טרנר רכשה את העונה השנייה של 'חצויה' למדינות אמריקה הלטינית - בחצי מיליון ד'

הסדרה שהחלה ב-HOT VOD, ממשיכה לקצור הצלחות. עפ"י הערכות, הכניסה עד כה 'דורי מדיה גרופ' ממכירת 'חצויה' ל-60 מדינות כ-2.5 מיליון דולר
אלכסנדר כץ |

חברת השידור 'טרנר' רכשה מחברת 'דורי מדיה גרופ' את הזכויות לשידור העונה השנייה של סדרת הנוער 'חצויה' עבור מדינות דרום ומרכז אמריקה - ברזיל, צ'ילה, ארגנטינה, קולומביה, מקסיקו ואורוגוואי. ההחלטה על המשך שיתוף הפעולה בין הצדדים נבעה מהרייטינג הגבוה לה זכתה העונה הראשונה של הסדרה, שמוקמה ברשימת 10 התכניות הנצפות ביותר.

'חצויה' עוסקת בסכסוך עתיק היומין בין הערפדים לבני האדם דרך עיניהם של חבורת בני נוער. כוכביה הם עמית פרקש ויון תומרקין. הסדרה הופקה על ידי 'דורי מדיה דרסט' עבור HOT וחברת 'נגה תקשורת', לשידור ב-Young HOT VOD ועלתה לשידור במאי 2009. היא זכתה למספר צפיות ענק במונחים ישראלים - כ-10 מיליון. 11 פרקים נבחרים הועלו גם לאתר ynet וזכו למספר צפיות גדול במיוחד.

במסגרת ההסכם רשאית 'טרנר' לשדר את 45 הפרקים של העונה השנייה למדינות באמריקה הלטינית, כגון ברזיל, צ'ילה, ארגנטינה, קולומביה, מקסיקו ואורוגוואי. החברה מתכננת להשיק את העונה השנייה בחודש יוני 2011 עם תום שידור פרקי העונה הראשונה. חברת 'טרנר' היא חברת בת של תאגיד השידור הבינ"ל 'טיים וורנר'.

עד כה נמכרה 'חצויה' בתוך שנה וחצי ליותר מ-60 מדינות, מאז השקתה ב-HOT VOD Young. שיווי העסקה הנוכחית מוערכת בחצי מיליון דולר, ואילו סך כל העסקאות של 'דורי מדיה' במכירת הסדרה, נעמדות ב-2.5 מיליון דולר. החברה סירבה להתייחס למספרים.

נדב פלטי, נשיא ומנכ"ל דורי מדיה גרופ, מסר היום: "העונה הראשונה גרפה רייטינג יוצא דופן בקרב הקהלים הצעירים של ערוץ בומרנג במקסיקו, ארגנטינה וברזיל. הצלחתה העולמית של חצויה, כמו גם קשרינו המתמשכים עם ערוצי ברודקאסט מרכזיים ברחבי העולם דוגמת 'טרנר', הם הוכחה נוספת ליכולת של 'דורי מדיה גרופ' להפיק מוצרים באיכות הגבוהה ביותר, מוצרים בעלי נראות בינ"ל, עם יכולת לחצות גבולות. הסדרה נמכרה עד כה ליותר מ-60 מדינות ואנחנו צופים שהעונה השנייה תוכתר כהצלחה בדומה לעונה הראשונה, אם לא יותר ממנה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה