בקשת ממשיכים לעבוד: 'האח הגדול' יעלה עם חסויות של yellow ומפעל הפיס

מפעל הפיס רכש את חסות ההדחה השבועית בתכנית 'האח הגדול'. במסגרת חסות yellow המודח מהבית יגיע מיד עם הדחתו לסניף קפה של הרשת
משה בנימין |

זכיינית הטלוויזיה 'קשת' לא בזבזה הרבה זמן על ספירת המזומנים שנכנסו לקופתה עם ההצלחה המסחררת של מאסטר שף (41.2% רייטינג לתוכנית הגמר) כאשר התחנה הבאה בלו"ז משדרי הריאליטי היא לא אחרת מאשר 'האח הגדול' שהוכיחה את עצמה עד עתה וכעת תצטרך להוכיח שהיא יכולה לעמוד גם ברף הגבוה אותו קבעה מאסטר שף.

שבוע לפני השקתה של 'האח הגדול' מצעד נותני החסויות כבר נתן את יריית הפתיחה. Yellow תיתן חסות בעונה החדשה של 'האח הגדול'. במסגרת החסות, עם צאתו של המודח מבית האח הגדול, יגיע לסניף קפה של yellow הקרוב למקום מגוריו למפגש שישודר ב- mako. במהלך התכנית יעלה גם באנר של כוס הקפה Yellow café Lavazza.

נותן חסות נוסף יהיה מפעל הפיס שרכש את חסות ההדחה השבועית בתכנית 'האח הגדול'. במסגרת החסות, בעת ההכרזה על המודח השבועי בתכנית יוצג באנר פרס של חישגד תחת הכותרת "נכון, כבר לא תגיע לגמר, לא תזכה במליון של התוכנית, אבל זכית בפרס ניחומים מתנת חישגד ובואנה, חישגד זה אחלה כסף". המודח השבועי יוכל להתנחם גם בחופשה בארץ מתנת חישגד.

בנוסף, רכש מפעל הפיס את הזכויות לשימוש בשם האח הגדול לצורך הפקת כרטיס "חישגד האח הגדול" אשר יציע פרסים כספיים עד 50,000 שקלים. מפעל הפיס העניק חסות דומה באמצעות חישגד גם בעונה הראשונה של "האח הגדול" ששודרה בשנת 2008.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה