לא רק בברייק הזהב: 'מאסטר שף' של קשת עושה קופה לא קטנה מתוכן שיווקי

דירוג התוכן השיווקי מדגיש עד כמה מאסטר שף לוהטת, וגם: רוקדים עם כוכבים הצטרפה לחגיגה. נתי יעקבי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום: "מאסטר שף ממשיכה לעצב את מפת התוכן השיווקי והשת"פ בטלוויזיה המסחרית"
משה בנימין |

תוכן שיווקי מרכז בשנים האחרונות מחזורים נאים של כסף המושקעים על-ידי מותגים מובילים שהבינו שיש מדיות רבות וגישות שונות בהן אפשר להגיע ללקוח. לתוכן השיווקי חוקים משלו ושחקנים משלו וכאן נכנסים אתר אייס ויפעת בקרת פרסום לתמונה.

מדור חדש בשיתוף יפעת בקרת פרסום ואייס יעלה לאוויר אחת לשבוע וידרג מידי יום ג' את 5 המותגים המובילים בהוצאה הכספית על תוכן שיווקי. הדירוג מתבצע על-ידי יפעת בקרת פרסום, המנתחת את פעילות התוכן השיווקי בטלוויזיה על-פי מדדי BCE Quality Index ו-BCE ROI Index.

פרידה כואבת לאנשי קשת ממפלצת הרייטינג המפתיעה

בעוד פחות משבוע תגיע מאסטר שף - ריאליטי הבישול המצליח של קשת לפרק הגמר ותרד מהאוויר. הצופים שהביאו לה ממוצע צפייה של כ-30% מידי פרק יתגעגעו אליה מן הסתם אבל מי שבאמת ייפרד ממנה בתקווה שתשוב כמה שיותר מהר הם אנשי קשת.

הריאליטי שהפתיע את קברניטי הזכיינית בהצלחה המסחררת שלו הצליח להכניס לתוכנית מחזור כספי נאה מפרסומות, מברייק הזהב שישודר לפני ההכרזה על הזוכה וכפי שעולה מטבלת התוכן השיווקי של אייס ויפעת בקרת פרסום גם מתוכן שיווקי מידי שבוע, פעמיים.

אורחת חדשה שיהיה מעניין לבדוק אם תישאר לאורך זמן היא 'רוקדים עם כוכבים' - הריאליטי מבית רשת שרוצה גם היא נתח מעוגת התוכן השיווקי. חברת הנדל"ן 'שיכון ובינוי' השקיעה בשבוע החולף באמצעות חברת התוכן C כ-76 אלף דולר (מחירי מחירון) בתוכן שיווקי המלווה את התוכנית במסגרת 'הריקוד של המדינה למען הסביבה'.

מדיה עוטפת בתוכן שיווקי שכוללת פעילויות בין התאריכים 15-11-10 עד ה-21-11-10

הדירוג התבצע ע"י יפעת בקרת פרסום, המנתחת את פעילות התוכן השיווקי בטלוויזיה על-פי מדדי BCE Quality Index ו-BCE ROI Index.

נתי יעקובי מנכל יפעת בקרת פרסום: "מאסטר שף ממשיכה לעצב את מפת התוכן השיווקי ושיתופי הפעולה בטלביזיה המסחרית. אסם בולטת עם סידרת "מה נאכל היום" המציעה רעיונות ופתרונות לארוחה העיקרית. אסם השקיעה לא מעט משאבים בשיתוף הפעולה, ומלבד נראות מוצריה ואף שילובם במשימות, יש לציין כי מיסחרה חלק מרטביה על מדפי רשתות השיווק תחת השם "הרוטב של המאסטר שף" ויצרה המשך זירת פעילות מרשימה במאקו".

"גם אורביט לוקח חלק פעיל כאלטרנטיבה לקינוח העוזר לשמור על שיניים בריאות, והשבוע אף שולבו מסטיקים וסוכריות באחת ממשימות הבישול. שיכון ובינוי שבונים ירוק, נכנסים השבוע אל המקום השלישי בשת"פ מרשים עם רוקדים עם כוכבים במסגרתו הם יוצרים את "הריקוד של המדינה למען הסביבה" ואילו BOSH ממשיכים לאבזר את מטבח המאסטר שף ולהקרין את באנר ההצטיידות. ארקוסטיל סוגרים את החמישיה עם עוד תצוגת סכינים וסירים".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה