פרסום ראשון

עושים זהב מאוכל: תנובה רכשה את ברייק הזהב במאסטר שף ב-200 אלף ש'

עפ"י הערכות בענף הפרסום, ברייק הזהב - פרסומת באורך של דקה לפני ההכרזה על הזוכה בריאליטי של 'קשת', נרכש ב-200 אלף שקל עבור תנובה

פצצת הרייטינג של 'קשת' מוכיחה את עצמה. לאייס נודע כי ברייק הזהב של ריאליטי האוכל 'מאסטר שף', נרכש על ידי תנובה תמורת כ-200 אלף שקל.

עד כה שודרו 12 פרקים בתכנית, בהובלת השפים חיים כהן ואייל שני, הגסטרונומית מיכל אנסקי והמסעדן רפי אדר, שעזב במהלך העונה בשל בעיות בתוך ההפקה. התכנית זוכה לממוצע רייטינג של 28.3% בקרב משקי בית באוכלוסיה היהודית, כאשר בכל התכניות האחרונות היא נעה סביב 30-32%.

במוצאי שבת ישודר גמר התכנית, ובזכיינית הוציאו למכירה את ברייק הזהב - הפרסומת האחרונה לפני ההכרזה על הזוכה. לאייס נודע כי את הברייק רכש משרד הפרסום מקאן אריקסון לטובת פרסומת ארוכה, בת דקה, של 'תנובה'. על-פי הערכות בענף הפרסום, תשלם 'תנובה' כ-200 אלף שקל על המהלך.

ברייק הזהב האחרון שנרכש ב'קשת' היה בגמר 'כוכב נולד 8', על ידי בנק דיסקונט שעשה לו למנהג לרכוש את 'דקת הזהב' בתוכניות ריאליטי. את הברייק רכש עבור הבנק משרד הפרסום יהושע TBWA, שתמורת 60 שניות פרסומת שילם כ-260 אלף שקל.

'מאסטר שף' יכולה לטפוח לעצמה עם תרבד על השכם, שכן כבר בעונתה הראשונה היא מצליחה להשיג מחיר נאה עבור ברייק זהב, בעיקר כאשר משווים זאת לתוכנית עוגן ותיקה כמו 'כוכב נולד'. ברייק זהב נוסף שנרכש במהלך 2010 על-ידי יהושע TBWA לטובת בנק דיסקונט היה ב'רוקדים עם כוכבים' בחודש פברואר, אז שילם הבנק 200 אלף שקל תמורתו.

שבוע לפני הגמר, נתוני הרייטינג של 'מאסטר שף' ממשיכים להפתיע את אנשי 'קשת' ואת הברנז'ה כאשר התוכנית חוצה בקלות יחסית את רף 30 הנקודות. על פי נתונים ראשוניים, קיבל פרק מוצ"ש של תכנית ריאליטי הבישול של 'קשת', 31.3% בקרב משקי בית באוכלוסיה היהודית. החשיפה לקהל בממוצע לפרק בכל העונה עמדה על כ-930 אלף והפרק ששודר זכה לחשיפה של מעל למיליון צופים.

בקשת אישרו כי תנובה רכשה את ברייק הזהב אולם סירבו להתייחס לסכום. מתנובה לא התקבלה תגובה עד לפרסום הידיעה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה