מותג הנעליים VANS מעלה ב-JCDECAUX את הקמפיין הבינלאומי

הקמפיין עלה על גבי אלפי פוסטרים ברחבי אירופה וישראל. ההשקעה בקמפיין בארץ מוערכת בכרבע מיליון שקל
כתבי אייס |

חברת הפרסום העולמית JCDecaux עולה בקמפיין בינלאומי עבור מותג האופנה והנעליים VANS. הקמפיין החדש אשר יציג את הקולקציה החדשה של VANS לצעירים יעלה בשש מדינות: צרפת, ספרד, איטליה, שוודיה, שוויץ וישראל, על גבי אלפי פוסטרים הכוללים ריהוט רחוב ותחנות המטרו. הקמפיין נוצר בעקבות פניה של VANS באירופה ל-JCDECAUX ONEWORLD באנגליה המשמשת כרכש מדיה פנימי בתוך חברת JCDecaux המביאה את המלצותיה ללקוחות באילו מדינות בעולם ובאיזה נפח כדאי להם לפרסם. בישראל, הקמפיין החדש יעלה ב- 350 פוסטרים, מתוכם 3 תחנות אוטובוס במיקומים מרכזיים בתל אביב- בדיזינגוף סנטר, ברחוב אבן גבירול ובשדרות רוטשילד אשר יעטפו כולן באופן מלא באווירת המותג VANS .

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה