לא יורדות מהמסך: אסם ו-HOT ממשיכות להוביל את טבלת התוכן השיווקי
תוכן שיווקי מרכז בשנים האחרונות מחזורים נאים של כסף המושקעים על-ידי מותגים מובילים שהבינו שיש מדיות רבות וגישות שונות בהן אפשר להגיע ללקוח. לתוכן השיווקי חוקים משלו ושחקנים משלו וכאן נכנסים אתר אייס ויפעת בקרת פרסום לתמונה.
מדור חדש בשיתוף יפעת בקרת פרסום ואייס יעלה לאוויר אחת לשבוע וידרג מידי יום ג' את 5 המותגים המובילים בהוצאה הכספית על תוכן שיווקי. הדירוג מתבצע על-ידי יפעת בקרת פרסום, המנתחת את פעילות התוכן השיווקי בטלוויזיה על-פי מדדי BCE Quality Index ו-BCE ROI Index.
בדירוג מופיעים מותגים שלהם פעילויות תוכן שיווקי במדיה. הטבלה מציגה את היקף ההוצאה של מותגים אלו על מדיה עוטפת בתוכן שיווקי.
מדיה עוטפת בתוכן שיווקי שכוללת פעילויות בין התאריכים 8-11-10 עד ה-15-11-10
נתי יעקבי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום: "המאסטר שף ו- BBDO CONTENT ממשיכים לבלוט בסצנת התוכן השיווקי. סדרת "מה נאכל היום של אסם" קושרת עצמה לתוכניות העוסקות בתזונה ומציעה מגוון פתרונות אוכל יומיים, תוך כדי הבלטת מוצריה. החידוש המעניין הוא מיסחור הרטבים של אסם על מדפי רשתות השיווק ומיתוגם כרטבי המאסטר שף בתוספת חוברת מתכונים".
"HOT מקדמת את פעילות האינטרנט המהיר שלה הממותגת תחת השם UFI, בפעילות חדשנית בשעשעון הטלביזיה "אל תפיל את המליון" המשוחק במקביל ע"י הצופים גם באינטרנט. אורביט ממשיך למתג עצמו כקינוח הבריא לעששת, BOSCH בולטת בעיקר בתוכנית מאסטר שף שאת מטבחה איבזרה, ואילו ארקוסטיל בולטת בשלל תוכניות בישול עם בולטות ופונקציונליות למוצריה".