הזו.

אמריקן איירליינס חוזרת לטוס לישראל - התחרות תעלה, המחירים ירדו?
מי החוזרות, מי תיפגע מכך - על שוק התעופה הצפוי בחודשים הקרובים
אמריקן איירליינס חוזרת לישראל במרץ 2026 - גם חברות נוספות מאותתות על חידוש קווים. אחרי תקופה ארוכה של היעדרות, אמריקן איירליינס, אחת משלוש ענקיות התעופה האמריקאיות, הודיעה כי תחזור להפעיל טיסות ישירות לישראל החל מה-26 במרץ 2026. החברה מצטרפת ליונייטד איירליינס ולדלתא איירליינס שכבר חידשו את פעילותן בקווים לישראל במהלך יולי וספטמבר.
ההודעה של אמריקן איירליינס נתפסת בענף כסימן חיובי למגמה של חזרת השוק לשגרה, זאת לאחר קריסה כמעט מוחלטת של קווי התעופה הבינלאומיים עם פרוץ מלחמת חרבות ברזל ב-7 באוקטובר 2023. במהלך השנה שלאחר מכן, מרבית חברות התעופה הזרות עצרו את קווי הטיסה שלהן לתל אביב, ורק בתחילת 2024 החלה חזרה הדרגתית, אם כי לסירוגין היא הופסקה שוב על רקע המלחמה ביוני עם איראן והתקפות החות'ים.
החזרה הזו מבורכת לתחרות, אבל לא בטוח שזה יוריד את המחירים שכבר ירדו - טיסה לארה"ב ב-700 דולר: התעופה הבינלאומית חוזרת ומחירי הכרטיסים בנפילה
לא רק אמריקה: גם חברות מאירופה ואסיה מאותתות על חזרה
לצד חברות התעופה האמריקאיות, ניכרת התעוררות גם בקרב שחקניות אירופיות ואסייתיות שחזרו לפעילות בארץ. למעשה, יש כבר רשימה ארוכה של חברות ששבו לפעילות בישראל, בהן יונייטד, דלתא, KLM, לופטהנזה, סוויס, אג'יאן, אייר פראנס, וויזאייר, איתיחאד ופליי דובאי. גם חברות קטנות יותר כמו פליילילי, טארום, גאורגיאן איירווייז וסייפרוס איירווייז שבו להפעיל טיסות סדירות. בשבועות הקרובים צפויות להצטרף גם סקיי אקספרס (החל מ־2 בדצמבר) ו־SAS (החל מ־26 באוקטובר). כנסו כאן לתמונת מצב מלאה: חברות התעופה שחזרו לישראל: תמונת מצב
מי שסובלת מחזרת חברות התעופה הזרות היא אל על. החברה היתה סוג של מונפול על הקווים העיקריים בשנתיים של מלחמה והיא גרפה רווים עצומים של כ-400-500 מיליון דולר בשנה. זה לא יחזור ועדיין אל על עשויה להמשיך ולספק רווחיות טובה בעיקר בזכות נתח גדול משוק התעופה המקומי, לצד התייעלות שהיתה ולצד מחירים עדיין גבוהים בשל המצב העולמי בשוק התעופה שבו יש מחסור במטוסים. הביקוש למטוסים ול"מושבים" גדול ויוצר בהתאמה עליות מחירים.
