תחרות הפרסום 'אפיקה': שלמור, באומן, גיתם ומקאן זכו ב-6 פרסים ביחד

המשרדים מישראל שלחו 81 עבודות וחזרו עם 6 פרסים. המדינה המעוטרת ביותר הייתה צרפת עם 21 'ווינרים'. הטקס ייערך ב-21 לינואר 2011
משה בנימין |

תחרות הפרסום Epica, מהוותיקות שקיימות (זו השנה ה-24 בה התחרות נערכת) הכריזה על הזוכים לשנת 2010. הנציגים הישראליים שלחו כ-81 עבודות לתחרות והצליחו לתרגם אותן ל-6 זכיות שהתחלקו בין 4 משרדים: מקאן אריקסון, גיתם BBDO ובאומן-בר-ריבנאי עם זכייה אחת ושלמור-אבנון-עמיחי עם 3 זכיות.

צרפת הייתה המדינה שחזרה מתחרות אפיקה מעוטרת יותר מכולם. המשרדים הצרפתיים זכו ב-69 פרסים כאשר 21 מתוכם היו 'ווינרים' - זכיות בפרס הראשון בקטגוריות השונות. סוכנות הפרסום המעוטרת ביותר הייתה Y&R עם 8 זכיות מ-4 משרדים שונים. לתחרות השנה הוגשו 3155 עבודות עבור 530 קמפיינים שונים המייצגים 48 מדינות. הטקס יתקיים ב-21 לינואר 2011 בזאגרב.

בפרס הסרט הנחשב ביותר - Epica d'Or זכתה הפרסומת החדשה של נוקיה עבור המכשיר הסלולרי N8 בה נעשה שימוש במיקרוסקופ סלולרי. הפרסומת הצליחה לרשום שיא גינס עבור דמות האנימציה הקטנה ביותר בטכנולוגיית 'סטופ-מואושן שצולמה בסרט. סרטון הפרסומת הייחודי שנכתב עליו באייס לפני מספר חודשים הופק על-ידי יוצרי וואלאס וגרומיט 'ארדמן אנימציה' עבור משרד הפרסום Wieden + Kennedy London.

באומן בר ריבנאי זכו בברונזה בקטגוריית הסרטים עבור עבודת ה'טלנובלה' לעלית. שלמור-אבנון-עמיחי זכו בשני פרסי כסף וברונזה אחד עבור פרויקט SDIA של הועד למלחמה באיידס, בקטגוריות: רדיו, אינטרנט ואינטגרייטד. מקאן אריקסון זכו בברונזה בקטגוריית אינטרנט עבור קמפיין '500$' לאופטיקנה. גיתם BBDO זכו בכסף עבור עבודה ל'אופיס-דיפו'.

בפרס ה- Epica d'Or עבור מהלך אינטגרייטד זכה משרד הפרסום JWT מאיטליה עבור המהלך להייניקן: ?Are You Stil with us.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה