בכירי הקריאייטיב וענף הפרסום הגיעו לתערוכת סיום קורס קופירייטינג של "הבצפר" שעסקה בעמותת עיגול לטובה
העמותה עוסקת בהעברת תרומות לארגונים נבחרים על ידי עיגול סכומי קנייה
בהעברת תרומות לארגונים נבחרים על ידי עיגול סכומי קנייה. בתערוכה שנערכה בנמל תל אביב נכחו גם אורני פטרושקה ויעקב בורק ממייסדי עמותת עיגול לטובה, ורד בטש מנהלת "הבצפר", יגאל בראון מנכ"ל איגוד חברות הפרסום, שי גורן מנכ"ל גלר-נסיס, גיא בר משנה למנכ"ל גיתם BBDO , ריקי דרורי, סמנכ"ל שיווק גוגל ישראל ודנה ארגוב טיקוצקי מנהלת עמותת עיגול לטובה.