הפתעה במכרז על תקציב טיב-טעם: רגב-קויצקי וענבר-מרחב-שקד בשלב הגמר
גבירותיי ורבותיי - מהפך: פובליסיס גלר-נסיס שהיה מהמועמדים המובילים במכרז על תקציב הפרסום של טיב-טעם ודרורי-שלומי ברלזון & רן לוי נפלטו החוצה מהמכרז והשאירו את הזירה לדו-קרב מפתיע על התקציב בין ענבר-מרחב-שקד ורגב-קויצקי.
עם תום שלב הפרזנטציות בו צפו אנשי השיווק ובעלי טיב-טעם בהצעה האסטרטגית והקריאטיבית של 4 משרדי הפרסום החליטו קברניטי רשת השיווק להתקדם הלאה עם 2 המשרדים, ענבר-מרחב-שקד ורגב-קויצקי, שני משרדים הממוקמים במרכז העשירייה השנייה של משרדי הפרסום בישראל.
המשרדים שעלו לשלב הגמר יצטרכו לבנות תוכנית אסטרטגית לשנת 2011 המתבססת על נקודת המבט האסטרטגית של בעלי השליטה ברשת, חגי שלום. על-פי שלום המיצוב בו הוא רוצה את רשת טיב-טעם הוא בידול הרשת בגזרת איכות המוצרים וחווית הקניה ברשת תוך כדי תחרות בשאר רשתות השיווק.
בשלב הבא יתבקשו המשרדים להציג לטיב-טעם פתרונות אינטראקטיביים, הצעות לפעילות מול המגזר הרוסי ובחינת איכות הביצוע של עבודות הסטודיו במשרד. עד אמצע דצמבר ולאחר סיום המו"מ על ההצעה הכספית תחליט טיב-טעם מי יהיה המשרד שיקבל לידיו את המכרז ויתחיל לעבוד עם הרשת בתחילת ינואר 2011.