יורוקום השיקה קמפיין פרסומי שצולם על ידי מצלמת הסלולארי החדש של נוקיה
"מי חטף את רונה" - זה שמו של סרט אינטראקטיבי שצולם על ידי מצלמת הטלפון החכם החדש של החברה, ה- N8 כחלק מקמפיין הפרסום
חברת יורוקום, המייצגת בישראל את נוקיה, השיקה היום קמפיין פרסומי חדש - "מי חטף את רונה", סרטון אינטראקטיבי שצולם כולו על ידי מצלמת הטלפון החכם החדש של החברה, ה-N8.
הסרטון משתמש בפלטפורמת הוידאו של החברה הישראלית אינטרלוד שהוקמה על ידי המוזיקאי יוני בלוך. ל-N8 יש מצלמה 12 מגה-פיקסל עם פלאש של קסנון ועדשות של Carl Zeiss.
המצלמה מסוגלת לצלם וידאו באיכות HD ונחשבת למצלמה המתקדמת ביותר אי פעם בטלפון חכם. לפי הדיווחים, המצלמה גם תותקן בטלפון החכם הבא מבית נוקיה, ה-N9. ה-N9 צפוי לכלול מסך AMOLED בגודל 4.2 אינץ ויריץ את מערכת ההפעלה Meego מבית לינוקס ואינטל.
להמשך הכתבה