כבר לא אגף הגביה: לא שילמתם אגרה? 'שירות הלקוחות' יעקל לכם את הטלוויזיה

הרפורמה עדיין לא פה, אבל יו"ר הרשות ממשיך לגבש דרכים לשינוי ומיתוג מחדש של השידור הציבורי. ועכשיו: שירות לקוחות. ואם לא שילמנו אגרה?
אלכסנדר כץ | (4)

מהפך ברשות השידור - לפחות בכל הנוגע למיתוג: יו"ר רשות השידור, ד"ר אמיר גילת מוביל מהלך לביטול אגף הגבייה והפיכתו לאגף שירות לקוחות. בישיבת המליאה שהתקיימה היום (יום ב'), עדכן גילת את חברי המליאה על כך והציג את הרעיון שיבוא לידי ביטוי במבנה הארגוני החדש של הרשות.

לאייס נודע כי ברפורמה ההולכת ומתגבשת ברשות השידור, ישנו פרק שלם העוסק באגף הגביה. ברשות טוענים כעת כי לא מדובר רק בשינוי סמנטי בשמו של האגף, "אלא בתפיסה חדשה לפיה תפקידו של האגף הוא מתן שירות לציבור משלמי האגרה".

כעת המענה הטלפוני לפניות הציבור פועל רק כמה שעות בימים ראשון עד שלישי, ואילו בסניפי אגף הגביה עובדים בימי רביעי עד שישי, והתורים ארוכים למדי. במסגרת הרפורמה, מתוכנן לקום מוקד טלפוני שייתן מענה משלמי האגרה ובימים אלו מגובשת תכנית לפיה ייתן המוקד שירות ומענה לכל פנייה של הציבור. בנוסף יוקמו 3 מרכזי שירות ברחבי הארץ שאליהם יוכלו אזרחים לפנות בנוגע לבעיות ושאלות.

ד"ר אמיר גילת מסר כי "הגישה שלי היא שצריך להתייחס למשלמי אגרה כאל לקוחות, ולתת להם תמורה ושירות הולמים".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    היו"ר רק מדבר שקלאר צדק הוא מוטי עדן עם תואר ד"ר כמו ששקלאר אמר וואלה צדק (ל"ת)
    עובד 12/01/2011 02:31
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    דנה 10/01/2011 16:33
    הגב לתגובה זו
    סוף סוף הגיע אדם ראוי לרשות השידור כל הכבוד ד"ר אמיר גילת המשך כך
  • 2.
    מושון 10/01/2011 15:27
    הגב לתגובה זו
    ועבור מה אם אפשר לדעת גובים מאות שקלים על ערוץ/ים שלא מעניינים אף אחד
  • 1.
    בשביל שירות לקוחות צריך לקוחות! (ל"ת)
    חחח בדיחה 10/01/2011 15:25
    הגב לתגובה זו