הדרייפר הישראלי

תחרות דון דרייפר: ערן ארדן ואודי פרידן בשלב הבא; מהבוקר, 4 מתחרים חדשים

ערן ארדן ואודי פרידן משלימים את הרביעייה ה-1 שעולה לשלב הבא. המתחרים החדשים בתחרות: ינון לנדנברג מול יוסי ארז וגיל סמסונוב מול רמי יהושע
כתבי אייס | (5)

שלב א' של תחרות דון דרייפר הגיע לסיומו. ל-2 המנצחים הראשונים, ספי שקד והדר גולדמן הצטרפו מהבוקר ערן ארדן מ-G.I אינטראקטיב ואודי פרידן מראובני פרידן.

בקרב הטייקונים של הענף גבר אודי פרידן על אייל חומסקי ביחס של 58% מול 42%. בהתמודדות השנייה, בגזרת הדיגיטל גבר ערן ארדן מ-G.I על עופר עובד מנכ"ל מקאן דיגיטל ביחס של 62% מול 38%.

להצבעה בתחרות דון דרייפר בעמוד הפייסבוק של אייס

הבוקר (יום ה') יצא לדרכו בית ב' של התחרות עם דו-קרב מעניין ולוהט. בצד אחד של הזירה ינון לנדנברג, מנכ"ל ומבעלי פובליסיס-אידיאולוג'יק שיתמודד מול יוסי ארז, סמנכ"ל הדיגיטל של אדלר-חומסקי. בדו קרב השני עוד שני פיגורות ותיקות של ענף הפרסום: רמי יהושע הבעלים של יהושע TBWA וגיל סמסונוב מבעלי משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב.

התחרות נפתחה ועובדי 4 המשרדים נדרשים כמובן להסתער על המקלדות, להצביע ולהשפיע. התחרות כמובן פתוחה לכל גולש ודורש. כל מה שצריך זה להיכנס לעמוד הפייסבוק של אתר אייס, להיכנס ללשונית של דון דרייפר ולהצביע למועמד המועדף. אנחנו מצידנו מבטיחים לא להוציא אתכם בידיים ריקות: בין המצביעים יוגרלו מצלמות דיגיטליות ומסך LCD 42 אינץ'.

בכל התמודדות ניתן להצביע פעם אחת בכל יום של ההתמודדות כך שכל גולש זכאי ל-2 הצבעות חדשות בכל יום של התחרות. המצב כעת בין הצדדים הוא: 60% ללנדנברג מול 40% לארז ו-75% לרמי יהושע מול 25% לסמסונוב.

להצבעה בתחרות דון דרייפר בעמוד הפייסבוק של אייס

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    אורית 03/02/2011 12:03
    הגב לתגובה זו
    נראה כבר כמו הבוס של דרייפר עם כל הכבוד
  • 2.
    די 03/02/2011 11:50
    הגב לתגובה זו
    יואו כמה שאתם חיים בסרט. דרייפר הישראלי? אין גבול לכמות האלכוהול שדרייפר היה צריך לשתות כדי להסתכל על המועמדים ולא להשתין מצחוק.
  • 1.
    ג'ק המרטש 03/02/2011 11:18
    הגב לתגובה זו
    ממתי דון דרייפר הוא גיק שמן עם משקפיים?? ערן ארדן יכול אולי לעשות עוד האמת גודל לבאנר, אבל להשכיב נשים, לשתות וויסקי ולכבוש לקוחות? הצחקתם אותי...
  • לא מאמינה 04/02/2011 10:26
    הגב לתגובה זו
    ארדן אדם קטן, גועלי, שאינו עומד במילה שלו. מכירה מקרוב ונגעלת. איכס
  • י 27/06/2011 14:56
    היה סמרטוט רצפה פלצן שעושה המון רעש ולא השתנה כנראה פרצוף של פודל ואופי חרה
כטב"מ הרמס 900 של אלביט. קרדיט: רשתות חברתיותכטב"מ הרמס 900 של אלביט. קרדיט: רשתות חברתיות

לאור "ליקויים מקצועיים" אלביט ותע"א הוצאו מהתערוכה האווירית בדובאי

במכתב שנשלח שעות אחרי התקיפה בדוחא, תוארו הסיבות הרשמיות, אך הטענה היא השהחלטה התקבלה כבר קודם לכן באופן בלתי רשמי, כחלק ממהלך מתואם להרחיק את ישראל מהאירועים הביטחוניים המרכזיים באזור

רן קידר |

מארגני תערוכת התעופה של דובאי הודיעו למספר חברות ביטחוניות ישראליות כי הן אינן מוזמנות להשתתף באירוע הבינלאומי שייערך בנובמבר הקרוב. וכך, היחסים בין ישראל לאיחוד האמירויות, שנבנו בקפידה מאז הסכמי אברהם ב-2020, ממשיכים להיסדק תחת כובד ההשלכות של העימות הממושך בעזה.

