נחזור אחרי ה-ה-פ-ס-ק-ה: 'חינוכית 23' תוסיף ברייקים לטובת פרומואים וחסויות
מצבו של השידור הציבורי בישראל אינו מן המשופרים. בהנהלת הטלוויזיה החינוכית, גוף שידור ציבורי תחת חסות משרד החינוך, מנסים למקסם רווחים, בין היתר באמצעות שיתופי פעולה עם גופי מסחריים. לאייס נודע כי במסגרת לוח השידורים החדש, חונך ערוץ 'חינוכית 23' ברייקים שיכללו קדימונים לתכניות הערוץ, ובשלב מאוחר יותר צפויים להיות משודרים במסגרת זו גם חסויות מסחריות.
ערוץ 23 משדר ב-3 רצועות עיקריות. מ-7:00 בבוקר ועד 17:00 שידורי ילדים ונוער, מ-17:00 עד 23:00 שידורי מבוגרים, ומ-23:00 שידורי מבוגרים בלופ חוזר.
בחינוכית ישדרו 4 ברייקים במהלך שעת שידור, במהלכה ישובצו פרומואים לתכניות הערוץ השונות, ובשלב מאוחר יותר ישובצו גם חסויות מסחריות, כפי שקורה בערוץ 1 של רשות השידור.
כל חסות מסחרית עשויה להכניס לתחנה מאות שקלים, ובחישוב שנתי, מהלך כזה עשוי לתמוך בצד הפיננסי של התחנה בסכומים של יותר ממיליון שקלים בחישוב אופטימלי.
בטלוויזיה החינוכית סירבו להגיב.