לראשונה: 'נייטליין' של ABC גוברת על המתחרים - לנו ב-NBC ולטרמן ב-CBS

עם כמעט 4 מיליון צופים במשבצת השידור של 23:30, ניצחה תכנית החדשות הוותיקה של טד קופל ברשת ABC את תכניות הלילה של הרשתות המתחרות
אלכסנדר כץ | (1)

לראשונה אי פעם, גוברת תכנית החדשות 'נייטליין' של רשת ABC על תכניות הלייט-נייט של הרשתות המתחרות - 'לייט-שואו' של CBS ו'טונייט-שואו' של NBC, במשבצת השידור של 23:30.

על פי נתוני הצפייה של מדד נילסן האמריקאי מיום שני, שפורסמו אמש (יום ג') ב'הוליווד רפורטר', עולה כי בתכנית הוותיקה של ABC בהנחיית טד קופל, צפו 3.93 מיליון צופים, מול 3.88 ב'טונייט-שואו' עם ג'יי לנו ו-3.6 מיליון ב'לייט שואו' עם דיוויד לטרמן.

'נייטליין' גם הביסה את המתחרות בקבוצת הצפייה של בני 25 עד 54, קהל יעד פופולרי על המפרסמים, עם 1.61 מיליון צופים, מול 1.59 מיליון ל'טונייט-שואו' ו-1.57 מיליון ל'לייט-שואו'.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אני 05/01/2011 14:48
    הגב לתגובה זו
    בטוח היה משהו מיוחד שגרם לרייטינג...