4 זכיות לשלמור-אבנון-עמיחי בתחרות CLIO Awards בתחום Healthcare

אנשי המשרד מתרגשים הפעם יתר על המידה שכן קליאו הזהב בו הם זכו עבור SDIA גבר על אחד המשרדים הידועים בעולם - קריספין פורטר בוגוסקי
משה בנימין |

משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי מפנים עוד קצת מקום על מהדף לפרסים חדשים. המשרד זכה ב-4 פרסים בתחרות ה-CLIO Awards בניו-יורק. קליאו זהב הוענק לפרויקט SDIA בתחום INNOVATION. הפרויקט ניצח פרויקט של המשרד המוערך קריספין פורטר בוגוסקי, שזכה במדליית הארד.

מדליות נוספות עבור פרויקט SDIA של הוועד למלחמה באיידס היו קליאו כסף באינטגרייטד וקליאו כסף נוספת ברדיו. קליאו ארד הוענקה לחברת מדיליין עבור קיר טיפוס של קלירקס מדיליין.

לתחרות הוגשו עבודות מ-27 מדינות. שלמור אבנון עמיחי Y&R, הוזכרו בתשומת לב בולטת בהודעה הרשמית של מארגני התחרות עם התייחסות לזכייתם בפרס החדשנות בפרויקט SDIA. שלמור אבנון עמיחי Y&R כבר זכו בקליאו זהב עבור הדממת האינטרנט לחיילים החטופים ב-2008, ובקליאו ארד במאי השנה, עבור מודעת פרינט של אורנג' SMS 2010. ה-Clio Healthcare היא תחרות במסגרת Clio Awards, אחת התחרויות הידועות והקשות בעולם הפרסום, שחגגה יובל 50 שנה, בשנה שעברה. תחום הבריאות הפך לאחד התחומים הבולטים בפרסום בשנים האחרונות, בייחוד בטלוויזיה באינטרנט ובחדשנות, למרות שמדובר בסקטור הזוכה לרגולציה קפדנית וקשוחה ביחס לסקטורים אחרים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה