Better advertising המפתחת תקן לפרטיות בפרסום גייסה 9.5 מ' דולר
חברת Better Advertising, המפתחת תקן לפרטיות בפלטפורמות פרסומות, השלימה גיוס של 9.5 מיליון דולר בחובות ומזומן מחברת ההשקעות Warburg Pincus. כך דיווח AllThingsD. החברה עובדת כיום עם עשרות מפרסמים מובילים מסביב לעולם, ביניהם מיקרוסופט, ספקית הסלולר האמריקאית AT&T ו-American Express.
התקן של Better Advertising עובד במתכונת opt-out - על מנת לקבל את התקן, כל הפרסומות צריכות לכלול כפתור המאפשר למשתמשים להסיר את עצמם ממעקב, איסוף מידע ורשימת תפוצה. הכפתור מופיע בצורת "i" בשולי הבאנר. פרסומות ראשונות עם הכפתור החלו לעלות ביוני האחרון. החברה מייצרת הכנסות על ידי גביית עמלה בסך מספר דולרים על כל מאה אלף חשיפות.
החברה הוקמה ב-2009 על ידי סקוט מאייר, לשעבר ראש About Groups ושמעון סימנוב, לשעבר מהנדס בכיר באדובי. מאייר הוא מנכ"ל החברה וסימנוב הוא סמנכ"ל הטכנולוגיות. באוקטובר, החברה קיבלה את תמיכתו של Digital Advertising Alliance, ארגון המאגד מספר משרדי פרסום מובילים ברחבי העולם. התקן של Better Advertising הוא כעת תקן הפרטיות הרשמי הראשון בעולם לפרסום דיגיטלי. התקן עומד בתקנון שעוצב על ידי חברות הפרסום המובילות בארצות הברית ב-2009.
לכתבה המלאה באתר 140 -