מותג הנעליים VANS מעלה ב-JCDECAUX את הקמפיין הבינלאומי
הקמפיין עלה על גבי אלפי פוסטרים ברחבי אירופה וישראל. ההשקעה בקמפיין בארץ מוערכת בכרבע מיליון שקל
חברת הפרסום העולמית JCDecaux עולה בקמפיין בינלאומי עבור מותג האופנה והנעליים VANS. הקמפיין החדש אשר יציג את הקולקציה החדשה של VANS לצעירים יעלה בשש מדינות: צרפת, ספרד, איטליה, שוודיה, שוויץ וישראל, על גבי אלפי פוסטרים הכוללים ריהוט רחוב ותחנות המטרו. הקמפיין נוצר בעקבות פניה של VANS באירופה ל-JCDECAUX ONEWORLD באנגליה המשמשת כרכש מדיה פנימי בתוך חברת JCDecaux המביאה את המלצותיה ללקוחות באילו מדינות בעולם ובאיזה נפח כדאי להם לפרסם. בישראל, הקמפיין החדש יעלה ב- 350 פוסטרים, מתוכם 3 תחנות אוטובוס במיקומים מרכזיים בתל אביב- בדיזינגוף סנטר, ברחוב אבן גבירול ובשדרות רוטשילד אשר יעטפו כולן באופן מלא באווירת המותג VANS .