משרד הפרסום חברון-זלצמן-שביט יטפל בתקציב של המותג האיטלקי FABER
מתחילים לעבוד ביחד:משרד הפרסום חברון-זלצמן-שביט זכה בתקציב הפרסום של המותג האיטלקי FABER מקבוצת ריינוס יבואנית Ly Vent. כך נודע לאייס.
משרד הפרסום שצירף לאחרונה את
קבוצת ריינוס היא מהחברות המובילות בארץ בייבוא ושיווק מותגים לבית ולמטבח והיא מייצגת את המותגים Ly Vent, FABER ו-KANTLY. FABER הינו מותג איטלקי ותיק שנוסד בשנת 1955 ומציג קו איכותי וגבוה של קולטי אדים יוקרתיים הפונים לקהל בשלנים, חובבי עיצוב, אדריכלים ומעצבים.
עיינת אושפיז, מנהלת המותגים: ""לי ונט" משווקים בכ-4,500 נקודות מכירה ברחבי הארץ, ברשתות מוצרי החשמל הגדולות ובנגריות המובילות. השירות המקצועי והאמינות שלנו יסייעו בהשקת המותג החדש FABER בישראל, ויתנו מענה לאדריכלים ולפלח השוק הגבוה בקטגורית קולטי האדים".
בין לקוחותיו של חברון-זלצמן-שביט, בבעלות דודי חברון, גבי זלצמן ואסי שביט נמנים יקבי כרמל, רשת קפה קפה, ג'ונסון & ג'ונסון, ג'רוזלם פוסט, אלטמן, היטאצ'י, סבוקאלם, גלידות פלדמן, אופטיק דורון ועוד.