מארגני התערוכה שלחו מכתבים למספר חברות ביטחוניות מישראל, ביניהן התעשייה האווירית ואלביט מערכות אלביט מערכות 0.94%  , ובהם נכתב כי השתתפותן לא תאושר. על הנייר, הסיבה היא "ליקויים מקצועיים", אך זוהי כנראה תגובה להתקפה של ישראל על אדמת קטאר לפני יומיים. מעבר לתוצאות המיידיות של התקיפה, הגלים שעוררה, כללו הסתייגות של טראמפ (אמנם קלה, אבל בכל זאת), נאום תוקפני של נשיאת האיחוד האירופי ועכשיו, התגובה הלא רשמית של איחוד האמירויות. כזכור,  בריטניה מנעה לאחרונה מנציגים ישראלים להשתתף בתערוכת הביטחון הגדולה שלה, וצרפת חסמה גישה של חברות ישראליות לתערוכת הנשק בפאריז ביוני האחרון.

זו אינה הפעם הראשונה שהתערוכה בדובאי מסתבכת בהקשר הישראלי, היות ובנובמבר 2023, שבועות לאחר פרוץ המלחמה בעזה, הדוכנים של התעשייה האווירית ורפאל נותרו ריקים מבלי שניתן לכך הסבר רשמי.

אלביט מערכות, שהקימה יחידה ייעודית באמירויות, והתעשייה האווירית, שהובילה פרויקטים משותפים עם התאגיד הביטחוני המקומי EDGE, היו חלק בלתי נפרד מהתממשקות ההסכמים בין המדינות מאז 2020. הן לקחו חלק גם בתערוכה האחרונה באבו דאבי בפברואר האחרון. משרד הביטחון הישראלי אישר שקיבל את ההודעה מהמארגנים אך לא מסר פרטים. 

למרות הכל, התעשייה הביטחונית הולכת ומתחזקת

עם זאת, למרות הצהרות על חרמות ועל שקילה מחודשת של רכישות, לאחרונה דווח כי גרמניה, למשל, מתכננת מישראל (באמצעות התעשייה האווירית) שלושה כטב"מים מסוג "איתן" (Heron) תמורת 1.2 מיליארד דולר, וזאת למרות קולות הולכים וגוברים ממדינות רבות באיחוד האירופי להגביר את הלחץ על ישראל כדי לעצור את המלחמה בעזה. 

כטב"מ הרמס 900 של אלביט. קרדיט: רשתות חברתיותכטב"מ הרמס 900 של אלביט. קרדיט: רשתות חברתיות

לאור "ליקויים מקצועיים" אלביט ותע"א הוצאו מהתערוכה האווירית בדובאי

במכתב שנשלח שעות אחרי התקיפה בדוחא, תוארו הסיבות הרשמיות, אך הטענה היא השהחלטה התקבלה כבר קודם לכן באופן בלתי רשמי, כחלק ממהלך מתואם להרחיק את ישראל מהאירועים הביטחוניים המרכזיים באזור

רן קידר |

מארגני תערוכת התעופה של דובאי הודיעו למספר חברות ביטחוניות ישראליות כי הן אינן מוזמנות להשתתף באירוע הבינלאומי שייערך בנובמבר הקרוב. וכך, היחסים בין ישראל לאיחוד האמירויות, שנבנו בקפידה מאז הסכמי אברהם ב-2020, ממשיכים להיסדק תחת כובד ההשלכות של העימות הממושך בעזה.

מארגני התערוכה שלחו מכתבים למספר חברות ביטחוניות מישראל, ביניהן התעשייה האווירית ואלביט מערכות אלביט מערכות 0.94%  , ובהם נכתב כי השתתפותן לא תאושר. על הנייר, הסיבה היא "ליקויים מקצועיים", אך זוהי כנראה תגובה להתקפה של ישראל על אדמת קטאר לפני יומיים. מעבר לתוצאות המיידיות של התקיפה, הגלים שעוררה, כללו הסתייגות של טראמפ (אמנם קלה, אבל בכל זאת), נאום תוקפני של נשיאת האיחוד האירופי ועכשיו, התגובה הלא רשמית של איחוד האמירויות. כזכור,  בריטניה מנעה לאחרונה מנציגים ישראלים להשתתף בתערוכת הביטחון הגדולה שלה, וצרפת חסמה גישה של חברות ישראליות לתערוכת הנשק בפאריז ביוני האחרון.

זו אינה הפעם הראשונה שהתערוכה בדובאי מסתבכת בהקשר הישראלי, היות ובנובמבר 2023, שבועות לאחר פרוץ המלחמה בעזה, הדוכנים של התעשייה האווירית ורפאל נותרו ריקים מבלי שניתן לכך הסבר רשמי.

אלביט מערכות, שהקימה יחידה ייעודית באמירויות, והתעשייה האווירית, שהובילה פרויקטים משותפים עם התאגיד הביטחוני המקומי EDGE, היו חלק בלתי נפרד מהתממשקות ההסכמים בין המדינות מאז 2020. הן לקחו חלק גם בתערוכה האחרונה באבו דאבי בפברואר האחרון. משרד הביטחון הישראלי אישר שקיבל את ההודעה מהמארגנים אך לא מסר פרטים. 

למרות הכל, התעשייה הביטחונית הולכת ומתחזקת

עם זאת, למרות הצהרות על חרמות ועל שקילה מחודשת של רכישות, לאחרונה דווח כי גרמניה, למשל, מתכננת מישראל (באמצעות התעשייה האווירית) שלושה כטב"מים מסוג "איתן" (Heron) תמורת 1.2 מיליארד דולר, וזאת למרות קולות הולכים וגוברים ממדינות רבות באיחוד האירופי להגביר את הלחץ על ישראל כדי לעצור את המלחמה בעזה.