TOP5

הפנדה הכי עצבנית שראיתם, ריצת מרתון מרגשת במיוחד והצצה נדירה ל-iPhone5

מקבץ TOP5 חדש מאת אייס וראובני-פרידן מציג בפניכם את חמשת הפרסומות והמהלכים השיווקיים הבולטים ביותר בעולם מהשבוע החולף
משה בנימין |

מקבץ TOP5 השבועי. המדור מציג לפניכם אחת לשבוע, מידי יום חמישי 5 מהלכי פרסום בולטים ומעניינים מסביב לעולם. השבוע במדור - מותג גבינה מצרית בשם פנדה, פולקסוואגן, מותג נעלי הספורט אסיקס, חברת הסלולר הצרפתית בוייג'ס ו'קטנה' על iPhone5.

לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק - לחצו כאן

Never Say No

נתחיל בקמפיין יוצא דופן למוצרי חלב. אנחנו כבר רגילים לפרסומות שמשכנעות אותנו שמוצרי חלב זה חשוב, בריא, כיף, טעים, מזכיר את הבית והילדות ועוד ועוד סיבות, שימו לב לקמפיין מיצרי של המותג פנדה שהבין שמה שלא הולך במוח כנראה ילך בכוח.

לינק לסדרת הסרטים ברצף

Choose Fun

פולקסוואגן מאמינה ש- FUN יכול להשפיע עלינו ולשנות הרגלים. תובנה פשוטה וגאונית, לפי התיאוריה שלה דבר פשוט כמו כיף יכול לשנות התנהגות של אנשים כלפי עצמם, הסביבה או כל דבר אחר, והשינוי הוא שינוי לטובה. כדי להוכיח את זה הם ביצעו מס' ניסויים שבהחלט מבססים את התיאוריה: המדרגות המוזיקאליות

הפח העמוק בעולם

המגלשה

בניסוי האחרון, תיאוריית ה FUN קיבלה טוויסט מיוחד. הפעם המהלך לווה בפעילות עם תועלת חברתית וערך רב. אם אי פעם שאלתם את עצמכם איך זה שאף פעם לא מתגמלים אתכם על זה שאתם שומרי חוק, אז אולי עכשיו זה הולך להשתנות...

Smart Tech בעולם הספורט, כאשר יש לך קהל של אוהדים או מעודדים, הרבה יותר קל לך לעמוד באתגר ולהתעלות על עצמך. לתובנה הזאת יש משמעות מכרעת במיוחד כאשר מדובר בריצת מרתון אחד האתגרים הפיזיים היותר קשים. תראו איך המותג Asics מנפו את התובנה הזאת ובעזרת שימוש מתוחכם בטכנולוגיה נתנו לרצי המרתון של ניו יורק BOOST של אנרגיה.

Facebook: The Book חברת הסלולר הצרפתית בוייג'ס משיקה פלטפורמה חדשה לפייסבוק, כדי לעשות זאת הם עלו על תובנה מעניינת, פייסבוק הוא בעצם "בית קברות" לרגעים היפים שלנו, אז תראו מה החליטו לעשות...לדעתנו קצת מפספס את הבריף המקורי...

Spoiler!!! ולסיום, לכל אלו שבשבילם iPhone4 זה כבר כל כך 2010, למי שמחכים לשדרג ל"דבר הבא", קבלו הצצה נדירה ל- iPhone5, הנייד שהולך לשנות הכול. לא, באמת הכול. החדשנות המהפכנית של המוצר לא ניתנת לתיאור במילים. אתם חייבים לראות את זה כדי להאמין

ניהול הפרויקט על-ידי יהב דרייזין, מנהל האסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה