TOP5

TOP5: גברים, פלייסטיישן, ולמי יש גדול יותר - פפסי או קולה? סנופ דוג יודע

מקבץ TOP5 חדש מאת אייס וראובני-פרידן מציג בפניכם את חמשת הפרסומות והמהלכים השיווקיים הבולטים ביותר בעולם מהשבוע החולף
משה בנימין |

מקבץ TOP5 השבועי. המדור מציג לפניכם אחת לשבוע, מידי יום חמישי 5 מהלכי פרסום בולטים ומעניינים מסביב לעולם. השבוע במדור - פרסומות של סובארו, WFF, פלייסטיישן, SCRABBLE ו-פפסי מקס.

לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק - לחצו כאן

The Wall

סובארו הבינה שעל מנת לייצר בולטות ורלוונטיות בשוק הרכב המאתגר של ימינו חשוב לייצר הילה של ווינריות ונחשקות. בשנים האחרונות היא עושה זאת באמצעות מינוף הצלחותיה בתחום הראלי והשקת גרסאות מרוצים 'אזרחיות' לכבישים הציבוריים, סדרת ה- WRX STI משמשת כמקדם תדמית מעולה, והיא מהירה, בטירוף.

לפני מספר שבועות (מדור מס' 2) הבאנו לכם את סדרת התשדירים המתעדת את תגובותיהם של אנשים שונים שיצאו לנסיעה "תמימה" עם נהג מקצועי. אז איך ממשיכים לחזק את המיצוב של ה"אוטוריטה" בתחום הביצועים? שימו לב לסרט החדש שמעביר את המסר בצורה חדשנית וייחודית,

מדובר בסרט האנימציה הראשון שמתעורר לחיים על קיר... אם תרצו גרסת האקסטרים ל- FLIPBOOKS שכולנו הכרנו כילדים.

Death Experience

מהלך יוצא דופן העושה שימוש חכם באחד הטרנדים החמים בעולם הטכנולוגיה - האוגמנטד ריאליטי.

בעזרת טכנולוגיה זו, ארגון ה WFF מכניס למודעות את אחד הנושאים הסביבתיים הרגישים היום בעולם, היכחדותו של הטיגריס הסיבירי. שימו לב איך טכנולוגיה מתקדמת עוזרת לקדם מטרה ראויה.

Play Boy

תשאלו כל אישה, היא תגיד לכם שגברים כנראה תמיד ישארו ילדים. לא משנה באיזה גיל, לא משנה המעמד, בכל אחד מאיתנו יש ילד קטן. התובנה הזו בולטת במיוחד כאשר אנו מזהים את הקהל המהווה את הגרעין הקשה של המותג פלייסטיישן. מדובר בעיקר בגברים בגילאי 25-40, כן כן ממש לא בני הנוער...

שימו לב לסרט החדש של סוני שלוקח את התובנה הזו עד הסוף.

Windows

אנו עדים למגמה של גידול מרשים בביקוש למשחקי הלוח הוותיקים, משחקים כמו "שבץ נא" ומונופול חוזרים לאופנה, קצת תמוה בעידן של פלייסטיישן, Wii ופייסבוק.

SCRABBLE החליטו לנצל את המומנטום ויצאו במהלך ויראלי. אומרים שאם אין לך מה להגיד אז כדאי להגיד את זה בגדול, שימו לב איך בניין מגורים תמים בפריז הופך ללוח משחק ענק.

Battle Of Zero's

בארה"ב יש תחרות בין מותגי הקולה, היא גדולה יותר, אגרסיבית יותר ובוטה יותר. פפסי מקס יצא השבוע עם סרט חדש, שני בסדרה בה המלחמה היא חזיתית. שני נהגים, של קוקה קולה ופפסי, מתחרים למי יש "יותר גדול"

הראשון

השני

ניהול הפרויקט על-ידי יהב דרייזין, מנהל האסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה