הייתם רוצים פעילות פייסבוק כזו בארץ: סקודה מחלקת מכוניות באנגליה
מותג הרכב סקודה פתח בפעילות פייסבוק מעניינת למדי בבריטניה. משווקי המותג בממלכה הבריטית יעניקו פאביה חדשה ל-2 גולשי פייסבוק שיוכיחו את נחמדותם או אכזריותם תוך כדי פעילותם ברשת החברתית. על מנת להשתתף בתחרות מתבקשים ה'פייסבוקיסטים' הבריטים לאפשר לסקודה לשפוט את העמוד שלהם. הציון לפיו מדורג הגולש נקבע על-פי מספר האנשים להם הגולש מאחל יומולדת שמח, אילו ספרים וסרטים הם אוהבים, תדירות פרסומי הסטטוס שלהם ועוד. משרד הפרסום Archibald Ingall Stretton בבעלותה של סוכנות הפרסום havas אחראי לקמפיין החברתי כחלק מממהלך הפרסום תחת הקונספט "עשויה אכזרית יותר" להשקת הפאביה החדשה. המהלך עצמו מתכתב עם השקת הפאביה הקודמת מ-2007 תחת הקונספט 'עשויה מדברים חמודים'. מובילי הקמפיין בחרו להשיקו בדרך מיוחדת כך שדפי הפייסבוק ייבדקו על-פי הפעילות שקיימו הגולשים בחודש אוקטובר ברשת החברתית. זאת כדי לנטרל את המוטיבציה של הגולשים להפוך לאכזריים יתר על המידה כדי לזכות בפרס. אלגוריתם מתוחכם שכתב משרד הפרסום יבחן את פעילות הגולש ובעקבות זאת יעניק לו ציון. צוות הפרסום שעבד על המהלך ציין כי מפייסבוק נמסר להם שקמפיין סקודה הוא המהלך המקיף ביותר שנעשה אי-פעם בשימוש פייסבוק. על-פי המשרד, ברגע שציונו של גולש מסוים נקבע ( על-פי האלגוריתם) לכיוון מסוים, נחמד או אכזר, הוא מקבל את המוטיבציה המתבקשת לבקש מחבריו ברשת החברתית לעזור לו ולהעלות את ה'רייטינג' שלו בכיוון המועדף.
בשנים האחרונות סקודה זוכה לתהילה שמעולם לא הייתה מצידה. ממותג צ'כוסלובקי שלא נתפס בלשון המעטה כאיכותי הוא הפך לחבר מוצדק בקבוצת פולקסוואגן שסיפחה את המותג אליה.