הכותרת ב-2018: יאיר לפיד וביבי נתניהו קיבלו מהדורה מיוחדת של 'ישראל מחר'

משרד הפרסום THE BRIEF ותנועת 'קול אחד' שלחו 120 מהדורות של 'ישראל היום' למובילי דעה בישראל תחת הכותרת 'ישראל מחר' כחלק מקמפיין לעידוד מציאת פתרון לסכסוך הישראלי-פלסטיני
משה בנימין |

במסגרת 'קמפיין מהעתיד' של משרד הפרסום THE BRIEF ותנועת קול אחד, קיבלו היום 120 מובילי דעה בישראל עיתון 'ישראל היום' עם עיטוף מיוחד ועליו תמונתם, תחת הכותרת: "תודה על תרומתך לפתרון הסכסוך".

מטרת הקמפיין, תחת הכותרת: "בואו לקבוע את הכותרות של המחר" הוא לעורר מודעות בקרב הציבור השקט בישראל למציאת פתרון לסכסוך הישראלי-פלסטיני. תנועת קול אחד היא תנועה בינלאומית של אנשים אשר מנסים להגיע לפתרון של שתי מדינות ולסיום הסכסוך באמצעות הקמתה של מדינה פלסטינית עצמאית, אשר חיה בשלום ובביטחון לצד מדינת ישראל.

היום (א') בוצע השלב הראשון בקמפיין יוצא הדופן מבית היוצר של משרד הפרסום The Brief, במסגרתו קיבלו מובילי דעת קהל בישראל, דוגמת בנימין נתניהו, אהוד ברק, ציפי לבני, גדעון סער, שירה מרגלית, יאיר לפיד, בר רפאלי, יוני בלוך, דנה ספקטור ורבים נוספים, מסר מה"אני העתידי" שלהם, המגיע משנת 2018, המודה להם על תרומתם להבאת השלום ולסיום הסכסוך.

את המסר קיבלו מובילי הדעה באמצעות עמוד פייסבוק מיוחד שהוקם לצורך כך, ובאמצעות עיתון 'ישראל היום' שהגיע אליהם בעיטוף מיוחד, ועליו שמו של הנמען, תמונתו, ועמוד ריק- שבו יוכל להשלים את הכותרת שלו לשנת 2018, היא שנת ה-70 להקמתה של ישראל.

בשלב השני של הקמפיין מתוכננת תחרות סלוגנים שיהיו הכותרות של ישראל בשנת 2018. הבחירה בכותרות הזוכות תתבצע באמצעות הצבעת גולשים ברשת הפייסבוק ובאמצעות אפליקציה מיוחדת שהועלתה לאתר לצורך כך.

בשלב השלישי ישתתף הציבור בתחרות וידאו-קליפים שיהיו המהדורה המצולמת של ישראל בשנת 2018. עשרת הקליפים הזוכים בתחרות יוקרנו בבתי קולנוע בארץ, והזוכה במקום הראשון - יזכה למפגש עם ראשי תנועת "קול אחד" העולמית בלוס אנג'לס, בהם גם השחקן ג'ייסון אלכסנדר, כוכב הסדרה 'סיינפלד'.

משרד הפרסום 'דה בריף' נפתח לפני מספר חודשים על ידי פרסומאים יוצאי מקאן אריקסון, אדלר חומסקי וזרמון גולדמן. בראש המשרד עומדים נמרוד ניר, אסא שפירא, ערן שטרייכמן ואסף לוי.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה